Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

лампата за налягане на маслото остава да свети Типо 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    лампата за налягане на маслото остава да свети Типо 1.6

    Здравеите колеги имам един проблем които се появи скоро време. При студен старт на двигателя лампата остава да свети за 5-6 секунди след това. Ако двигателя е загрял няма никакви проблеми. Маслото е сменено преди около 1500 км както и филтъраМерси предварително
    Fiat Tipo 1.6 cat.e.i. GT Limited By Zimpel
    ОБИЧАМ ДА ВИДЯ КОЛА КОЯТО МОЖЕ ДА ВДИГНЕ 300 км/h ДА СЕ ДВИЖИ С 30 km/h

    #2
    Една от причините може да бъде филтъра...Ако клапана му не затваря плътно, след угасване на колата, маслото се стича в картера и след това при следващото палене му трябва време да напълни системата...Когато е загряла и я палиш и гасиш често, просто няма време за това масло да се стече в картера...Същото трябва да ти се случва и когато сменяш маслото и филтъра и палиш колата за първи път след смяната...
    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

    Коментар


      #3
      bgaf написа:
      Една от причините може да бъде филтъра...Ако клапана му не затваря плътно, след угасване на колата, маслото се стича в картера и след това при следващото палене му трябва време да напълни системата...Когато е загряла и я палиш и гасиш често, просто няма време за това масло да се стече в картера...Същото трябва да ти се случва и когато сменяш маслото и филтъра и палиш колата за първи път след смяната...
      А тази клата имали вариант да се поправи или да се замени, направо съм на нокти докато загасне лампата
      Fiat Tipo 1.6 cat.e.i. GT Limited By Zimpel
      ОБИЧАМ ДА ВИДЯ КОЛА КОЯТО МОЖЕ ДА ВДИГНЕ 300 км/h ДА СЕ ДВИЖИ С 30 km/h

      Коментар


        #4
        смени си само филтъра с по качествен и няма проблеми.също така си провери и колко масло ти е останало в двигатела.
        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

        Коментар


          #5
          AMIGO_91 написа:
          bgaf написа:
          Една от причините може да бъде филтъра...Ако клапана му не затваря плътно, след угасване на колата, маслото се стича в картера и след това при следващото палене му трябва време да напълни системата...Когато е загряла и я палиш и гасиш често, просто няма време за това масло да се стече в картера...Същото трябва да ти се случва и когато сменяш маслото и филтъра и палиш колата за първи път след смяната...
          А тази клата имали вариант да се поправи или да се замени, направо съм на нокти докато загасне лампата
          Единствената оправия е да смениш филтъра, защото клапана е вътре в него...Освен ако не си факир и си оправиш клапана на стария филтър...
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #6
            Махай филтъра! Казват `е МАН били най добри
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар

            Working...
            X