Здравейте, Имам проблем с моят Фиат Браво 1.4 бензин. Когато е студена пали без проблем, но като загрее понякога стартера не иска да завърти и да запали. Карях я на "майстори" те ми рециклираха а в последствие ми смениха стартера с нов, но проблема си остана. Сега установиха, че като загрее самият двигател се затягал и стартера не може да превърти. Казаха, че и на други фиатове са спешали това но не знаят от какво може да е. Някои срещал ли се е с такъв проблем? Предварително ви благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването - двигателя затяга и не може да запа
Collapse
X
-
Re: Проблем със запалването - двигателя затяга и не може да
DaniBrava написа:Здравейте, Когато е студена пали без проблем, но като загрее понякога стартера не иска да завърти и да запали.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
eh4ev07 написа:nai7 написа:Датчик колянов вал.
Коментар
-
Здравейте колеги, когато загрее колата стартера изобщо не иска да завърти само се чува едно щракване и до там, вижда се че стартера иска да завърни но не ми достига тяга. Както пише един колега рециклирах стартера, след това го смених купих и нов акумулатор и проблема си остава. Когато е топла някои път пали но в повечето отказва, само сутрин и вечер като е студена не пали. Ще пробвам да сменя този датчик на коляновия вал, ако стане ще сам ви безкрайно благодарен.
Коментар
-
DaniBrava написа:... Ще пробвам да сменя този датчик на коляновия вал, ако стане ще сам ви безкрайно благодарен.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Брата имаше проблем със Хол-датчика,само че, тя не искаше да пали,но стартера въртеше яко.Може да ви се види тъпичко но захранващите,(силови)кабели дали предават надеждно тока?В смисъл ако има окис,или лабаа връзка,точно като е горещ мотора,мое да са проявяват такива проблеми. едит:Не разбрах как точно "затяга" мотора,какво прави като въртиш,но не стартира?
Коментар
-
Закарах я на майстор и той почна да върти ангренажния ремък и каза, че това не е обичайно да е толкова затегнат. Когато е студена е по-хлабав ремъка. Факт е че като завъртя да запаля стартера или завърта но много бавно и се усеща как се мъчи, не му достига една идея за запали, или се чува само едно щракване и въобще ни иска да завърти.
Коментар
-
DaniBrava написа:Закарах я на майстор и той почна да върти ангренажния ремък и каза, че това не е обичайно да е толкова затегнат. Когато е студена е по-хлабав ремъка. Факт е че като завъртя да запаля стартера или завърта но много бавно и се усеща как се мъчи, не му достига една идея за запали, или се чува само едно щракване и въобще ни иска да завърти.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ДаниБрава,виж си кабелите. Знам,че изглежда тъпо,но е просто а спестява много нерви.Друго за което се сетих сега,че един приятел направи като теб. Смени батерия, смени стартер,и пак същата.Но стартера бе втора доупотреба. Та мъдрим един ден,сваляме и почистваме стартера, мажем литиева грес,и всичко се подреди.Но това за мотора ти,ако той нещо не е наред,незнам...но ме съмнява.Успех!
Коментар
-
DaniBrava написа:Ще пробвам да сменя този датчик на коляновия валBravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар