Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компресия на цилиндър: 7атм, кофти палене, гасне на ПХ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Компресия на цилиндър: 7атм, кофти палене, гасне на ПХ

    Вчера след обслужване (ремъци/ролки) помолих момчето, което ми ги сменя да измери компресията на цилиндрите. На 1-ви, 2-ри и 4-ти са съответно 12, 11, 11 атм, но на 3-ти компресията е 7-8атм. Понеже колата е с АГУ, без авансатор - набеждавам за ниската компресия клапани. Ако бяха сегменти щеше на всички цилиндри да е ниска (нали така? ). Ясно е, че ще се отваря двг-то. Обаче имам и друг проблем: колата, като я покарам на 5-та с около 80-100 по-дълго време, след това гасне на празен ход. И това е само след дълъг път. Когато карам в града, или на къси разтояния - няма проблем, не гасне и пали нормално. След въпросното гаснене, колата пали с нечовешки мъки. Това го прави както на газ, така и на бензин (гасненето). Пали само на бензин. Идеи от какво може да бъде? Аз лично си мисля, че може да гасне заради бубина. Кабелите са нови. След като загася колата, и постои примерно 1 минута пали нормално, но ако веднага опитам да запаля - светва инжекциона на таблото и пали с мноооого въртене. Бубина??? Набеждавам нея, заради лампичката. Ако не беше тя - щях да обвиня горивния регулатор. А и бубината е спукана (корпуса и поне е напукан, пластмасите). Да сменям ли? Колата е от подписа.Един, малко.. общ въпрос: тъй като ще се отваря двигателя, мога ли да сменя направо главата с такава от стило/либра 1.6, като разбира се подменя и ЕКУ-то. Искам ЕКУ от тези две коли, заради една друга моя болна идея, но засега ще се въздържа от споделяне. Възможно ли е да подменя сравнително безпроблемно главите, и ако да, какво ще ми трябва за интервенцията (освен глава с датчици по нея и ЕКУ) ?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    При меренето на компресия, не сложихте ли няколко капки масло в проблемния цилиндър. Ако наистина е от клапани щеше лесно да се познае.
    Fiat Marea 1.8 16V ELX

    Коментар


      #3
      Не, защото само той е проблемен. Ако бяха всички, щяхме да сложим масло за да се види дали не са сегменти.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Synthy написа:
        Не, защото само той е проблемен. Ако бяха всички, щяхме да сложим масло за да се види дали не са сегменти.
        Логиката ти е .........

        Коментар


          #5
          Аз не съм специалист по въпроса, но на собствен гръб изпитах проблема сегменти само на 3-ти цилиндър. Компресията беше 12,5 - 12 - 9 - 12,5. С 2-3 капки масло в 3-ти цилиндър, компресията скочи на 13. Колата вече не е моя, но познавам сегашния и собственик. Двигателя не е отварян за сега и си върви доволно. Няма как да съм 100% сигурен, но след моята лична проверка, заведох колата на 2 сервиза. Диагнозата беше същата - сегменти на 3-ти цилиндър. Кара се само на бензин.Бих ти препоръчал все пак да измериш компресията още веднъж и този път да провериш всичко.
          Fiat Marea 1.8 16V ELX

          Коментар


            #6
            Да.. явно пак ще я меря. 10х за съвета.kaci - къде бъркам?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              kaci - къде бъркам?
              Не е нужно всички цилиндри да са с ниска компресия за да прибегнеш до употребата на масло!Аз лично недолюбвам масления метод! Ако имате възможност по добре надуйте цилиндъра с въздух. Преди да разглобявате, може да опитате и газова терапия(ако е сигурно че са спекли сегментите).

              Коментар


                #8
                Май ще пробвам с масло. По-простичко ми се вижда.А по вторият въпрос, с прекъсването и кофти паленето?
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  ще да не е бубина. Щом свети лампата на инжекциона лесно ще разбереш с диагностика, а бубина не се хваща от лампата на инжекциона, да не говорим, че симптомите ти са съвсем нелогични за бубина. Ако бях на твое място и колата върви нормално, нямаше да пипам двг-то. А да смениш главата не знам дали ще стане, механично дали ще пасне, но ако стане смени само датчиците с твоите и си карай с твоето еку. Ако тръгнеш да подменяш екуто е приключение според мен, то са всички връзки различни, преправяне много
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Е аз точно заради ЕКУ-то искам да сменя главата (и заради дросела с резистор). Искам ЕКУ на стило/либра. Но това е лирическо отклонение. Колата проблема е, че не върви както трябва. Придърпва, претриса, понякога гасне. Какво според теб е, ако не е бубина? А диагностика.. това ЕКУ не го хваща фиат-еку-скан.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Може би е редно да спомена, че АГУ-то няма никакви емулатори на инжектори и ламбда сонда, и докато е на газ чека свети постоянно. Възможно ли е, от това да гасне, трупа грешки и минава в авариен режим. Като загася колата за малко, трие грешките и след това пали нормално и така пак докато не натрупа отново грешки.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Има развитие на проблема с гаснене и палене след това: прави го само на газ. Което ме навежда на мисълта, че темата е в грешният раздел на форума. Днес ще се пазаруват части за емулатор на дюзи.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          няма да се оправи с емулатори и т.н. нещо друго е...
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            няма да се оправи с емулатори и т.н. нещо друго е...
                            Ама може и да се оправи
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              7 бара означа че двигателя ти вече е с 1 цилиндър по-малко и най вероятно затова гасне на газ /по слабо гориво/
                              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                              Коментар

                              Working...
                              X