Вчера след обслужване (ремъци/ролки) помолих момчето, което ми ги сменя да измери компресията на цилиндрите. На 1-ви, 2-ри и 4-ти са съответно 12, 11, 11 атм, но на 3-ти компресията е 7-8атм. Понеже колата е с АГУ, без авансатор - набеждавам за ниската компресия клапани. Ако бяха сегменти щеше на всички цилиндри да е ниска (нали така? ). Ясно е, че ще се отваря двг-то. Обаче имам и друг проблем: колата, като я покарам на 5-та с около 80-100 по-дълго време, след това гасне на празен ход. И това е само след дълъг път. Когато карам в града, или на къси разтояния - няма проблем, не гасне и пали нормално. След въпросното гаснене, колата пали с нечовешки мъки. Това го прави както на газ, така и на бензин (гасненето). Пали само на бензин. Идеи от какво може да бъде? Аз лично си мисля, че може да гасне заради бубина. Кабелите са нови. След като загася колата, и постои примерно 1 минута пали нормално, но ако веднага опитам да запаля - светва инжекциона на таблото и пали с мноооого въртене. Бубина??? Набеждавам нея, заради лампичката. Ако не беше тя - щях да обвиня горивния регулатор. А и бубината е спукана (корпуса и поне е напукан, пластмасите). Да сменям ли? Колата е от подписа.Един, малко.. общ въпрос: тъй като ще се отваря двигателя, мога ли да сменя направо главата с такава от стило/либра 1.6, като разбира се подменя и ЕКУ-то. Искам ЕКУ от тези две коли, заради една друга моя болна идея, но засега ще се въздържа от споделяне. Възможно ли е да подменя сравнително безпроблемно главите, и ако да, какво ще ми трябва за интервенцията (освен глава с датчици по нея и ЕКУ) ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компресия на цилиндър: 7атм, кофти палене, гасне на ПХ
Collapse
X
-
Аз не съм специалист по въпроса, но на собствен гръб изпитах проблема сегменти само на 3-ти цилиндър. Компресията беше 12,5 - 12 - 9 - 12,5. С 2-3 капки масло в 3-ти цилиндър, компресията скочи на 13. Колата вече не е моя, но познавам сегашния и собственик. Двигателя не е отварян за сега и си върви доволно. Няма как да съм 100% сигурен, но след моята лична проверка, заведох колата на 2 сервиза. Диагнозата беше същата - сегменти на 3-ти цилиндър. Кара се само на бензин.Бих ти препоръчал все пак да измериш компресията още веднъж и този път да провериш всичко.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Synthy написа:kaci - къде бъркам?
Коментар
-
ще да не е бубина. Щом свети лампата на инжекциона лесно ще разбереш с диагностика, а бубина не се хваща от лампата на инжекциона, да не говорим, че симптомите ти са съвсем нелогични за бубина. Ако бях на твое място и колата върви нормално, нямаше да пипам двг-то. А да смениш главата не знам дали ще стане, механично дали ще пасне, но ако стане смени само датчиците с твоите и си карай с твоето еку. Ако тръгнеш да подменяш екуто е приключение според мен, то са всички връзки различни, преправяне многоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Е аз точно заради ЕКУ-то искам да сменя главата (и заради дросела с резистор). Искам ЕКУ на стило/либра. Но това е лирическо отклонение. Колата проблема е, че не върви както трябва. Придърпва, претриса, понякога гасне. Какво според теб е, ако не е бубина? А диагностика.. това ЕКУ не го хваща фиат-еку-скан."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Може би е редно да спомена, че АГУ-то няма никакви емулатори на инжектори и ламбда сонда, и докато е на газ чека свети постоянно. Възможно ли е, от това да гасне, трупа грешки и минава в авариен режим. Като загася колата за малко, трие грешките и след това пали нормално и така пак докато не натрупа отново грешки."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Има развитие на проблема с гаснене и палене след това: прави го само на газ. Което ме навежда на мисълта, че темата е в грешният раздел на форума. Днес ще се пазаруват части за емулатор на дюзи."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар