Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети чек енджина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети чек енджина

    Здравейте. Колата е Фиат Пунто 2001г. 1.2 8V. От няколко дни свети чек енджина на таблото и е доста неприятно...Сменени са свещи и масло, колата не прекъсва и работи нормално. Някакви идеи? Поздрави!

    #2
    Диагностик?

    Коментар


      #3
      Да, това е вариант...но краен... При фиат, става ли чистенето на грешките чрез откачане на акумулатора или не?

      Коментар


        #4
        При този специално не можеш да изчистиш грешките с откачане на акумулатора, умен е и помни
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          колега, не разбирам защо диагностиката да е краен вариант, при положение, че при тези коли трябва да е начален. още повече, че щом колата се държи нормално, очевидно е записало някаква грешка, дето в момента я няма вече. може даже да си минал през някоя дълбока локва и това да е предизвикало пад на напрежение по някой от датчиците - и ето ти грешка low voltage. наскоро някъде във форума някой го беше казал и аз ще го повторя - да имаш кабел е просто задължително, ако човек смята сам да си поддържа колата - струва по-малко от 1 диагностика в сервиз, даже да го платиш 2 пъти. да не говорим, че в повечето сервизи по-добре да не си правиш диагностика, щото според грешката, почват да сменят наред, докато не уцелят случайно. лично за мен: фиатекускан+мултицет+форуми=100% успех+почти никви пари+никви нерви. е, досега де, ама дано и занапред... :D
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            Здравей Колега Ако искаш обади ми се и ела да видим какъв е проблема с твоята кола. От Стара Загора съм и ще се радвам ако мога да ти помогна. 0895 424476 Живко
            ALFA ROMEO 145

            Коментар


              #7
              slonikon написа:
              колега, не разбирам защо диагностиката да е краен вариант, при положение, че при тези коли трябва да е начален. още повече, че щом колата се държи нормално, очевидно е записало някаква грешка, дето в момента я няма вече. може даже да си минал през някоя дълбока локва и това да е предизвикало пад на напрежение по някой от датчиците - и ето ти грешка low voltage. наскоро някъде във форума някой го беше казал и аз ще го повторя - да имаш кабел е просто задължително, ако човек смята сам да си поддържа колата - струва по-малко от 1 диагностика в сервиз, даже да го платиш 2 пъти. да не говорим, че в повечето сервизи по-добре да не си правиш диагностика, щото според грешката, почват да сменят наред, докато не уцелят случайно. лично за мен: фиатекускан+мултицет+форуми=100% успех+почти никви пари+никви нерви. е, досега де, ама дано и занапред... :D
              Да, точно тези съображения и скромен опит с другата ми кола ме насочиха първо да питам тук - във форума, преди да се почнат едни ремонти и едни разходи...Благодаря и на колегата Живко, скоро ще го потърся, за да разнищим досадната грешка! Поздрави!

              Коментар


                #8
                и нали знаеш - първо чистиш и притягаш куплунга на датчика, или квото е там, дето дава грешката, караш докато пак се появи грешка(в идеалния случай същата, най-често свързана с проблема) и чак тогава почваш да търсиш проблем. щото аз, когато за първи път ходих на диагностика, имах поне 5 най-различни грешки, които в сервиза просто ги изтриха и оттогава - 3 години - ни една от тях не се е появила отново.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар

                Working...
                X