Здравейте. Колата е Фиат Пунто 2001г. 1.2 8V. От няколко дни свети чек енджина на таблото и е доста неприятно...Сменени са свещи и масло, колата не прекъсва и работи нормално. Някакви идеи? Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свети чек енджина
Collapse
X
-
колега, не разбирам защо диагностиката да е краен вариант, при положение, че при тези коли трябва да е начален. още повече, че щом колата се държи нормално, очевидно е записало някаква грешка, дето в момента я няма вече. може даже да си минал през някоя дълбока локва и това да е предизвикало пад на напрежение по някой от датчиците - и ето ти грешка low voltage. наскоро някъде във форума някой го беше казал и аз ще го повторя - да имаш кабел е просто задължително, ако човек смята сам да си поддържа колата - струва по-малко от 1 диагностика в сервиз, даже да го платиш 2 пъти. да не говорим, че в повечето сервизи по-добре да не си правиш диагностика, щото според грешката, почват да сменят наред, докато не уцелят случайно. лично за мен: фиатекускан+мултицет+форуми=100% успех+почти никви пари+никви нерви. е, досега де, ама дано и занапред... :Dбраво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:колега, не разбирам защо диагностиката да е краен вариант, при положение, че при тези коли трябва да е начален. още повече, че щом колата се държи нормално, очевидно е записало някаква грешка, дето в момента я няма вече. може даже да си минал през някоя дълбока локва и това да е предизвикало пад на напрежение по някой от датчиците - и ето ти грешка low voltage. наскоро някъде във форума някой го беше казал и аз ще го повторя - да имаш кабел е просто задължително, ако човек смята сам да си поддържа колата - струва по-малко от 1 диагностика в сервиз, даже да го платиш 2 пъти. да не говорим, че в повечето сервизи по-добре да не си правиш диагностика, щото според грешката, почват да сменят наред, докато не уцелят случайно. лично за мен: фиатекускан+мултицет+форуми=100% успех+почти никви пари+никви нерви. е, досега де, ама дано и занапред... :D
Коментар
-
и нали знаеш - първо чистиш и притягаш куплунга на датчика, или квото е там, дето дава грешката, караш докато пак се появи грешка(в идеалния случай същата, най-често свързана с проблема) и чак тогава почваш да търсиш проблем. щото аз, когато за първи път ходих на диагностика, имах поне 5 най-различни грешки, които в сервиза просто ги изтриха и оттогава - 3 години - ни една от тях не се е появила отново.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар