Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

регулатор налягане браво 1.6 16 103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    регулатор налягане браво 1.6 16 103

    колеги някои да може да ми каже за тоя регулатор как се бачка с него понеже моита помпа ми подава 2.1 бара налягане ама е на 1 година и от последния маистор така няма мощност.тоест мисля си как мога да увелича налягането?и още нещо там където са двата маркуча за бенз като застанеш пред колата от ляво зад и малко под колекторитекои от двата се развива зада се навие манометър и да се измери налягането?
    fiat bravo sx 1.6 16V 103

    #2
    Re: регулатор налягане браво 1.6 16 103

    Аз това упражнение ще го правя утре.Когато си пред колата,десния маркуч е за входящият бензин към рейката.Левият е за излишния бензин.Трябва ти тройник,в който да влиза този (десния) маркуч,другия изход на тройника отива към рейката,и на третия слагаш манометъра.Чувал съм че на нашите 1.6 16V,няма болт за регулиране на регулатора,това го прави маркуча който от регулатора отива в смукателните колектори.
    BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

    Коментар


      #3
      а така.тоя троиник от де мога да го намеря тоест някъв размер,вид резба то луда работа.и ако е така както викаш нямаме регулатор тогава или помпата ми е боклук или оня не ми е сменил филтъра и ако се е запушил може да ми прави тапа предполагам
      fiat bravo sx 1.6 16V 103

      Коментар


        #4
        ARaGoRN написа:
        а така.тоя троиник от де мога да го намеря тоест някъв размер,вид резба то луда работа.и ако е така както викаш нямаме регулатор тогава или помпата ми е боклук или оня не ми е сменил филтъра и ако се е запушил може да ми прави тапа предполагам
        Аз си взех тройник без резби,връзките ще ги правя със маркучи със скоби.Ако ще си вземаш с резби трябва да питаш някой който си е купувал или правил такъв.Иначе имаме регулатор.Има много добри теми във форума по тази тема.След като измериш налягането което се подава към горивната рейка със манометъра,можеш да разбереш от къде идва мизерията.Ако е ниско,прищипваш внимателно маркуча за излишния бензин и ако се повиши налягането в манометъра до нормални стойности-значи регулатора е прецакан.Ако няма промяна в налягането след прищипването значи бензин не се връща през левия маркуч.За потвърждение можеш да го разхлабиш (левия маркуч) и да видиш дали ще прокапе.Щом няма там бензин и налягането на манометъра е ниско,се тръгва назад по системата-филтър,помпа,маркуча на помпата в резервоара.Също можеш да изкараш края на маркуча който идва от регулатора и влиза в смукателните колектори.Изкарай го от към края на колекторите и виж дали от там не е минавал бензин.Възможно е налягането на бензина да пада от там.Ако е така-пак прецакан регулатор.И да кажа че не съм разбирко,това което писах го научих покрай моя проблем с бравичката,и още не съм го разрешил
        BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

        Коментар


          #5
          хмм тва си е цяла диагностика по системата което ми написа значи само да си направя уредчето и семятам.за сега разполагам с двата маркуча които се завиват към реиката:за входящия бензин,и за излишния ли беше от тях само единия ми трябва.троиник ще взема с скоби,и манометър обаче тоя мъжкия накраиник на които трябва да навия за бенза от каде да взема незнамно благодаря тая информация ми е много полезна
          fiat bravo sx 1.6 16V 103

          Коментар

          Working...
          X