колега.днес оправихме една брава с твоя проблем.просто си купи от някой колега ,, Датчик запалване,, и си го смени.той прави така че като загрее колата гасне и няма палене.успех със смяната защото съм сигурен че е това.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
колега.днес оправихме една брава с твоя проблем.просто си купи от някой колега ,, Датчик запалване,, и си го смени.той прави така че като загрее колата гасне и няма палене.успех със смяната защото съм сигурен че е това.
Това беше първата работя която проверих,преди 2 седмици.Взех въпросният датчик на коляновия вал от една морга,смених го и нямаше промяна.Друг е въпроса че когато направи проблема искра отива до всички цилиндри,ако беше от този датчик нямаше да има искра в този момент.
колега имам браво 1.6 същата работа преди 2 седмици оправи се като седя 1 ден без акомулатор!!!!! а иначебубината като загрее може да има загуби на ток ако има пробив някадекабелите ако са стари същата работа загуба на ток и на искра следователно от свещаимах проблям с старата помпа като загрееше вместо 3бара та подаваше 0.9 и така като истине я покарам още малкогрешка в компютърасвещии кои знае още какво ама тея неща са дето можеш сам да си ги остановиша може и инжектори ако не са добре като загрее колата започва подаване на по малко гориво към тях и вместо да впръскват те пикаят там и колата се дави и гаснеуспех
колега имам браво 1.6 същата работа преди 2 седмици оправи се като седя 1 ден без акомулатор!!!!! а иначебубината като загрее може да има загуби на ток ако има пробив някадекабелите ако са стари същата работа загуба на ток и на искра следователно от свещаимах проблям с старата помпа като загрееше вместо 3бара та подаваше 0.9 и така като истине я покарам още малкогрешка в компютърасвещии кои знае още какво ама тея неща са дето можеш сам да си ги остановиша може и инжектори ако не са добре като загрее колата започва подаване на по малко гориво към тях и вместо да впръскват те пикаят там и колата се дави и гаснеуспех
Цяла зима стоя без акумулатор колата.Бобината я изключвам защото веднага след като ми направи проблема,проверявам и дава искра и на 4-те кабела.Свещите са сменяни и въртяни много пъти,резултат няма.99 процента съм сигурен че проблема е в горивната система.Това което казваш за инжекторите-Мисля че подаването на гориво към тях е винаги едно и също(3.0-3.5 бара),а по-малкото подаване към цилиндрите го прави компа,чрез съкращаване на времената на отваряне на инжекторите.Ако пикаеха при загрят двигател,щяха да пикаят и при студен,просто в единият случай се отварят за по дълго а при другия за по кратко време.Така си мисля без да съм навътре в материала,ако не е така моля да ме поправите.
вероятно си по прав от мене.не разбирам от двигатели просто това са неща които вече са ми се случвали с подобен проблем и после са отстранени.та споделям от какво може да е
вероятно си по прав от мене.не разбирам от двигатели просто това са неща които вече са ми се случвали с подобен проблем и после са отстранени.та споделям от какво може да е
Благодаря ти за мнението.Много е вероятно да е помпата,какъвто пишеш че е бил и твоя проблем.Утре ще стане ясно.
Вързах тройника и манометъра към системата и запалих за момент.манометъра показа 2 бара,но взе леко да пръска от едното съединение.Ще трябва да се търси тройник със резби.Някой знае ли къде може да се купи или да се направи такъв тройник.В Алати видях такива,но резбата им е по малка-1/4 ги водят,а на мен ми трябва да е същата като на запалителна свещ.
Доста хора като си решат проблемите с колите,забравят темите си и не пишат какъв се е оказъл проблема и как се е решил.Моят проблем се реши и споделям как е станало,може да е полезно на някой с подобен проблем.Значи това че не се връща бензин от рейката изискваше измерване на налягането там.Пробвах се сам да го измеря но не се получи,а излишни 15-20лв. не ми се даваха.По-вероятно беше налягането от към помпата да пада,и тръгнах натам.Смених бенз. филтър и направих проба-загасна по бързо още преди да загрее.Взех от една морга друга помпа,с уговорка ако не работи да я сменя,и ако и с втората проблема остане да я заменя за регулатор на налягането,защото щеше да остане само той да прави мизерията,да блокирва в затворено положение,като загрее двигателя и да спира излишния бензин и така да дави колата и да я гаси.Сложих помпата от моргата,запалих и зачаках резултата.Колата си загря,изчаках я 10-15 пъти да включи перката,след това се престраших и карах още доста време без да изгасне.Убедих се че помпата може да не изгори отведнъж,а да и пада налягането постепенно,а в моя случай явно и затопления излишен бензин от рейката и е повлиявал и тя си губи налягането.Благодаря на всички взели отношение в темата,и най вече на sok1 .
здрасти ;] цqлата работа е там че като загрее колата и се включи перката тока става слаб,защото нqма хубава маса,оборотите падат и колата гасне... провери клемите на акукулатора и кабелчетата... дано намериш от каде е проблема...
здрасти ;] цqлата работа е там че като загрее колата и се включи перката тока става слаб,защото нqма хубава маса,оборотите падат и колата гасне... провери клемите на акукулатора и кабелчетата... дано намериш от каде е проблема...
тя ако толкова няма маса мисля че няма добре да върти стартера още от начало.понеже тои е даден на маса на корпуса на двигателя.и по ред други причини миже да се разбере предполагам доста преди да се стигне до перката от горе на това колегата май се е оправил с проблема, и може да му пожелаем само безаварийно
може би повече от нова ако е оригиналната.щото аз преди година смених ама сега пак плаче за смяна.бачка на 2 бара и незнам кога може да спре,а иначе много хубава била бош-мош незнам кво 250 кинта на вятара
Коментар