Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне при палене на студено-фиат пунто 1.2i

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне при палене на студено-фиат пунто 1.2i

    Проблема ми е следния:Фиата пали без проблеми,но когато е студена става така,че вдига оборотите до 1300 и работи 2-3 секунди и гасне.това го прави 2 или 3 пъти след което си заработва нормално,като това се случва на бензин.ако някой е имал същия проблем нека сподели как го е решил.

    #2
    Ами Кими ако се мерне щи каже да смениш клемореда :D аз ще те питам кога за последно и колко бензин си сипвал.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Slavi_Lancia, резервоара на колата винаги е пълен на половина.

      Коментар


        #4
        Хм, щом е пълен на половина хубаво, само не го застояваи много бензина че от тва прави същия номер, не е лошо да провериш клапана за налягане на бензина, ако може да замериш и налягането на бенз помпата също ще е добре за да изключиш проблем с налягането или клапна. Моя Фиат така палеше и веднага гаснеше 2 години, така и не го разбрах от кво го прави, но да си призная не бях проверявал помпата и регулатора за налягане. По едно време се оправи кат му сипах бензин от еко 100 октана, ама след тва след престои 2 седмици в един сервиз пак се скапа и така до де го продам на края аман пишман от него. Я кажи барем кат запали на бензин форсира ли се добре да не си позапушил дюзи и да препикава.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Предполагам температурен датчик за ЕКУ-то, запецнал в ниско-омно съпротивление, т.е. топъл двигател и не достига гориво.
          Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
          Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

          Коментар


            #6
            Колеги и аз имам много подобен проблем - първото палене за деня е успешно винаги от 2рия 3тия опит - при мен или както описва колегата пали нормално за 1-2 сек и гасне, или както става по-често пали но държи супер ниски обороти и загасва. Не пипам педала на газта - ако го натисна леко пали винаги от първия път, но преди не беше така....мога да ви кажа от какво със сигурност НЕ Е при мен - помпа, дюзи, регулатор, темп. сензор, сензор вх. въздух, стъпков мотор, кабели, свещи. Това съм проверил основно и всичко работи но уви...
            тежък е животът лек...

            Коментар


              #7
              Ми то друго не остана нема ви казвам как я оправих моята щото ша ми се сърдите
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Вчера ходих до едно майсторче и ъой ми каза,че е някакъв датчик за температурата на въздуха който колата засмуква.

                Коментар


                  #9
                  Хубууу ти е казал ама ич не ми се вярва да е от него.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Колега моя пунтьо отказваше да пали палеше от 4 път сипах 20 литре шел в-поуер и 1 добавка сонах има я в кауфланд и ооо чудеса пали и работи чудесно голяма промяна има в двг но на мене мая бяха се позапушили дюзите ....дано помогне,може само добавката да сипеш без шела :D
                    Kaрам разумно...от време на време.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Ако е кола до 99 година МК1 този датчик при клапата който гледа Т на въздуха не съм чул някой да го е сменял Повече се сменя датчика на двигателя до 4 дюза
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        да за този датчик на двигателя където е в дясно отзад ми казаха.пробвах друго нещо да направиа.значи свалих клемите на акумолатора за известно време и след като ги сложих колата заработи като часовник,но не знам до кога :D :D .

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          ECU да прави проблем ако смениш датчика дали ще се оправи
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X