Това свистене го забелязах и на друга Мареа 1.8, друг колега пък ме пита за подобен шум на 1.9 жтд та сега и при мен Значи шумът на студен двигател наподобява свистене като от хлабъв ремък. Шумът си го има и при топъл двигател. Ремъка обаче си е наред. Та шума идва някъде зад мотора и по-точно в участъка около алтернатора(свистене или все едно дърпа въздух от някъде). Огледах всички маркучета, маркуча на сервото, пръстените на всмукателния колектор и нищо нередно не открих. Ролките са проверени(шума не е като на разбита ролка), пистовия ремък е ок, та какво да гледам. Утре мисля да откача пистовия ремък отново и да видя дали шума ще изчезне. Ако изчезне е ясно, че проблема е някъде там, ако не изчезне се надявам да нямам някоя пукнатина на всмукателния колектор. Генерацията няма грам дупка, изпускателния колектор също, това последното само за инфо Всяка идея и съвет какво да проверя са добре дошли az.gifп.с. Преди малко направих клип Ако някой иска да го види и чуе мога да го изпратя по скайп.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свистене в ляво на двигателя - Мареа 1.8?
Collapse
X
-
Slavi_Lancia написа:Прсни малко вода по ремъка докат се върти ако млъкне....... ша черпишnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Проблема е открит Смуче въздух от тръбичката идваща от клапана за бензинови пари и влизаща отстрани на всмукателния колектор. Сега остава да търся какво всъщност се подменя или тва дето не ми харесва да намажа обилно със силиконnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Не колега!Работи на около 820 оборота като загрее(това са данни от диагностиката).Няма глъхнене, върви си супер количката Някой има ли идея, дали тва чудо се вади с издърпване или има друг чалъм?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Благодаря за помоща колеги!Ето какво стана днес. Разпитах за цена на въпросния елемент и тя никак не ми хареса - 82 лв. Та силинкон ВикторРейнц, хубаво намазване и всичко е ток и жица. Понеже съм много любопитен и наблюдателен, реших да огледам цялата тръбичка и открих още една дупка на самата тръбичка. Снопа кабели, който влзиа в купето(изолиран с няква гофрирана пластмасова тръба) се е трил в тръбичката и имаше дупка около сантиметър Откачих тръбичката от клапана, срязах тръбичката максимално близо до засегнатия участък и набих маркуч 8мм около 15 см. Напъхах двата края на тръбичките в маркуча колкото може и всичко заспа.Маркуча седи по тръбичките като залепен Искам да благодаря на Mitaka_71, той си знае защоnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Маркуча идва от клапана за бензинови пари(който се намира под казанчето на чистачките) в самия калник, това е една черна кутия. Мисля, че тази черна тръбичка е изходяща от клапана. Ролята на този клапан доколкото съм запознат(е свързан с еко норми) и втечняване на бензиновите пари. С точния принцип на работа не мога да те запзоная, понеже не съм чел достатъчно. Странното е, че колата от там е смучела въздух, но това не се отразяваше на оборотите на колата. Сега колата си дърпа нужния въздух от пластмасата над радиатора а не от няколко места. Нека някой по запознат опише принципа на действие, докато аз прочета нужното инфо за клапана п.с. Сега се чудя дали тези дупки са били възможна причина за работа на 3-цилиндъра както бях писал в друга тема. За сега няма проблеми а и си возя две нови бобини в колатаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dalgia123 написа:мерси колега за инфото маркуча който си ползвал вътрешният диаметър ли е 8мм защото и аз открих протриване и мисля да направя същото като теб.now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар