Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свистене в ляво на двигателя - Мареа 1.8?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свистене в ляво на двигателя - Мареа 1.8?

    Това свистене го забелязах и на друга Мареа 1.8, друг колега пък ме пита за подобен шум на 1.9 жтд та сега и при мен Значи шумът на студен двигател наподобява свистене като от хлабъв ремък. Шумът си го има и при топъл двигател. Ремъка обаче си е наред. Та шума идва някъде зад мотора и по-точно в участъка около алтернатора(свистене или все едно дърпа въздух от някъде). Огледах всички маркучета, маркуча на сервото, пръстените на всмукателния колектор и нищо нередно не открих. Ролките са проверени(шума не е като на разбита ролка), пистовия ремък е ок, та какво да гледам. Утре мисля да откача пистовия ремък отново и да видя дали шума ще изчезне. Ако изчезне е ясно, че проблема е някъде там, ако не изчезне се надявам да нямам някоя пукнатина на всмукателния колектор. Генерацията няма грам дупка, изпускателния колектор също, това последното само за инфо Всяка идея и съвет какво да проверя са добре дошли az.gifп.с. Преди малко направих клип Ако някой иска да го види и чуе мога да го изпратя по скайп.
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    Алтернатора как е? Да не е от неговите лагери?
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Нямам си идея колега!При последната проверка, шайбата се въртеше мазно. Ако сега е станало нещо не знам
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Прсни малко вода по ремъка докат се върти ако млъкне....... ша черпиш
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Slavi_Lancia написа:
          Прсни малко вода по ремъка докат се върти ако млъкне....... ша черпиш
          Водата не спаси положението Убеден съм, че шума не е от ролка. Утре ще откачим ремъка и ще прегледаме всичко. Ако се окаже алтернатора я оставям в сервиза да се оправят
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Проблема е открит Смуче въздух от тръбичката идваща от клапана за бензинови пари и влизаща отстрани на всмукателния колектор. Сега остава да търся какво всъщност се подменя или тва дето не ми харесва да намажа обилно със силикон
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              Hubuu де като смуче въздух от там няамал ли си проблеми с вдигане на оборотите ?
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Не колега!Работи на около 820 оборота като загрее(това са данни от диагностиката).Няма глъхнене, върви си супер количката Някой има ли идея, дали тва чудо се вади с издърпване или има друг чалъм?
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  Колега дано това ти помогне. До колкото разбирам - първо се натиска някаква скоба 3 (или нещо като скоба) навътре към колекторите, после се издърпва тръбата.
                  Прикачени файлове
                  Bravo 1.8 16V GT ex.
                  Fiat Croma 1.9 16V mjet

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за помоща колеги!Ето какво стана днес. Разпитах за цена на въпросния елемент и тя никак не ми хареса - 82 лв. Та силинкон ВикторРейнц, хубаво намазване и всичко е ток и жица. Понеже съм много любопитен и наблюдателен, реших да огледам цялата тръбичка и открих още една дупка на самата тръбичка. Снопа кабели, който влзиа в купето(изолиран с няква гофрирана пластмасова тръба) се е трил в тръбичката и имаше дупка около сантиметър Откачих тръбичката от клапана, срязах тръбичката максимално близо до засегнатия участък и набих маркуч 8мм около 15 см. Напъхах двата края на тръбичките в маркуча колкото може и всичко заспа.Маркуча седи по тръбичките като залепен Искам да благодаря на Mitaka_71, той си знае защо
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      колега само да те питам каква роля играе това маркуче че май и аз имам протриване от снопа кабели.
                      преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                      Коментар


                        #12
                        колега само да те питам каква роля играе това маркуче че май и аз имам протриване от снопа кабели.
                        преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                        Коментар


                          #13
                          Маркуча идва от клапана за бензинови пари(който се намира под казанчето на чистачките) в самия калник, това е една черна кутия. Мисля, че тази черна тръбичка е изходяща от клапана. Ролята на този клапан доколкото съм запознат(е свързан с еко норми) и втечняване на бензиновите пари. С точния принцип на работа не мога да те запзоная, понеже не съм чел достатъчно. Странното е, че колата от там е смучела въздух, но това не се отразяваше на оборотите на колата. Сега колата си дърпа нужния въздух от пластмасата над радиатора а не от няколко места. Нека някой по запознат опише принципа на действие, докато аз прочета нужното инфо за клапана п.с. Сега се чудя дали тези дупки са били възможна причина за работа на 3-цилиндъра както бях писал в друга тема. За сега няма проблеми а и си возя две нови бобини в колата
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #14
                            мерси колега за инфото маркуча който си ползвал вътрешният диаметър ли е 8мм защото и аз открих протриване и мисля да направя същото като теб.
                            преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                            Коментар


                              #15
                              dalgia123 написа:
                              мерси колега за инфото маркуча който си ползвал вътрешният диаметър ли е 8мм защото и аз открих протриване и мисля да направя същото като теб.
                              Да вътрешен 8 мм! Откачи черната тръбичка от щипката, стискаш белите квадратчета отстрани и дърпаш. После срежи близо до протритото, а след това и от другата страна. Набий маркуча първо в тази на която е закопчалката и прецени, колко да набиваш в тръбичката към всмукателния колектор. Внимавай да не счупиш тая джавка на всмукателния колектор при набиването на маркуча(която аз омазах хубаво със силикон).Не използвай силикон и лепила за по-голяма спойка между тръбичката и маркуча! Става достатъчно здраво и надеждно без тях. Ако има зор с набиването на тръбичките в маркуча използвай малко масло. п.с. С една свинска опашка(по-дълга) стегни снопа кабели зад горния тампон на стабилизиращата щанга(на лапата), така че да не опира в тръбичките. При разкачането на черната тръбичка , най вероятно ще счупиш пласмасата хваната към коша на която са захачени водачите(на които са защипани синята и черна тръбичка). С тях без тях все тая, после с друга свинска опашка стягаш и тях към пластмасата в която са невки маркучета и кабели. Няма начин да я объркаш Успех
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар

                              Working...
                              X