Ще имаш по-голям шанс да намериш хубаво JTD отколкото читаво HGT ! Поддръжката и на двете е горе-долу еднаква! Но пък разхода не е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 2.0 20v 155hp
Collapse
X
-
ARaGoRN написа:колега не знам какво искаш!аз лично карам 1.6 103к.с. ,и съм доволен.не знам дизела как е,ама от бензинките тоя май е най-срещания мотор и лесно се намират части,или поне така мисляФиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
ARaGoRN написа:колега не знам какво искаш!аз лично карам 1.6 103к.с. ,и съм доволен.не знам дизела как е,ама от бензинките тоя май е най-срещания мотор и лесно се намират части,или поне така мисляex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
-
BeLo написа:ARaGoRN написа:колега не знам какво искаш!аз лично карам 1.6 103к.с. ,и съм доволен.не знам дизела как е,ама от бензинките тоя май е най-срещания мотор и лесно се намират части,или поне така мисляФиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
тя темата бензин срещу дизел няма край, но на мен най-много ми хареса какво беше казал един колега в една тема - за ланча срещу пасат май беше. цитирам по памет:"познавам доста хора преминали от бензин на дизел и не съм чул някой да иска пак да се върне на бензин. познавам също доста хора, които са преминали от дизел на бензин, и почти всичките съжаляват" :D е, аз съм от вторите, но смятам, че ако човек си го тегли сърцето, и може да си го позволи, HGT-то е без алтернатива.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
sharky871 написа:е да ама това са си 30 лева бензин на 100 градско а дизеларката малко трака ама пак си върви и прави 17 лева двойно по евтино.ex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
-
при мен е обратното.моите познати които са били на дизел не го щът вече.не е въпроса в разхода на 100 в града,или извън,а в начина на подържане,поведение зима-лято,консумативи,и наи вече въпрос на личен избор.сега ако бачкаш към пътното да шипваш нафтичка що не незнам.не съм карал дизел,немога да кажа.само едно време учебната ми кола беше дизел :Дfiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
Колега ако искаш бензинова смени марката, поне тия години фиат не е разработила економичен и мощен двигател. Ако искаш дизел иди на диагностика и да видиш реалните км, щото наистина и 2010 да е колата ако е както казват колегите на 500 000 се едно е на 20 год. JTD са по економични от ТДИ и според мене повече бягат и по малко горят.Ако искаш бензин си вземи един най обикновен V-tec Honda който ще ти гори 6 и половина - 7, без значение как го караш и колко оборота, най много 8 да ти гори ако е градско и цялата газ на всеки светофар с гуми да тръгваш. Аз докато си бях в България си размених за няколко дена колата с един приятел с хонда в-тек 160 коня и на дълго със не повече от 120 си гори 6 литра бензин , неможех да повярвам как може да е възможно толкова коне толкова гориво но наистина е така. А я разпитай градско със ръчкане на браво 155 коня дали може да гори под 10-12 и 1.6 същата история , и пунто 1.2. 16в лапа 8 бенз, просто технологията е много некадърна и инжекцийте са много неграмотни в тия години на италянските коли, аз живея в италия и познавам човек с пунто абарт SS 180 коня дето извън градско със 100-120 годи 6 бензин , ама италянците доста по късно откриха топлата вода от японците.За тва гледай технологията и мненията , като цяло не само на фенове на определена марка така ще си купиш хубава кола Моето мнение е - Фиат - само JTD или МултиДжет (който дава разход 3-4 литра извън градско)то ако ше си вземаш кола дето ти гори 10-12 бензин че по добре си вземи S класа поне да ги заслужава тия литри
Коментар
-
ХГТ-то, ако се кара НОРМАЛНО, на дълъг път пада на 6.5 бензин. Градско не надхвърля 10. Пак повтарям, при нормално каране.Настъпиш ли го - разходът нараства, но пък как вървиииии!!!!Факт е, че имам селски, който има чипосано Браво 1.9JTD, което върви ПОВЕЧЕ от ХГТ-то. Но пък на дизела не можеш да му сложиш евтино метан.ХГТ-то на метан върви малко по-малко, почти не се усеща разлика, а гори 7.50 лв /100 км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар