Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

В хидравличното масло беше долято моторно. Опасно ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Много ви благодаря, колеги, радвам се, че ви има, че има и този форум. Утре ще я закарам за смяна и промиване. Благодаря ви пак и безаварийно на всички.
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    Коментар


      #17
      Здравейте колеги. Днес смениха въпросното смесено масло и наляха друго. Направи ми впечатление, че цвета в резервоарчето не можа да се докара до червения цвят на маслото, което доляха, дори след източване 2 пъти. Източиха старото, наляха ново, поработи помпата, източиха го, и пак наляха ново, но цвета не се промени. Казаха че след няколко км пак е добре да се смени. Това какво ли означава - може би съм закъснял много със смяната. Също ми направи впечатление, че откакто направиха тази процедура, волана стана малко "по-твърд" - малко-по трудно се върти, това нормално ли е? На какво ли се дължи?
      Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

      FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        Сменяш го и след 100-200км пак сменяш. повярвай ми, директна промивка е недостатъчна да се разтворят едно в друго двете масла. Трябва да покараш. Все пак от моторното масло ще е останал много малък процент, като съдържание.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          slav4o_p написа:
          ... откакто направиха тази процедура, волана стана малко "по-твърд" - малко-по трудно се върти, това нормално ли е? На какво ли се дължи?
          може би износена хидр.помпа и по-ниско налягане от нея.предишното масло е било по-гъсто и ==> повече налягане, НО И повече износване на хидр. помпа

          Коментар


            #20
            u_bo написа:
            slav4o_p написа:
            ... откакто направиха тази процедура, волана стана малко "по-твърд" - малко-по трудно се върти, това нормално ли е? На какво ли се дължи?
            може би износена хидр.помпа и по-ниско налягане от нея.предишното масло е било по-гъсто и ==> повече налягане, НО И повече износване на хидр. помпа
            Благодаря за отговора, колега. Работата е, че съм закъснял със смяната на това масло. Наистина беше много гъсто. Периодично съм следял нивото му, но не знаех, че трябва да се смени. То дали не е фабричното Колата е внос от Италия, пък италианците нямат навика да си поддържат колите - карат до скъсване, след това директно сменят колата, така съм чувал. Ще карам засега с тази помпа, докъдето изкара.
            Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

            FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

            Коментар


              #21
              не бой се една помпа е 40 кинта, кво ти пука...
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Здравейте отново колеги! Направо казано - с всеки изминал километър воланът става все по-тежък. Всичко започна когато ми смениха хидр. масло. В началото със старото хидр. масло воланът си беше лек, по погрешка доляха моторно, пак си беше лек, но когато смениха старото, смесено с моторното, още като запалих усетих, че вече се върти с една идея по-трудно. След няколко км. пак я откарах да го сменят - нямаше ефект за по-лек волан. В постовете по-назад колега беше казал, че причината за по-твърдия волан е, че помпата си заминава. Накарах един да върти волана на запален мотор, аз слушах помпата - нямаше никакви шумове от нея, но когато съм вътре и въртя се чуват някакви шумове, вибрации няма. Дали не е рейка? В една тема бях чел, че маслото в хидравликата не трябва да загрява - тук обаче като пипам резервоарчето е горещо - значи загрява доста. Няма течове на хидр. масло. Ще ви помоля, ако имате мнения, да ги споделите. Благодаря ви предварително.
                Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                Коментар


                  #23
                  slav4o_p написа:
                  Здравейте отново колеги! Направо казано - с всеки изминал километър воланът става все по-тежък. Всичко започна когато ми смениха хидр. масло. В началото със старото хидр. масло воланът си беше лек, по погрешка доляха моторно, пак си беше лек, но когато смениха старото, смесено с моторното, още като запалих усетих, че вече се върти с една идея по-трудно. След няколко км. пак я откарах да го сменят - нямаше ефект за по-лек волан. В постовете по-назад колега беше казал, че причината за по-твърдия волан е, че помпата си заминава. Накарах един да върти волана на запален мотор, аз слушах помпата - нямаше никакви шумове от нея, но когато съм вътре и въртя се чуват някакви шумове, вибрации няма. Дали не е рейка? В една тема бях чел, че маслото в хидравликата не трябва да загрява - тук обаче като пипам резервоарчето е горещо - значи загрява доста. Няма течове на хидр. масло. Ще ви помоля, ако имате мнения, да ги споделите. Благодаря ви предварително.
                  може да са ти объркали маслото,но по-вероятно си е отишла помпата.

                  Коментар


                    #24
                    Загряването на маслото си е напълно нормално. То извършва работа, затова загрява. Какво масло заредихте на хидравликата?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Познавам двама които наливат старо двигателно масло в хидравликата защото им тече.Единият е дори от този форум.
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар


                        #26
                        MartoModev написа:
                        Познавам двама които наливат старо двигателно масло в хидравликата защото им тече.Единият е дори от този форум.
                        Еми все по-зле ще става. Цветните метали постепенно ще изчезнат и в един момент ще грохне непоправимо. Очевидно обаче и на двамата не им пука. Да не говорим, че това е масло, непредназначено за хидравлични системи. Т.е. няма необходимите качества за такава система.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Danchojn написа:
                          Загряването на маслото си е напълно нормално. То извършва работа, затова загрява. Какво масло заредихте на хидравликата?
                          Здравейте, колеги! Маслото, което заредиха е Cofran ATF червено - може би е подходящо. Относно по-тежкия волан един братовчед ми каза следното - износени уплътнители на помпата или на рейката. Старото масло е било по-гъсто,може би не е било сменяно много време, уплътнителите са го задържали и помпата си е давала необходимото налягане и волана е бил лек. Но веднага след смяната новото масло, вече по рядко, не може да се задържи от уплътнителите, те вече са износени и помпата не дава нужното налягане и хидравликата не работи на 100 %. Каза ми, че тези уплътнители се сменяли поотделно. Но това е само на теория.
                          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                          Коментар


                            #28
                            Да де, ама кой Cofran ATF?
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Danchojn написа:
                              Да де, ама кой Cofran ATF?
                              Здравей колега. Ще напиша какво пише на тубата с маслото, че не знам точно какво да отговоря на този въпрос. AUTOMATIC GEAR BOX, BOITE VITESSES AUTOMATIQUES, PLURAMATIC E . Отзад пише GENERAL MOTORS, FORD MERCON M2C 185A, FORD M2C 166H/138C . Това са характеристиките му, пробвах да кача снимка, но не стана.
                              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                              Коментар


                                #30
                                slav4o_p написа:
                                Danchojn написа:
                                Да де, ама кой Cofran ATF?
                                Здравей колега. Ще напиша какво пише на тубата с маслото, че не знам точно какво да отговоря на този въпрос. AUTOMATIC GEAR BOX, BOITE VITESSES AUTOMATIQUES, PLURAMATIC E . Отзад пише GENERAL MOTORS, FORD MERCON M2C 185A, FORD M2C 166H/138C . Това са характеристиките му, пробвах да кача снимка, но не стана.
                                DEXTRON НИКЪДЕ ЛИ НЕ ПИШЕ?

                                Коментар

                                Working...
                                X