Здравей колега. Ще напиша какво пише на тубата с маслото, че не знам точно какво да отговоря на този въпрос. AUTOMATIC GEAR BOX, BOITE VITESSES AUTOMATIQUES, PLURAMATIC E . Отзад пише GENERAL MOTORS, FORD MERCON M2C 185A, FORD M2C 166H/138C . Това са характеристиките му, пробвах да кача снимка, но не стана.
DEXTRON НИКЪДЕ ЛИ НЕ ПИШЕ?
Никъде не пише DEXTRON. Това има ли значение? Дали не е там проблема
Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
И аз днес взех и смени хидравличната течност че и беше време .Като отворих беше станала нещо като боза ама по светло керемидено червена изпомпах я и аз със спринцова и с въртене на запалена кола после долях нова и готово сега волана е с една идея по лек .Незнам от какво беше станала така ама преди време е гледах нищо и нямаше .
Здравей колега. Ще напиша какво пише на тубата с маслото, че не знам точно какво да отговоря на този въпрос. AUTOMATIC GEAR BOX, BOITE VITESSES AUTOMATIQUES, PLURAMATIC E . Отзад пише GENERAL MOTORS, FORD MERCON M2C 185A, FORD M2C 166H/138C . Това са характеристиките му, пробвах да кача снимка, но не стана.
PLURAMATIC E е маслото. То е Декстрон 2D. Става по принцип, поне по спецификации.
Значи маслото си е точно, ще се сменя хидр. помпа, както казахте в нея е проблема. Колеги, благодаря ви, че се включихте да ми помогнете. Сега разбрах колко е важно да се сменя навреме хидр. масло, пък и всеки консуматив, защото всяко нещо си иска своето и не го ли получи се получават проблеми. Това се отнася за господата италианци, ама как да тръгнат против природата си и да вземат да си поддържат колите Безаварийно на всички!
Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
Да споделя как правя аз. Не ми харесва идеята да въртя волана на изпомпано от казанчето масло, което предполага да се вкара въздух в системата, пък било то и на вдигната във въздуха предница. Купувам си литър Dextron II D масло. Източвам казанчето с помпичка от течен сапун. Източват се около 300-350мл. Просто ги доливам. Това веднъж годишно, т.е. бутилката ми стига за 3г и маслото се обновява без да ме интересува цвета, вкуса, мириса и т.н.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Да споделя как правя аз. Не ми харесва идеята да въртя волана на изпомпано от казанчето масло, което предполага да се вкара въздух в системата, пък било то и на вдигната във въздуха предница. Купувам си литър Dextron II D масло. Източвам казанчето с помпичка от течен сапун. Източват се около 300-350мл. Просто ги доливам. Това веднъж годишно, т.е. бутилката ми стига за 3г и маслото се обновява без да ме интересува цвета, вкуса, мириса и т.н.
Dextron II D съвместимо ли е със старото масло.Т.е. има ли значение какво е маслото вътре в казанчето като модификация?
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Когато по спецификация хидравликата работи с Dextron II D / Dextron III няма проблем да се смесят.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Коментар