Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на бензиновата помпа на Punto 1.1 '94г ????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на бензиновата помпа на Punto 1.1 '94г ????

    Здравейте,колеги не знам дали това е правилното място за темата,но все пак да питам.Решил съм да си сваля бензиновата помпа на моята калинка,а не съм много сигурен за начина и стъпките на демонтаж и монтаж,за това се обръщам към вас,ако може някой да даде насоки или да качи снимки без значение.Доколкото съм чел тук знам,че имало някаква кошница на помпата и съм решил да я поизчистя,защото скоро на приятел му свалаха резервоара и помпата и като видяхме каква гняс има вътре се хванахме за главите.Аз също имам съмнения,че и при мен няма да е по розово положението.Предварително благодаря на всички който ще помогнат със севети и опит
    Police_pz
    Punto 1.1 55hp

    #2
    Вдигаш задните седалки , и виждаш капак с винта, отвиваш ги и виждаш горната част на помпото. На нея има куплунг и 2бр щуцери за входящ и изходящ бензин. Откачаш куплунга и МНОГО ВНИМАТЕЛНО ОТКАЧАШ щуцерите щото там грешката ще ти струва нова помпа! След това около горната част на помпата иманавит капак /на принципа на бидона /отвиваш го и дигаш помпата!!!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Преди да развиеш гривната, сложи белег.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Мерси колеги,ще пиша за резултата и с какви хубави горива караме
        Police_pz
        Punto 1.1 55hp

        Коментар


          #5
          И аз скоро я смених, жалко че не снимах.....Да, много внимавай с щуцерите че от времето стават много крехки, като откачиш ще потече и бензин, бъди подготвен с парцал и никакви цигари и токове наоколо. На пунто знам и вариант дето е с 10 малки шпилки, а не с голяма пластмасова "бидон" гайка, отвиваш 10-те гайки и вадиш кошницата - трудно се вади щото има много здраво уплътнение. Като я извадиш може за по-удобно да махнеш частта с бензиномера за да не я прецакаш. Провери си хубаво и маркучите в кошницата. Сменяй само с качествена помпа по възможност не 2-ра ръка. Смени ако можеш и чорапчето, ако не го почисти хубаво но при всички случай смени горивния филтър. При мен резервоара беше толкова чист, че не можах да повярвам(сигурно заради 100 октановия, друго не сипвам).
          тежък е животът лек...

          Коментар


            #6
            jungleraver написа:
            На пунто знам и вариант дето е с 10 малки шпилки, а не с голяма пластмасова "бидон" гайка
            При пунто ГТ е със шпилки, щот мисля само при него резервоара е метален, на останалите мотори е пластмасов
            jungleraver написа:
            При мен резервоара беше толкова чист, че не можах да повярвам(сигурно заради 100 октановия, друго не сипвам).
            Абселютно е от бензина дет ползваш когато си сменях помпата с Валбро-то преди 3+ години, колата беше карана от мен вече 2 години в БГ и е ползван само 100 ОМВ, Шел В-повер рейсинг и Еко 100, тта тва заедно със подмяна на горивния филтър на всяка смяна на маслото (демек на 7000 км.) и в резервоара беше толко чисто, че гледах е така

            Коментар


              #7
              За да не тръгне да тече бензин при махане на щуцерите просто се разкача захранването на помпата - те са 2 щуцера с жици и спокойно могат да се разкачат и двата, т.к. другият е за сигнала за нивото на бензина към таблото. След това се припалва, за да обере налягането. Вече спокойно могат да се вадят и бензиновите щуцери - най-много да капни малко бензин, а иначе е фонтан, особенно ако скоро е била палена.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар

              Working...
              X