Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tipo 1.6 двувалка няма ток към свещите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tipo 1.6 двувалка няма ток към свещите

    Имам проблем с Tipo-то! Няма ток към свещите, от там и няма палене. Смених бобината и комутатора, който стой над нея, нямаше ефект. След това смених компютъра, датчика в делкото, кабели. Проверих бушоните на таблото под волана, в двигателния отцек, зад тавата на въздушния филтър и там има 4 бушона и те са здрави. Агреажният ремък е здрав и си върти валовете. Някои ако има идеи да казва, че незнам вече какво да правя!

    #2
    Датчик в делкото и датчик на кол. вал да не са едно и също? Защото само него и палеца не си сменил.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      "Датчика за положението на коляновия вал на този тип инжекция е в делкото и е индуктивен (а не на Хол)." Това бях чел, че този мотор няма датчик на коляновия вал, и не видях по скоростната кутия и на шайбата на коляновия вал да има такъв.

      Коментар


        #4
        Датчик на хол датчик за синхронизация все тая...Единствения такъв датчик тази кола има в делкото.Ток до делкото на въпросната кола стига,но до свещите няма никой.

        Коментар


          #5
          Колега имаш датчик запалване и се намира на маховика и е 100% от него ако преди да спре да пали е палела когато си иска ...
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Колега къде е скрит този датчик на маховика, че не мога да го видя колкото и да го търся?

            Коментар


              #7
              Колегата ги говори на поразия малко търси го на шайбата с ремъците мери се с мултицет на съпротивление..
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #8
                Този мотор няма датчик за синхронизация нито около ремъците и шайбите,нито около маховика......повтаряйте всички заедно след мен.

                Коментар


                  #9
                  Приател под всмукателния колектор под водната помпа зад шайбата на коляновия вал е датчика ! С такъв датчик самата ремъчна шайба на кол. вал от вътрешната страна има зъбчета от които чете, може някое от тях да се е отчупило и пак няма да дава искра или по-скоро ще мята веднъж и до там! Няма да пали и толкова.А за да се каже точно с какъв вид датчик е кажи номера на мотора ,но щом е двувалка предполагам става вапрос за моноинжекция 149.C2.046.
                  Croma CHT
                  Croma 1.9 multijet

                  Коментар

                  Working...
                  X