Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети лампата на маслото на празни обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети лампата на маслото на празни обороти

    Това се получи на колата от подписа след последната смяна на маслото. На светофар или на място започна да свети контролната лампа. В интерес на истината за пръв път сложих Приста 10W40. Реших да го пробвам, тъй като Типото вече подмина 200 000 км. Дали маслото е причината? На някой случвало ли се е такова нещо? Каква е била причината?
    FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
    FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

    #2
    За твоя двигател още от как се е родил,италианеца е казал-15W40,а ти минаваш 200000 км(които може реално да са 400000 ),слагаш русенска боза 10W40 и искаш да си 6.Първо си провери датчика за налягането на маслото дали е изправен и ако е така,сложи му хубаво масло 15W40 и вярвам,че ще се оправи.
    Fiat Brava 1.2,16в

    Коментар


      #3
      Доста хора хвалят продуктите на Приста. А досега съм карал предимно с 10W40 - Selenia Gold, а последното масло беше Castrol Magnatec 10W40. Светене на лампа никога не е имало. А датчик не ми се вярва точно в момента на смяната да се скапе. Ясно ми е, че следващия път не трябва да се доверявам на този тип масло. Но толкова ли е наложително аварийно да го сменя? Могат ли да се очакват поражения, ако карам така до следваща смяна и лампата продължи да свети по светофарите?
      FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
      FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

      Коментар


        #4
        Не, е нещо ама като нямате пари да имате коли и да ги поддържате защо се мъчите? Не е маслото причината. Мотора е причината. Или датчик или лагерите долу или помпата....нещо което трябва да провериш е първо да измериш налягането на празен ход дали е в норми. 1.5 бар. За да си сигурен, че датчика е дал фира. Ако е по-малко значи мотора е за ремонт. Както ще стане ако караш така? Ще си ускориш времето до ремонта. А може и нищо да не стане ако е от датчика.
        O.E.Motorsport

        Коментар


          #5
          Нещо по мотора не е наред. Маслото не е създало проблеми.
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            alvanovo написа:
            Нещо по мотора не е наред. Маслото не е създало проблеми.
            И защо точно след смяната е светнала лампата И мотора сигурно е с износени лагери или помпа,ама явно пристата му идва твърде рядка като загрее при ниски обороти.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #7
              stivst написа:
              Доста хора хвалят продуктите на Приста. А досега съм карал предимно с 10W40 - Selenia Gold, а последното масло беше Castrol Magnatec 10W40. Светене на лампа никога не е имало. А датчик не ми се вярва точно в момента на смяната да се скапе. Ясно ми е, че следващия път не трябва да се доверявам на този тип масло. Но толкова ли е наложително аварийно да го сменя? Могат ли да се очакват поражения, ако карам така до следваща смяна и лампата продължи да свети по светофарите?
              Ми щом свети лампата и ако датчика за налягане на маслото е ок,значи не ти стига налягане и всичко що се трие вътре работи при супер бързо износване,колегата по-горе е прав,че ако караш така ще погребеш мотора скоро!
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #8
                Преди време карах един Нисан Микра К10 - 86г. Сложих му на Приста 15W40 и след има няма 500-1000 км започна да свети лапмата за маслото на ниски обороти.Когато отворих пробката изтече като антифриз, така се беше втечнило. Дали уцелих менте незнам, но повече не повторих. След това я карах с Mobile 15W40 и никога не се повтори.

                Коментар


                  #9
                  Shebeka написа:
                  Преди време карах един Нисан Микра К10 - 86г. Сложих му на Приста 15W40 и след има няма 500-1000 км започна да свети лапмата за маслото на ниски обороти.Когато отворих пробката изтече като антифриз, така се беше втечнило. Дали уцелих менте незнам, но повече не повторих. След това я карах с Mobile 15W40 и никога не се повтори.
                  Да, прилича на моя случай. Най-добре да сменя това масло.
                  FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
                  FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

                  Коментар


                    #10
                    Колеги, толкова хора тук карат с Приста, никой ли не разбра, че маслата при тях се рециклират??? Това хубаво, ама дали технологията е добра???Почти 100% съм сигурен, че е от маслото.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      stivst написа:
                      Shebeka написа:
                      Преди време карах един Нисан Микра К10 - 86г. Сложих му на Приста 15W40 и след има няма 500-1000 км започна да свети лапмата за маслото на ниски обороти.Когато отворих пробката изтече като антифриз, така се беше втечнило. Дали уцелих менте незнам, но повече не повторих. След това я карах с Mobile 15W40 и никога не се повтори.
                      Да, прилича на моя случай. Най-добре да сменя това масло.
                      пробвай и напиши какво е станало.
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #12
                        Не е от маслото.Бравата съм я карал с Мобил, Селения 20К, Приста Лидер 10W/40 в момента другата ми кола също я карам с Приста Лидер 10W/40 и такива проблеми не съм имал никога.Или е датчика или има някъде да дава на маса самото кабелче или просто мотора вече не е това, което е бил.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          И според мен е маслото.На студен мотор, лампата не свети, нали?

                          Коментар


                            #14
                            същия проблем ама на семеиния Пасат ама не с приста ами с Валволин 15w40 сменяме маслото и потегляме за морето още на Ихтиман тази кола почна да прави проблем като отпусне газта бащата и падне под 1500 оборота лампата присветва (и едно зумерче пропищява) а като погледнахме и температурата му (на ТРИП компа) беше малко над 113 градуса спира отсрани на пътя и звъним на Майстора дето ни подържа колата и той вика : Аааа ретко ти е маслото и не го качва горе добре виж на пръчката маслото ти е по редко от вода и така си беше в последвие сменихме с Кастрол и проблем никакъв Явно ментак Масло
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              Колега, щом се е появил проблемът след смяна на масло - отиваш даваш още 40 лв и сменяш пак маслото, все си мисля, че ще е по-евтино от ремонт на двигателя.
                              Brava 1.6 EL, '98
                              182A4

                              Коментар

                              Working...
                              X