Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 16v с палене и обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фиат пунто 1.2 16v с палене и обороти

    Здравейте колеги , имам проблем със горепосоченото фиатче произведена 2000година. Проблема е следния:Преди 1 месец както си стоя пред блока , слязах понечих да я запаля и въобще не направи дори 1 оборот нищо не се чува , направо загасва всичко по таблото в същото време като пусна фаровете светват , сд-то си свири , когато сложа друг акумулатор пали без проблем , но като натисна газта да я форсирам не се вдигат оборотите въобще , педала си отива до ламарината , но оборотите въобще никакви ги няма , а това с акумулатора ми го прави когато не се кара 2 дни , акумулатора е чисто нов в гаранция.Някой имал ли е такъв проблем или някой по компетентен ако може да ми помогне , ще му бъда много благодарен ! Предварително благодаря на отзовалите се !

    #2
    колеги , сложих акумулатор от фиат брава 1.6 16v BOSCH колата запали без проблем , дори започна да се форсирва , след това сложихме стария акумулатор , докато си работеше колата направихме бърза смяна за да може да се зареди малко стария понеже няма никакъв ток , дори я покарахме малко , стоя запалена 20 мин + малко каране , след това я загасихме , и веднага искахме да запалим и в акумулатора нямаше капка ток :Х

    Коментар


      #3
      НИКОГА не вади акумулатора на работеща кола, ако не искаш разбира се да стане неработеща и скъпа за ремонтиране.Това че толкова бързо пада акумулатора значи че имаш сериозна утечка в инсталацията - например от касетофона. Направи си го както си е оригинално на схемата да работи само при запалена кола. Той си е сериозен консуматор и слушането на музика без да работи колата бързо съсипва акумулатора.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        ilko-gd написа:
        НИКОГА не вади акумулатора на работеща кола, ако не искаш разбира се да стане неработеща и скъпа за ремонтиране.Това че толкова бързо пада акумулатора значи че имаш сериозна утечка в инсталацията - например от касетофона. Направи си го както си е оригинално на схемата да работи само при запалена кола. Той си е сериозен консуматор и слушането на музика без да работи колата бързо съсипва акумулатора.
        Знам че не се вади акумулатора при работа на автомобила , но след като нямаше кабели и зарядно , това беше едиствения вариянт.Касетофона никога не е работил при изгасен двигател .. а къде мога да намеря тая схема

        Коментар


          #5
          кола

          Има схеми и мануал http://storage.fiat-bg.org/Books/Punto/ прегледай първо кабелите към стартера и алтернатора алтернатора дали зарежда както трябва бушоните да не са прегрявани не си правете експерименти щото може и да не запалиш другия път
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Повечето СД-та като са им свързани и двата плюса едновременно /жълтият и червеният кабел/ си точат дори изключени 200-300 мА, което при по-стар акумулатор го съсипва за ден, два. За това жълтият кабел се прави да има постоянно плюс за да помни настройките СД-то, а червеният да минава през контакт.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Колеги ходих да замерват акумулатора и всичко е 6++ , засега тоя проблем отпада , но се появи друг , колата на празен ход поддържа 500 оборота , след няколко секунди качва на 800-900 после пак пада на 500 , много рядко тресе леко аха да загасне но не гасне , въобще стрелката се чуди какви обороти да посочи ... оф направо тая кола ПРОБЛЕМ след ПРОБЛЕМ ...

              Коментар


                #8
                аз имам подобния проблем - паля колата,пускам фарове и сд и като натисна педала оборотите тръгват да падат към 500 и да изгасне и не гасне а в някои случай гасне и като я запаля 2-ри път няма проблем и като го натисна по-надолу към ламарината вдига към 2000-3000 и се оправя.
                Fiat Punto Sporting 1.2 16V MPI 86hp 98

                Коментар

                Working...
                X