Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1 1.1 Дим от казанчето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1 1.1 Дим от казанчето

    Така здравейте колеги имам проблем с пунтака загря ми веднъж и оттогава не съм го карал . Днес исках да го обезвъздуша защо ми казаха че може да е от това, и така запалих отвориих казанчето пробката на радиатора и парното на макс поработи 10на минути и след това започна да бълбука казанчето и да тропа яката ?? след още 1-2 минути започна да излиза стабилно дим от казанчето ,парното не духа топло и горният маркуч не е загрят.Всякаква помощ е добре дошла!

    #2
    кола

    Трбва да пуснеш и парното и да развиеш и на маркуча при входа към купето- зад двигателя не е на добре това което става провери маслото дали е наред
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не се обезвъздушава така!!!Първо развиваш ВСИЧКИ пробки - на радиатора, на парното и би трябвало да имаш още една по някои от другите маркучи, може и да нямаш.След това на напълно студена кола започваш да наливаш БАВНО в казанчето антифриза, като гледаш пробките - от която протече първо стабилна струя, плътна без балончета я завиваш. Продължаваш да наливаш докато не протече от следващата пробка, завиваш я и т.н.Накрая гласиш казанчето да е на макс. и палиш с пуснато парно и отворена капачка на казанчето да загрее до средата, да се включи вентилатора поне веднъж. Може да покараш един ден с леко отвита капачка на казанчето да изгони ако е останал някъде малко въздух.И помни, че при напълно изправна охладителна система, дори при развита капачка на казанчето в най-голямата жега стрелката за температурата не трябва да подминава средата. Успех!
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        Благодаря! Но Защо излиза дим от казанчето и какво е това балбукане дали не е издухала гарнитурата ?

        Коментар


          #5
          Като не е объзвъздушена антифриза в блока завира и от там са бълбукането и дима. Явно си я прегрял вече и може и гарнитурата да е тръгнала. Това ще го разбереш като я обезвъздушиш както ти казах и след това ще видиш при завита капачка на казанчето дали маркучите стават твърди като камък като поработи малко колата - ако е така гарнитурата е изгоряла и вкарва част от изгорелите газове в охладителната система.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Така обезвъздуших я както колегата илко-гд упомена след като я оставих да поработи 15-20 мин бълбукането понамаля значително димът си остана но лампата на водата светна и колата прегря перката така и не се включи(тук сигурно термостата ми е изгърмял), та може ли всичките тея ядове да са от него?Благодаря!

            Коментар


              #7
              кола

              Ми то има две неща Датчик на радятора _долу и сигурно струва около 10-14лв и термостат към 15 18 лв има 2 винтчета Взимаш вадиш буксата и окъсяваш -за кратко и виждаш дали тръгва перката и ако тръгне може да е датчик
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Да като дам на късо перката завърта

                Коментар


                  #9
                  кола

                  е значи датчик нали е с 2 изводаhttp://www.axm-auto.com/prod_img/118..._1.850.031.jpg
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    След обезвъздушаването вече всички маркучи ли са еднакво топли, също и радиатора - навсякъде ли е горещ?Ако това е така както ти каза kluchar сменяй датчика за включване на перката. Ако имаш възможност вземи такъв за 87-88 градуса.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Защо не ходите на сервизи бе хора? Тая кола гаранция е изтумбила главата вече. От да спестите 20-30 лв. за диагностика сега ще правиш глава за минимум 150 лв. за труд.Ако не е сега, то много скоро ще е.
                      O.E.Motorsport

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Е то хубаво сервиз ама първо нали се почва от по дребните работи а и като може да се сменят лесно и човек може що да не се мине и по евтино иначе всечи би взел 150 лв
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          oem написа:
                          Защо не ходите на сервизи бе хора? Тая кола гаранция е изтумбила главата вече. От да спестите 20-30 лв. за диагностика сега ще правиш глава за минимум 150 лв. за труд.Ако не е сега, то много скоро ще е.
                          Да не мислиш, че в сервизите знаят как се пълни охладителната система на Фиат? В моя пост съм го обяснил, има го и в сервизното ръководство, ама не става само с ядене...Те в сервизите си твърдят, че фиатските мотори 1.6, JTD предпологам и други си имат белези и на коляновият и разпределителният/те валове ама...Дето вика едно приятелче - важно е "майстор" да ти е развалил колата или култовата реплика "Ами те са си така Фиатите". То за това като дам на някой да направи едно кръгче с Пунтото след като аз съм си го проверил основно, съответно съм отстранил "майсторските" намеси, за което благодаря на колегите от форума и после не може да си събере очите, пули се, пули, цъка с език...
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            Не знам но няма да бъде прегрято така по този тъп начин.
                            O.E.Motorsport

                            Коментар


                              #15
                              Така смених термостата и датчика на перката и нещата си дойдоха на мястото покарах 1 4ас и всичко ми се вижда добре перката си се включва парното си духа топло и маркучите на пипане не се твърди ... за какво да следя от тук нататък ако има проблем с гарнитурата?

                              Коментар

                              Working...
                              X