Така здравейте колеги имам проблем с пунтака загря ми веднъж и оттогава не съм го карал . Днес исках да го обезвъздуша защо ми казаха че може да е от това, и така запалих отвориих казанчето пробката на радиатора и парното на макс поработи 10на минути и след това започна да бълбука казанчето и да тропа яката ?? след още 1-2 минути започна да излиза стабилно дим от казанчето ,парното не духа топло и горният маркуч не е загрят.Всякаква помощ е добре дошла!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1 1.1 Дим от казанчето
Collapse
X
-
Не се обезвъздушава така!!!Първо развиваш ВСИЧКИ пробки - на радиатора, на парното и би трябвало да имаш още една по някои от другите маркучи, може и да нямаш.След това на напълно студена кола започваш да наливаш БАВНО в казанчето антифриза, като гледаш пробките - от която протече първо стабилна струя, плътна без балончета я завиваш. Продължаваш да наливаш докато не протече от следващата пробка, завиваш я и т.н.Накрая гласиш казанчето да е на макс. и палиш с пуснато парно и отворена капачка на казанчето да загрее до средата, да се включи вентилатора поне веднъж. Може да покараш един ден с леко отвита капачка на казанчето да изгони ако е останал някъде малко въздух.И помни, че при напълно изправна охладителна система, дори при развита капачка на казанчето в най-голямата жега стрелката за температурата не трябва да подминава средата. Успех!Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Като не е объзвъздушена антифриза в блока завира и от там са бълбукането и дима. Явно си я прегрял вече и може и гарнитурата да е тръгнала. Това ще го разбереш като я обезвъздушиш както ти казах и след това ще видиш при завита капачка на казанчето дали маркучите стават твърди като камък като поработи малко колата - ако е така гарнитурата е изгоряла и вкарва част от изгорелите газове в охладителната система.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Така обезвъздуших я както колегата илко-гд упомена след като я оставих да поработи 15-20 мин бълбукането понамаля значително димът си остана но лампата на водата светна и колата прегря перката така и не се включи(тук сигурно термостата ми е изгърмял), та може ли всичките тея ядове да са от него?Благодаря!
Коментар
-
След обезвъздушаването вече всички маркучи ли са еднакво топли, също и радиатора - навсякъде ли е горещ?Ако това е така както ти каза kluchar сменяй датчика за включване на перката. Ако имаш възможност вземи такъв за 87-88 градуса.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
oem написа:Защо не ходите на сервизи бе хора? Тая кола гаранция е изтумбила главата вече. От да спестите 20-30 лв. за диагностика сега ще правиш глава за минимум 150 лв. за труд.Ако не е сега, то много скоро ще е.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар