Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно придърпване между 2500-3000 оборотите.Пунто 1.2 мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно придърпване между 2500-3000 оборотите.Пунто 1.2 мк2

    Значи колеги ако някой е имал проблем като моя моля нека сподели.След като закупих колата се смениха основните работи + сфещи и техните кабели.Но след ремонта мотора странно придърпва при 2500-3000 но след кратко движение спира.От както я купих лампичката за проблем по мотора дава грешка но от диагностика ми казаха че това било заради датчик на разпределителният вал.А дни след това от Александър Ауто ми казаха че ако той не работи значи колата няма да запали.Моля ако сте има подобен проблен на вашите Фиатки споделете.Благодаря.

    #2
    Re: Странно придърпване между 2500-3000 оборотите.Пунто 1.2

    i_marto написа:
    Значи колеги ако някой е имал проблем като моя моля нека сподели.След като закупих колата се смениха основните работи + сфещи и техните кабели.Но след ремонта мотора странно придърпва при 2500-3000 но след кратко движение спира.От както я купих лампичката за проблем по мотора дава грешка но от диагностика ми казаха че това било заради датчик на разпределителният вал.А дни след това от Александър Ауто ми казаха че ако той не работи значи колата няма да запали.Моля ако сте има подобен проблен на вашите Фиатки споделете.Благодаря.
    Преди да обслужиш колата имаше ли ги тези проблеми?И също така ако може да кажеш кой двигател е, защото е важно особено ако е 1.2 16V - там си иска инструмент за смяната на ремъка. Иначе не може да се зацепи правилно.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Ами когато я закупих за доста малко време видях как работи на 4 цилиндара просто кабела на една сфещ беше дам фира.Колкото до мотора моя е 1.2 води се че е 16в ама е 60 коня ако няма спортинг с 5 скорости.А майстора ми е правил и предната кола която пак беше пунто той самият кара Мареа и силно се съмнявам че е направил грешка.

      Коментар


        #4
        Ако е 1.2 16V няма датчик на разпределителния вал.Щом пишеш че е 60к.с значи е 1.2 8v там има такъв датчик.

        Коментар


          #5
          Ами то явно се оказало че моята е 80 коня а не 60 просто и аз си нямах на идея винаги съм оставал с впечатление че 80 са само спортинг с по 6 скорости.Но се пак проблема пак го има а това ми казаха този датчик и ако колега казваш че го няма незнам от какво може да бъде но смятам да я закарам на още една диагностика.

          Коментар


            #6
            i_marto написа:
            Ами то явно се оказало че моята е 80 коня а не 60 просто и аз си нямах на идея винаги съм оставал с впечатление че 80 са само спортинг с по 6 скорости.Но се пак проблема пак го има а това ми казаха този датчик и ако колега казваш че го няма незнам от какво може да бъде но смятам да я закарам на още една диагностика.
            Значи започни първо от зацепването на ремъка, иска си фиксатори за разпределителните валове. Също така този мотор не се зацепва в ГМТ на 1-ви цилиндър, а всички бутала трябва да застанат на равно и тогава се фиксират разпределителните валове и се слага ремъка.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              А колега това ако го закарам на др майстор и ако наистина споменатите работи от тебе не са направени може ли да се оправи без на ново да се смени ремък и всичко?

              Коментар


                #8
                i_marto написа:
                А колега това ако го закарам на др майстор и ако наистина споменатите работи от тебе не са направени може ли да се оправи без на ново да се смени ремък и всичко?
                Да стига да има нужните инструменти. Може и стругар да ти ги направи, не са нещо сложно, но трябва да имаш размерите.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #9
                  Еми най-добре ще ида в Александър Ауто да я видиме още веднъж и после ако е това ще видя дали те могат да го оправят.

                  Коментар


                    #10
                    Колега Ilko та значи отидох до Александър Ауто и я погледнаха на компа една диагностика направиха и се оказа че датчика на ангренажа прави проблем и има нужда от смяна от там има огромен шанс да е проблема но дори и да не е от там трябва да се смени колкото до това което ми обесни ти те казаха че може и то да прави проблем но може да се разбере само като смениме датчика.Благодаря много за инфото което ми даде много ми помогна.

                    Коментар


                      #11
                      Защо да сменяш датчика?Центровката е "механична" ако мога така да я нарека. Проверява се с фиксаторите както ти обясних. След това започваш да се занимаваш с датчици.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #12
                        Ами самият датчик си дава грешка и трябва да се смени така или иначе.Като цена оригинален на Фиат е 140 лева което е добре и сега като съм я купил мисля да не права на някфа еснаф и да си оправя какфото трябва

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          нещо с тези датчици не е наред датчик на разпределителният вал. датчика на ангренажа /това по може да е който е долу и е около 55-80 лв по добре ела в Неделя на събирането да видим с кой двигател е и къв е проблема иначе така ще си сменяш части и все някоя ще се
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            ами мотора е 1.2 16в 80 кончета.А иначе аз като я взех си даваше проблем компа смисъл на таблото се отчиташе някаква грешка и на първата диагностика казаха че е на разпределитен вал след което недоверен на отговора който получих и след дискусията с колегата илко реших да отида до Александър Ауто и там хората си ме питаха какво забелязвам като проблем направиха диагностиката и казаха че е този датчик на ангренажа.Аз при всички положения ще го сменя щото тази лампа ми дига кръвното и искам сичко да си е наред.

                            Коментар


                              #15
                              Искам много да благодаря на колегата Илко който си каза какво е било но добре че отидох на време иначе както казаха неска в сервиза щях да си купувам клапани.Сичко беше това което каза просто онзи който му я оставиз пърият път нито е имал инструменти нито е регулирал нещо ами и някакви болтове е пилал та и двигателя е можел да падне и да ангренажа е бил на незнам колко малко да ме остави без..............Но искам пак мноо да ти благодаря колега просто трябваше да видиме това от началото.В Сливен имаш една бира от мене а може и повече

                              Коментар

                              Working...
                              X