Купих си "Брава" 1,4 /Честито на печелившите/, после разбрах, че това е най-лошият двигател на Фиат. Външен вид-супер, купе-почти супер. Обаче след първите 300км с двигателя се случи нещо и без да къса ремък или да прескочи зъб потроши клапани, кобилици и др. Както и да е ремонтираха главата. Сега при студен двигател пали без проблем, но щом загрее пали мнооого трудно. Моля дайте ми съвет от какво може да е това. Искам вашите съвети, защото след покупката и ремонта останах без кинти. Свещите са сменени.ПООООМОООЩ!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването на Брава 1.4, при топъл двигател
Collapse
X
-
същия проблем
Направо Станах Луд и незнам вече кам кой да се обарна,затова колега ако си решил проблема ми драсни два реда.Моята Мареа 1.6 16 в беше същата от известно време като загрее все едно не и достига ток да завърти като бутнеш ОК.Четох тука из форума много и реших да ида на майстор да ми смени датчика на коляновия вал,той РАЗБИРА се първо стартера гледа и смени фтулки четки всичко.Трагвам спирам пред нас и не пали (трудно заварта),от там обратно при майстора и ми смени датчика на коляновия вал,прибирам се снощи гася и НЕ пали но този път стартера варти а все едно няма ток на свещите.Преди една седмица ми разбиха катализатора махнаха го дали пак не е от него!!!Благодаря Предварително!
Коментар
-
искра
Предполагам, че проблема не е в това дали има искра, защото все пак пали, но след като върти, върти, върти по някога и 1-2 минути. Притеснявам се, че в един момент ще остана без акумулатор. Като е студена пали от веднага. Ако отида в сервиз веднага искат да правят компютърна диагностика, дори да знае майстора от къде е проблема. Номера е да ти вземат 35 лева, а аз работя два дни за тия пари!
Коментар
-
Re: искра
medveda написа:Предполагам, че проблема не е в това дали има искра, защото все пак пали, но след като върти, върти, върти по някога и 1-2 минути. Притеснявам се, че в един момент ще остана без акумулатор. Като е студена пали от веднага. Ако отида в сервиз веднага искат да правят компютърна диагностика, дори да знае майстора от къде е проблема. Номера е да ти вземат 35 лева, а аз работя два дни за тия пари!Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Re: искра
tedynaidenov написа:Аз съм имал подобен проблем със същия мотор : на студено пали веднага, но щом загрее е много трудно. Често ми се налгаше да я чакам по 30 мин да изстине. Моя случай се оказа прекъснат инжектор. Странното е, че това ставаше само на топъл мотор ....FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Едно въпросче-колата газ има ли?Освен това,базирайки се на личния си опит с този двигател,не е лошо и термодатчика на ЕКУ-то да се провери-това е синия датчик,който е завит на термостата.При мен той беше проблема при подобни симптоми.Лъжеше ЕКУ-то,че мотора е студен и давеше колата.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар