Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea 1.8 16, заработи на 3 цилиндъра после се оправи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    От как съм пуснал темата, колата не е правила проблем. Въпреки това, подмених бобината с чисто нова
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #17
      Втора поред сутрин в която колата запалва на 3 цилиндъра. За по-малко от 10 семунди се оправя. При следващи паления няма никакъв проблем. Прегледах първо антифриза и маслото , които са добре. От ауспуха нямаше сив,черен или бял пушек-значи да има антифриз в цилиндъра е малко вероятно. Прегледах свещите и бубините и те са ок. Прегледах къде що има конектор включително и тези на дюзите ..и там всичко е наред. Какви са ми съмненията! Още в началото на темата наливах бензин от една бензиностанция. Тогава се появи и проблема, който после изчезна и аз реших да сменя бензиностанцията. Смених я до преди седмица, когато я затвориха и отново минах на старата. Преди да сипя гориво правеха някакви ремонти по инсталациите. След зареждането, колата не бе изкарвана 1 ден от гаража. На следващата сутрин запали на 3 цилиндъра, днес пак и така. Заговорих ме се с мои приятели за проблем с БМВ 150 коня, че запалва и угасва. Решаване на проблема с микс с който ме заредиха мен :Сипаха ми въпросното питие в резервоара(спирт за горене и некакви черни течности), на цвят бива на мирис отврат. Покарах 20 км, като че ли колата върви по добре! Да има вода в резервоара.....не мога да гадая. Надявам се утре сутрин да бръмнат всчики цилиндри и да се чудя от къде да зареждам вече.п.с. Днес дойдоха две коли със същия проблем като моя, само че те не могат да държат празен ход съпроводен с липса на 1 цилиндър. Заредили са и те като мен от Лукойл. На високи обороти бачкат перфектно! Странно съвпадение на 3 автомобила!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #18
        Днес сутринта пламнаха всички цилиндри Да видим до кога и ще търся нова бензиностанция!
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #19
          Преди 3 дни при мен се получи същата история (с разликата, че съм с 1,6). Колата запалва нормално, но веднага започва да "прескача" един цилиндър. При рязко форсиране колата се мъчи до към 2500 и после "палят" и четирите цилиндъра. Отворих предния капак и ръчно подадох газ с дросела. Веднага се чу характерно цъкане на искра към корпус, дори я видях. От "шапката" на кабела (1-ви цил), влизащ в бобината, прехвърляше искра към ... маркуча за картерната вентилация. Странно, но факт. Понатиснах кабела към бобината и засега всичко е ОК. Та мисълта ми е да прослушаш/гледаш дали не прехвърля някъде искрата при теб.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #20
            И за това си помислих ама си викам "да го прави когато и скимне" Хм, възможно е! Утре вечер ще и махна капака и ще погледна
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #21
              :D и моята тези дни работи на 3 цилиндъра от време на време като и дам повече газ в ниски обороти, като позагрее тогава се случва "явлението" не съм я пробвал още дали ще прави проблем на бензин(карам на газ като загрее). Колега, защо не се опиташ да разбереш коя бобина точно ти прави проблема и да я смениш. Миналата година аз смених едната, но пък тогава спря да работи почти изведнъж и като я погледнах на тъмно се виждаше как искри около нея на свален капак. Като я дръпнах нямаше промяна в работата на мотора- пак си тресеше.
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #22
                Втори ден няма и следа от проблема. Не ми остава време да я огледам на тъмно Другата седмица съм свободен и ще и отделя нужното внимание. На първа страница съм качил снимка на бубина в която се съмнявах и смених, но уви . Поне сега имам една резервна
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #23
                  не очакваи да видиш нещо в тъмното 1,8 няма кабели
                  Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                  Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                  Коментар


                    #24
                    Аз ще гледам около бубините за нещо нередно. Кабели е ясно, че няма!
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар

                    Working...
                    X