От как съм пуснал темата, колата не е правила проблем. Въпреки това, подмених бобината с чисто нова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 1.8 16, заработи на 3 цилиндъра после се оправи?
Collapse
X
-
Втора поред сутрин в която колата запалва на 3 цилиндъра. За по-малко от 10 семунди се оправя. При следващи паления няма никакъв проблем. Прегледах първо антифриза и маслото , които са добре. От ауспуха нямаше сив,черен или бял пушек-значи да има антифриз в цилиндъра е малко вероятно. Прегледах свещите и бубините и те са ок. Прегледах къде що има конектор включително и тези на дюзите ..и там всичко е наред. Какви са ми съмненията! Още в началото на темата наливах бензин от една бензиностанция. Тогава се появи и проблема, който после изчезна и аз реших да сменя бензиностанцията. Смених я до преди седмица, когато я затвориха и отново минах на старата. Преди да сипя гориво правеха някакви ремонти по инсталациите. След зареждането, колата не бе изкарвана 1 ден от гаража. На следващата сутрин запали на 3 цилиндъра, днес пак и така. Заговорих ме се с мои приятели за проблем с БМВ 150 коня, че запалва и угасва. Решаване на проблема с микс с който ме заредиха мен :Сипаха ми въпросното питие в резервоара(спирт за горене и некакви черни течности), на цвят бива на мирис отврат. Покарах 20 км, като че ли колата върви по добре! Да има вода в резервоара.....не мога да гадая. Надявам се утре сутрин да бръмнат всчики цилиндри и да се чудя от къде да зареждам вече.п.с. Днес дойдоха две коли със същия проблем като моя, само че те не могат да държат празен ход съпроводен с липса на 1 цилиндър. Заредили са и те като мен от Лукойл. На високи обороти бачкат перфектно! Странно съвпадение на 3 автомобила!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Преди 3 дни при мен се получи същата история (с разликата, че съм с 1,6). Колата запалва нормално, но веднага започва да "прескача" един цилиндър. При рязко форсиране колата се мъчи до към 2500 и после "палят" и четирите цилиндъра. Отворих предния капак и ръчно подадох газ с дросела. Веднага се чу характерно цъкане на искра към корпус, дори я видях. От "шапката" на кабела (1-ви цил), влизащ в бобината, прехвърляше искра към ... маркуча за картерната вентилация. Странно, но факт. Понатиснах кабела към бобината и засега всичко е ОК. Та мисълта ми е да прослушаш/гледаш дали не прехвърля някъде искрата при теб.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
:D и моята тези дни работи на 3 цилиндъра от време на време като и дам повече газ в ниски обороти, като позагрее тогава се случва "явлението" не съм я пробвал още дали ще прави проблем на бензин(карам на газ като загрее). Колега, защо не се опиташ да разбереш коя бобина точно ти прави проблема и да я смениш. Миналата година аз смених едната, но пък тогава спря да работи почти изведнъж и като я погледнах на тъмно се виждаше как искри около нея на свален капак. Като я дръпнах нямаше промяна в работата на мотора- пак си тресеше.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Втори ден няма и следа от проблема. Не ми остава време да я огледам на тъмно Другата седмица съм свободен и ще и отделя нужното внимание. На първа страница съм качил снимка на бубина в която се съмнявах и смених, но уви . Поне сега имам една резервнаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар