Здравейте колеги. Имам сериозен проблем с мойто браво 1.6-16V нейска да пали на безин, но на газ си работи нормално. Преди няколко дни я карах на диагностика и ми казаха, че проблема е в бензиновата помпа. Днес с един кабел и лампа пробвах дали достига ток до буксата на бензиновата помпа и много ме учуди това, че като дам на контакт лампата светва за малко и после гасне незнам само дали е нормално, защото така прави всеки път когато дам на контакт, но определено по кабелите протича ток и проблема не е в тях. Незнам само дали има някъкъв датчик или бушон който да дава проблем или наистина е от помпата и тя е издала багажа само незнам дали да я сваля и да я проверя дали работи, а също така кажете как ще по лесно да я сваля - през отвора в багажника или да сваля резеорвара и след това и помпата. Благодаря ви предварително за помоща!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на бензин, но на газ е без проблем
Collapse
X
-
При даване на контак помпата раб 2 сек и автоматично спира. Намери някой да дава контакт а ти на капачката на резервоара слушай нещо дали бръмчи в него /помпата/ Смяна на помпа -през "капака на бидона"LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Браво колега,оправил си си въпроса.Най лесния вариант да си пробваш бензиновата помпа е,да си свалиш буксата и да подадеш плюс и минус от акумулатора с два кабела и да чуеш дали работи.Щом казваш ,че си пробвал с пробна лампа,значи знаеш къде е плюса.Ако имаш и кой да ти помага може да свалите маркуча за бензина в двигателния отсек и в една бутилка да видите дали помпата хвърля бензин.
Коментар
-
nedialk00
то може да работи, ама да не качва гориво(на мен два пъти ми се е случвало), колега развивай голямата шайба която е под капачето в багажника, и вади кошницата, после в един лиген или нещо там налей 1-2 литра бенз потопи помпата ии подай 12в да видиш дали работи, ама внимавай да не напръскаш някой или себе си
Коментар
-
Преди малко пробвах дали работи и се оказа, че работи. Странното беше, че само веднаж се чу и следващите пъти като подадох на контакт не се чуваше и само в това се самнявам да не е от някой датчик, реле или бушон. Както казах по рано - пробата с лампата ми показа че има ток, но за малко и след това спира незнам само това дали е нормално.
Коментар
-
nedialk00 написа:то може да работи, ама да не качва гориво(на мен два пъти ми се е случвало), колега развивай голямата шайба която е под капачето в багажника, и вади кошницата, после в един лиген или нещо там налей 1-2 литра бенз потопи помпата ии подай 12в да видиш дали работи, ама внимавай да не напръскаш някой или себе си
Коментар
-
rumbeca написа:Както казах по рано - пробата с лампата ми показа че има ток, но за малко и след това спира незнам само това дали е нормално.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Помпата може да "не работи"и "работи когато си иска".При мен се случи в обратна последователност и причината беше блокирал ротор най вероятно от заклинени четки поради прекомерно износванеLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Днес дойде един приател да види какво и е на колата, защо неиска да пали на бензин и ми каза че някои е пипал бушоните за помпата (като сам я карал на майстор) и е сложил с по голям ампераж, били залепени дори не са искали да се извадят, ама и аз незнам дали има такав вариант бушоните да влият на помпата че да нейска да работи нормално и щяла да се развали щото са с по голям ампераж (струва ми се че малко ме послагва).
Коментар
-
хич даже не те послъгва.бушоните като са с по голям ампераж, не си вършат работата и помпата изгаря.другото което е че помпата може и да се е стопила и залепнала и от некачествения ни бензин с преобладаващо съдържание на ацетон. при мен такъв беше случая с Уното.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Абе с тези помпи като почнат с мизерийте лоша работа при мен първият път беше изгоряла дюзата която впръсква горивото в карборатора след време изгоря и помпата и в кви филми се вкарах каото купих втора употребе помпа че не ми се даваха за нова понеже повече карам на гас сложих втората ръка помпа поработи един два километара и изгоря като направо стопи бушона отпред после нова помпа та да ми доиде акъла 3 пъти сваляне на газовата бутилка и колко пара отиде мани мани .Та сега с новата помпа всичко е ОкМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар