Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на двигателя-Браво 2.0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Днес премерихме температурата на водата в казанчето. Колата просто не загрява, както показва на таблото. На термометъра при положение на стрелката между първата и втората чертичка показва 87 градуса на водата. На втората чертичка над средата е 90. Перката включва там някаде. Понякога и преди тва. Абе явно е сбъркано нещо таблото, иначе някои ако има идея кое влияе на отчетите там освен датчика на главата, който сменихме моля да сподели. Да добавя, че разглобихме таблото, но нищо не ни стана ясно от там и след раздвижване на стрелката ефекта беше нулев. Все си дига над средата, а реалната температура е съвсем нормална. Нз и къде да я карам за тоя проблем щото си ме дразни да седи нагоре тая стрелка. На жичкаджия ли, на диагностика ли. Дайте идеи ако имате. Мерси
    Bravo HGT

    Коментар


      #32
      Ако ми беше прочел постовете.......

      Коментар


        #33
        Прочетох ги колега просто до днес не бях сигурен дали отчита грешно или наистина загрява. Сега вече съм и като слагаме термостата от рено може и тая операция да се направи да видиме дали ще има разлика. Само сподели как е направена дупката на корпуса така, че да се пъхне там датчика от главата?
        Bravo HGT

        Коментар


          #34
          И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.
          Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
          Chevrolet Aveo

          Коментар


            #35
            Kemaloff написа:
            И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.
            Аз незнам просто какво и става на мойта. Днес качи яко температура. Почна да си загрява яко и вечер, когато е хладно. Нещо откакто махнахме термостата май е по зле. И маркучите и бяха топли днеска. Утре я карам да я гледат на компа, че в петък трябва да пътувам до морето, а не смея така въпреки резултатите с термометъра. Качи се на 2 чертички под червеното на място, а перката включва само на първа степен замалко и спира, втора се пуска само ако пусна климатика, обаче стрелката не мърда надолу грам.А колега откъде го купи термостата от рено 5?
            Bravo HGT

            Коментар


              #36
              smokie написа:
              Kemaloff написа:
              И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.
              Аз незнам просто какво и става на мойта. Днес качи яко температура. Почна да си загрява яко и вечер, когато е хладно. Нещо откакто махнахме термостата май е по зле. И маркучите и бяха топли днеска. Утре я карам да я гледат на компа, че в петък трябва да пътувам до морето, а не смея така въпреки резултатите с термометъра. Качи се на 2 чертички под червеното на място, а перката включва само на първа степен замалко и спира, втора се пуска само ако пусна климатика, обаче стрелката не мърда надолу грам.А колега откъде го купи термостата от рено 5?
              Термостата на 83 градуса го купих от Евро 07 за 9.80лв. Влезе лесно в маркуча.Няма логика без термостат да загрява повече. Обезвъздушена ли ти е системата? Да не би да имаш някъде пропуск на антифриз и като изстива да засмуква въздух и да ти прави въздушна възглавница? Пробвай на място без капачка да видиш как е.Аз на моята кола още и нямам вяра. Днес в града след доста обикаляне загря нормално и вентилатора го включи едва пред нас като се прибирах и паркирах, поработи минута две на място и охлади. На извън градско още не съм я пробвал.
              Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
              Chevrolet Aveo

              Коментар


                #37
                Ето обещаната снимка на термостата и кутията. На този, който аз взех пише Рено 19, а не Рено 5. В магазина като питах за термостат от Рено 5 ми показваха съвсем различни на външен вид.
                Прикачени файлове
                FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                LPG System BRC Just

                Коментар


                  #38
                  Kemaloff написа:
                  smokie написа:
                  Kemaloff написа:
                  И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.
                  Аз незнам просто какво и става на мойта. Днес качи яко температура. Почна да си загрява яко и вечер, когато е хладно. Нещо откакто махнахме термостата май е по зле. И маркучите и бяха топли днеска. Утре я карам да я гледат на компа, че в петък трябва да пътувам до морето, а не смея така въпреки резултатите с термометъра. Качи се на 2 чертички под червеното на място, а перката включва само на първа степен замалко и спира, втора се пуска само ако пусна климатика, обаче стрелката не мърда надолу грам.А колега откъде го купи термостата от рено 5?
                  Термостата на 83 градуса го купих от Евро 07 за 9.80лв. Влезе лесно в маркуча.Няма логика без термостат да загрява повече. Обезвъздушена ли ти е системата? Да не би да имаш някъде пропуск на антифриз и като изстива да засмуква въздух и да ти прави въздушна възглавница? Пробвай на място без капачка да видиш как е.Аз на моята кола още и нямам вяра. Днес в града след доста обикаляне загря нормално и вентилатора го включи едва пред нас като се прибирах и паркирах, поработи минута две на място и охлади. На извън градско още не съм я пробвал.
                  Ми закарах я на диагностика днеска и наистина прегрява колата. Незнам какно и стана, но е много зле. Втора степен на перката не включва. На копютъра е на 100 градуса и включва само първа. Лошото е, че загрява вече и на място и вечер на хладно и всякак. Незнам, но мисля, че е най-лошото. Гарнитурата на главата. А преди 3 седмици дадох 350лв.за ангренажа. Да чях казал да го видят и тва. Направо ми се плаче вече колеги. А за петък съм платил капаро за 5 нощувки на морето и няма с кво освен с колато да пътувам и съм на ръба на отчаянието.
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #39
                    Добре де, спокойно. Дай да преговорим.1. Бълбука ли казанчето с антифриза?2. Маркучите за парното, входящ и изходящ на пипане трябва да са еднакво топли. Така ли е?3. Каза, че си мерил температурата на антифриза когато е показала 100гр. Колко е бил действително?4. Радиатора загрява ли се равномерно?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      Danchojn написа:
                      Добре де, спокойно. Дай да преговорим.1. Бълбука ли казанчето с антифриза?2. Маркучите за парното, входящ и изходящ на пипане трябва да са еднакво топли. Така ли е?3. Каза, че си мерил температурата на антифриза когато е показала 100гр. Колко е бил действително?4. Радиатора загрява ли се равномерно?
                      1. Ми не бълбука, но е топло и капачката пари направо. Освен тва се е пукнало и тече, утре ше се смени.2. Незнам, но и те си бяха топли снощи.3. Ми на термометъра беше 90 градуса, а на компа днеска си показва 100. 4. Ми незнам, ама и той беше топъл.От това, че няма термостат може ли да става нещо? Така или иначе колата е на сервиз и като оправят перката ще се види. Дано да не е най-лошото, чее...
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #41
                        Не е от липсата на термостат. Или имаш въздух, или запушване или просто не показва коректно на таблото.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Здравей колега,Ако правилно разбирам от написаното -
                          1. Ми не бълбука, но е топло и капачката пари направо. Освен тва се е пукнало и тече, утре ше се смени.
                          ми се струва, че точно това е проблема или един от проблемите. Разширителния съд ли тече или от капачката? Ако е така, смени това което прави теча. Ако охладителната система не е под налягане може да ти прави подобни проблеми със прегряване. Даже може да прави въздушни възглавници и от там прегряване. Имам познат който беше с Пасат. При него колата прегряваше много. Оказа се капачка на разширителен съд - не държеше налягане. След подмяната й - всичко заспа. Дано скоро си решиш проблема. И разбира се да утидеш на море с Фиат-чето.
                          Bravo 1.8 16V GT ex.
                          Fiat Croma 1.9 16V mjet

                          Коментар


                            #43
                            Малко да повдигна темата.След като сложих термостата от Рено сложих и друга капачка. Резултата според мен беше добър. Забелязах обаче, че има налягане в системата. Маркучите не стават твърди като камък, но примерно дебелите маркучи не мога да ги стисна така че да ги смачкам. Сложих след това старата капачка, колата загрява една идея в повече и няма или има малко налягане в системата, и маркучите мога да ги стисна да ги смачкам. Нивото в казанчето също видимо се повишава със старата капачка. Кое от двете неща е нормално?Колега smokie при теб какво става?
                            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                            Chevrolet Aveo

                            Коментар


                              #44
                              Kemaloff написа:
                              Малко да повдигна темата.След като сложих термостата от Рено сложих и друга капачка. Резултата според мен беше добър. Забелязах обаче, че има налягане в системата. Маркучите не стават твърди като камък, но примерно дебелите маркучи не мога да ги стисна така че да ги смачкам. Сложих след това старата капачка, колата загрява една идея в повече и няма или има малко налягане в системата, и маркучите мога да ги стисна да ги смачкам. Нивото в казанчето също видимо се повишава със старата капачка. Кое от двете неща е нормално?Колега smokie при теб какво става?
                              Първото е нормално. Системата като загрее, вдига наляганве. Този детайл, който все го наричаме капачка е всъщност предпазно-изпускателен клапан. Той трябва да задейства на 1,2,4 бара. Различно при различните коли. Вторият клапан не ти работи.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #45
                                Kemaloff написа:
                                Малко да повдигна темата.След като сложих термостата от Рено сложих и друга капачка. Резултата според мен беше добър. Забелязах обаче, че има налягане в системата. Маркучите не стават твърди като камък, но примерно дебелите маркучи не мога да ги стисна така че да ги смачкам. Сложих след това старата капачка, колата загрява една идея в повече и няма или има малко налягане в системата, и маркучите мога да ги стисна да ги смачкам. Нивото в казанчето също видимо се повишава със старата капачка. Кое от двете неща е нормално?Колега smokie при теб какво става?
                                Аз си смених термостата, датчика на перката и самата перка с цялата инсталация за нея. Има видимо подобрение в града. Повече от първата чертичка над средата не качва и слиза най-много едно под средата. Не съм я изкарвал на извънградско, но мисла че ще е добре. Притеснява ме обаче че откакто сменихме термостата и наляхме антифриза, вътре в съда има някви балончета. Стои като газирана водата. Обезвъздушена е системата от всички пропки и на радиатора и на маркуча. Чух вече отзиви от приятели, че може от гарнитурата на главата да го прави това. Вие какво ще кажете?
                                Bravo HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X