Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на двигателя-Браво 2.0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загряване на двигателя-Браво 2.0

    Значи пускам такава тема за втори път с надежда някой да помогне. Бравото загрява и вече втора година проблема се може да се установи. Значи преди загряваше само на извънградско. При включен климакик много бързо даже дига две чентички над средата и ако не го спра продължава. Това лято е още по-зле! И без климатика загрява, а освен не извънградско започна да грее и на градско. Смених ангренаж, всички ролки и водна помпа и даже стана по-зле. На диагностика няма грешки. Терзостата работи коректно. Перката включва на 93 градуса и на място не загрява повече. Ако някой може да помогне с предложение от какво загрява в движение ще съм много благодарен.
    Bravo HGT

    #2
    смени термостата си

    Коментар


      #3
      по-скоро провери чистотата между радиаторите, както и дали климатичния не е напълнен с боклуци. След това вече не е лоша идеята да видиш и термостата, да не би да не отваря докрай и при натоварване да грее
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Това с радиаторите ще се прави в понеделник. Ще се свалят за чистене. А какво ще рече климатичния да е пълен с боклуци? А термостата как може-да се разбере дали отваря докрай? По принцип зимата пък загрява много трудно.
        Bravo HGT

        Коментар


          #5
          smokie написа:
          Това с радиаторите ще се прави в понеделник. Ще се свалят за чистене. А какво ще рече климатичния да е пълен с боклуци? А термостата как може-да се разбере дали отваря докрай? По принцип зимата пък загрява много трудно.
          Просто се набива боклук м/у двата радиатора, понеже да залепени един за друг.
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            reter написа:
            smokie написа:
            Това с радиаторите ще се прави в понеделник. Ще се свалят за чистене. А какво ще рече климатичния да е пълен с боклуци? А термостата как може-да се разбере дали отваря докрай? По принцип зимата пък загрява много трудно.
            Просто се набива боклук м/у двата радиатора, понеже да залепени един за друг.
            Ми като гледам през тоя на климатика виждам другия но под бронята не се вижда, а там предполагам се набива най-много. Дано се оправи с чистене, че вече незнам кво да я права. Две лета никой не може да открие кво и е. Зимата не загрява, лятото много загрява. Бахти откачената кола :D
            Bravo HGT

            Коментар


              #7
              Около втората или третата чертичка над средата се включваше перката! Не знам за какво заграяване се притесняваш! Измерете температурата на антифриза с допълнителен термометър (за твое успокоение)!

              Коментар


                #8
                зачисти буксите който са на корпуса на термостата и ги пръсни с контактен спрей, може там да е проблема и да не ти показва точно на таблото

                Коментар


                  #9
                  Имах същия проблем с една Марея 2,0 20 ВИС, ей така загряваше без причина. Открих че изстива доста бързо като изтряскам по таблото с юмрук - стрелката веднага се връща в нормално положение. Закачете я за по-сигурно на диагностичен прибор и сверете показанията от диагностичната апаратура с показанията на таблото.Успех

                  Коментар


                    #10
                    VET написа:
                    Имах същия проблем с една Марея 2,0 20 ВИС, ей така загряваше без причина. Открих че изстива доста бързо като изтряскам по таблото с юмрук - стрелката веднага се връща в нормално положение. Закачете я за по-сигурно на диагностичен прибор и сверете показанията от диагностичната апаратура с показанията на таблото.Успех
                    Тва е пробвано многократно :D При мене не помага. А перката ми се включва на първата чертичка. Тва ли е нормалното по принцип?
                    Bravo HGT

                    Коментар


                      #11
                      Съдейки по това,че зимата ти загрява много трудно и лятото грее,достигам до извода,че термостата ти е заклинил в някакво средно положение и за това колата нито се охлажда като хората,нито заграва добре при студено време.Провери го задължително преди да се вкарваш в по-скъпи филми .
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #12
                        Здравей колега,Ще следя темата ти с интерес, защото и аз имам същия проблем като теб, само че с Мареа 1.8. Зимата загрява нормално, като на извън градско стрелката на температурата стои на втората чертичка и парното е перфектно. Дойде ли лятото на извънградско загрява много - минава средата и включва перката, но не се охлажда и ако не спра имам чувството, че няма да спре да качва температурата. Колкото по бързо карам, толкова по-бързо и повече загрява. И аз като теб на място проблем нямам, загрява, включва перката и охлажда. И двете степени на перката работят коректно. На градско нещата са малко по-добре. Радиатора съм го свалял и съм го промивал и от вътре и от вън, смених термостата, радиатора на парното, няма течове, не надува, водната помпа работи, но лятото си грее сериозно. Само капачката на разширителния съд не съм сменил, защото просто не вярвам, че е от нея, но и това ще пробвам. Колеги помагайте с идеи, че се изчерпах.P.S. Колега smokie надявам се, че не се сърдиш, че ползвам темата ти, но и двамата сме с много сходни проблеми.
                        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                        Chevrolet Aveo

                        Коментар


                          #13
                          Според мен вариантите са 3.1. Термостат2. Запушени ребра на радиатора за охлаждане.3. Силно зацапана, охладителна система - ако антифриза в казанчето има мътен вид(например кафяв) е желателно хубава промивка, въпреки ризка да текне като лейка, защото иначе ще става все по-лошо.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            Според мен вариантите са 3.1. Термостат2. Запушени ребра на радиатора за охлаждане.3. Силно зацапана, охладителна система - ако антифриза в казанчето има мътен вид(например кафяв) е желателно хубава промивка, въпреки ризка да текне като лейка, защото иначе ще става все по-лошо.
                            Относно вариантите1. Това ми е втори термостат. Първия беше BEHR, а втория VERNET. Едно и също е и с двата.2. Това не знам как може да се установи. Промивал съм го и загрява равномерно. Освен да го сменя, но ако не се оправи грешни пари на вятъра.3. Антифриза е бистър с нормален цвят.Хубаво е и колегата smokie да сподели как е при него.
                            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                            Chevrolet Aveo

                            Коментар


                              #15
                              Щом перката ти се включва на 93 градуса,си смени датчика на радиатора,да се включва по рано.Аз имах същия проблем с пунтото,перката ми се включваше доста след като мине средата стрелката на таблото,след това ми се сваля температурата 1 деление и след няколко минути пак се повтаря същата работа.После ми казаха да си сменя датчика да включва на по малки градуси,и аз си взех на 89 градуса,сега вече всичко е точно,даже не минава стрелката средата и в най големите жеги.

                              Коментар

                              Working...
                              X