Значи пускам такава тема за втори път с надежда някой да помогне. Бравото загрява и вече втора година проблема се може да се установи. Значи преди загряваше само на извънградско. При включен климакик много бързо даже дига две чентички над средата и ако не го спра продължава. Това лято е още по-зле! И без климатика загрява, а освен не извънградско започна да грее и на градско. Смених ангренаж, всички ролки и водна помпа и даже стана по-зле. На диагностика няма грешки. Терзостата работи коректно. Перката включва на 93 градуса и на място не загрява повече. Ако някой може да помогне с предложение от какво загрява в движение ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на двигателя-Браво 2.0
Collapse
X
-
smokie написа:Това с радиаторите ще се прави в понеделник. Ще се свалят за чистене. А какво ще рече климатичния да е пълен с боклуци? А термостата как може-да се разбере дали отваря докрай? По принцип зимата пък загрява много трудно.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
reter написа:smokie написа:Това с радиаторите ще се прави в понеделник. Ще се свалят за чистене. А какво ще рече климатичния да е пълен с боклуци? А термостата как може-да се разбере дали отваря докрай? По принцип зимата пък загрява много трудно.Bravo HGT
Коментар
-
nedialk00
зачисти буксите който са на корпуса на термостата и ги пръсни с контактен спрей, може там да е проблема и да не ти показва точно на таблото
Коментар
-
Имах същия проблем с една Марея 2,0 20 ВИС, ей така загряваше без причина. Открих че изстива доста бързо като изтряскам по таблото с юмрук - стрелката веднага се връща в нормално положение. Закачете я за по-сигурно на диагностичен прибор и сверете показанията от диагностичната апаратура с показанията на таблото.Успех
Коментар
-
VET написа:Имах същия проблем с една Марея 2,0 20 ВИС, ей така загряваше без причина. Открих че изстива доста бързо като изтряскам по таблото с юмрук - стрелката веднага се връща в нормално положение. Закачете я за по-сигурно на диагностичен прибор и сверете показанията от диагностичната апаратура с показанията на таблото.УспехBravo HGT
Коментар
-
Съдейки по това,че зимата ти загрява много трудно и лятото грее,достигам до извода,че термостата ти е заклинил в някакво средно положение и за това колата нито се охлажда като хората,нито заграва добре при студено време.Провери го задължително преди да се вкарваш в по-скъпи филми .Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Здравей колега,Ще следя темата ти с интерес, защото и аз имам същия проблем като теб, само че с Мареа 1.8. Зимата загрява нормално, като на извън градско стрелката на температурата стои на втората чертичка и парното е перфектно. Дойде ли лятото на извънградско загрява много - минава средата и включва перката, но не се охлажда и ако не спра имам чувството, че няма да спре да качва температурата. Колкото по бързо карам, толкова по-бързо и повече загрява. И аз като теб на място проблем нямам, загрява, включва перката и охлажда. И двете степени на перката работят коректно. На градско нещата са малко по-добре. Радиатора съм го свалял и съм го промивал и от вътре и от вън, смених термостата, радиатора на парното, няма течове, не надува, водната помпа работи, но лятото си грее сериозно. Само капачката на разширителния съд не съм сменил, защото просто не вярвам, че е от нея, но и това ще пробвам. Колеги помагайте с идеи, че се изчерпах.P.S. Колега smokie надявам се, че не се сърдиш, че ползвам темата ти, но и двамата сме с много сходни проблеми.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Според мен вариантите са 3.1. Термостат2. Запушени ребра на радиатора за охлаждане.3. Силно зацапана, охладителна система - ако антифриза в казанчето има мътен вид(например кафяв) е желателно хубава промивка, въпреки ризка да текне като лейка, защото иначе ще става все по-лошо.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Според мен вариантите са 3.1. Термостат2. Запушени ребра на радиатора за охлаждане.3. Силно зацапана, охладителна система - ако антифриза в казанчето има мътен вид(например кафяв) е желателно хубава промивка, въпреки ризка да текне като лейка, защото иначе ще става все по-лошо.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Щом перката ти се включва на 93 градуса,си смени датчика на радиатора,да се включва по рано.Аз имах същия проблем с пунтото,перката ми се включваше доста след като мине средата стрелката на таблото,след това ми се сваля температурата 1 деление и след няколко минути пак се повтаря същата работа.После ми казаха да си сменя датчика да включва на по малки градуси,и аз си взех на 89 градуса,сега вече всичко е точно,даже не минава стрелката средата и в най големите жеги.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар