Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гарнитура на капака на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tedynaidenov написа:
    Колега, защо смяташ че трябва да се смени маслото? Ако двигателя е чист, а маслото черно (или по-точно тъмно), то това означава, че последното има добри миещи свойства. Според мен точно обратното е притеснително. В случая ми се струва, че поне мотора е доста "чист"
    Точно това имах в предвид(може да съм го написал неточно) Маслото е добре да е черно, а не самия двигател. И аз мисля че ако маслото си остава светло- не е много за хвалене работата. То зависи и от това каква му е експлоатацията. На колегата двигателя не е мръсен(черен), но тези отлагания кафявите не мисля че са много нормални и не пречи да смени марката масло- може да има добър ефект от към "измиване"
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #17
      преди малко работи колата на празен ход (тъй като не зарежда алтернатора като хората ) ,та дочух някакво чукане отвреме-навреме в ДВГ и това което казва колегата по-назад за добавката STOP и почвам да се изпотявам,ако особено са заминали лагерите на коляновия вал

      Коментар


        #18
        Много се впрягаш, отиди на майстор да чуе чукането, но не е задължително всичко което е написано да се е случило и на твоята кола. От къде се чува чукането, локализирай го горе долу?
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #19
          последната смяна на гарнитура на капака на клапаните, двг вътре беше сив/на алум/ като от завода!!!! маслото сиво графитено към черно направо си изкарах акъла/ за пръв път виждам да е така/това добре или зле е ? Маслото беше Лубрика 15-40, сега съм с Приста Лидер 20-50 шъ видим как ще е . Иначе друг път съм отварял ДВГ и вътре е кехлибарен цвят
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #20
            bmahob написа:
            последната смяна на гарнитура на капака на клапаните, двг вътре беше сив/на алум/ като от завода!!!! маслото сиво графитено към черно направо си изкарах акъла/ за пръв път виждам да е така/това добре или зле е ? Маслото беше Лубрика 15-40, сега съм с Приста Лидер 20-50 шъ видим как ще е . Иначе друг път съм отварял ДВГ и вътре е кехлибарен цвят
            радвай се че ти е чист отвътре ,а маслото е черно

            Коментар


              #21
              PaUnOff написа:
              Много се впрягаш, отиди на майстор да чуе чукането, но не е задължително всичко което е написано да се е случило и на твоята кола. От къде се чува чукането, локализирай го горе долу?
              То тези майстори дето слушат и определят на слух какво е заминало-не ми ги хвали,миналата година един такъв ми каза че имам за смяна основни лагери на коляновия вал и ми каза,че по-добре да съм си вземел неговия мотор,който съвсем СЛУЧАЙНО бил за продан и щял да ми го даде само за 450 лв...Всъщност се оказа,че ми се е разхлабила гайката на шайбата за пистовия ремък на коляновия вал-ключ 36 и хоп спестих 450лв .Така че колега ,сложи си хубаво масло и не се тревожи толкова.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #22
                Никога не е лошо да се чуе от доверен майстор ако има съмнение (познат човек не шмекер!). Те сериозните звуци се познават горе долу :D
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #23
                  PaUnOff написа:
                  Никога не е лошо да се чуе от доверен майстор ако има съмнение (познат човек не шмекер!). Те сериозните звуци се познават горе долу :D
                  Да това е разковничето-ДОВЕРЕН и може би кадърен.То наистина си е кофти да се шашкаш всеки път като изтрка нещо в мотора,така че ако колегата има такъв майстор нека да го посети...или една табела и обява и друг да му мисли
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #24
                    bmahob написа:
                    последната смяна на гарнитура на капака на клапаните, двг вътре беше сив/на алум/ като от завода!!!! маслото сиво графитено към черно направо си изкарах акъла/ за пръв път виждам да е така/това добре или зле е ? Маслото беше Лубрика 15-40, сега съм с Приста Лидер 20-50 шъ видим как ще е . Иначе друг път съм отварял ДВГ и вътре е кехлибарен цвят
                    Колега,ако маслото не е с добавка графит,не е много добре да има такъв цвят,или по-точно не трябва да стои като металик.Това говори за бързо износващи се триещи части-лагери предимно.
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #25
                      така е като карам с калпаво масло
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар

                      Working...
                      X