Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гарнитура на капака на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гарнитура на капака на клапаните

    купих нова ,но и тя тече като лейка,знам че на пунтотата им е голям дерт ,ама и на мене ми е,лепих с червения силикон и не стана.а тече вдясно около ъглите на лагерната черупка на разпределителния вал.как сте го решили? и още нещо защо е толкова кафяв ДВГ отвътре,може ли да е маслото ако е седяла некарана колата дълго време? - [img] http://url.bg/show-image.php?id=f15a...6d3c759d0478e7 [/img]

    #2
    Виж тук колега http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=8675 Купи си хубава гарнитура(по мека) и намажи със силикон на някои места където мислиш че сълзи, но не червен ами някои точно за целта- в темата има марки
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Re: гарнитура на капака на клапаните

      punto_2 написа:
      купих нова ,но и тя тече като лейка,знам че на пунтотата им е голям дерт ,ама и на мене ми е,лепих с червения силикон и не стана.а тече вдясно около ъглите на лагерната черупка на разпределителния вал.как сте го решили? и още нещо защо е толкова кафяв ДВГ отвътре,може ли да е маслото ако е седяла некарана колата дълго време? - [img] http://url.bg/show-image.php?id=f15a...6d3c759d0478e7 [/img]
      Проблема с гарнитурата е заради некачествени такива. Има вероятност да се и кривнал капака, ако можеш го провери.Кафявото в двг е със сигурност от маслото, но не е от некаране, а от некачествен лубрикант.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Презалепи си гарнитурата с хубав силикон,като при петата на вала може да залепиш с лепило тип херметик.Иначе цвета на мотора вътре е напълно нормален,радвай се че не е черен
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Е той и черен да е не пречи, това мисля- означава че има хубави миещи качества маслото. Стига да не е черен от шлаки :D като тук: http://www.youtube.com/watch?v=WTeK4...eature=related На колегата двигателя е чист, имам чувството, че трябва да смени марката масло; може да сподели тракат ли му повдигачи и какво е маслото в момента?
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            PaUnOff написа:
            Е той и черен да е не пречи, това мисля- означава че има хубави миещи качества маслото. Стига да не е черен от шлаки :D като тук: http://www.youtube.com/watch?v=WTeK4...eature=related На колегата двигателя е чист, имам чувството, че трябва да смени марката масло; може да сподели тракат ли му повдигачи и какво е маслото в момента?
            На това което показваш, маслото не му е сменяно. Изобщо няма добри миещи качества това масло, каквото и да е то, още повече щом е позволило да се стигне до тук.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Mury написа:
              Иначе цвета на мотора вътре е напълно нормален,радвай се че не е черен
              Че не е притеснително мръсен не е, но чак да е нормален..............
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                маслото е селения ,но не мога да кажа кой модел точно защото е сменяно от предишния собственик.и за мен е нереално "чист" тоя ДВГ,имам наблюдения върху други марки,едната е на 300 000км и не е наполовина черна като този,а другата кола е към 500 000 км и си е почти нов двг отвътре

                Коментар


                  #9
                  А, е те точно това и е проблема: водицата- Selenia. Аз си мисля, че това масло няма никакви миещи качества. Даже щях да питам в последния пост да не би маслото да е Selenia.
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    А, е те точно това и е проблема: водицата- Selenia. Аз си мисля, че това масло няма никакви миещи качества. Даже щях да питам в последния пост да не би маслото да е Selenia.
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #11
                      незнам такова го дават по книга,ама ще взема някакво 10W40 и първите 2-3 пъти ще го сменя по -рано пък дано да измие нещо

                      Коментар


                        #12
                        PaUnOff написа:
                        Е той и черен да е не пречи, това мисля- означава че има хубави миещи качества маслото. Стига да не е черен от шлаки :D като тук: http://www.youtube.com/watch?v=WTeK4...eature=related На колегата двигателя е чист, имам чувството, че трябва да смени марката масло; може да сподели тракат ли му повдигачи и какво е маслото в момента?
                        Колега, защо смяташ че трябва да се смени маслото? Ако двигателя е чист, а маслото черно (или по-точно тъмно), то това означава, че последното има добри миещи свойства. Според мен точно обратното е притеснително. В случая ми се струва, че поне мотора е доста "чист"
                        Fiat Marea 1.8 16V ELX

                        Коментар


                          #13
                          Мотора не е особено мръсен. Може би трябва да е малко по-жълт на цвят при редовна смяна на маслото с качествено, съдейки по бившата ми Брава.За гарнитурата, можеш да си вземеш и по-скъпа но не очаквай чудеса - важен е монтажа.Първо след като свалиш капака изчистваш много внимателно навсякъде старият силикон, по всички улеи на капака и главата.След това абсолютно навсякъде минаваш няколко пъти с парцал и кориселин - там където ще лежи гарнитурата трябва да е идеално чисто от масло за да хване силикона. Купи си черен силикон за гарнитури. Първо пълниш канала в капака и пъхаш гарнитурата да легне хубаво, да се покаже силикона. След това мажеш и по главата и слагаш капака.Следва НАЙ-ВАЖНОТО - стягането на капака. Започва се от средата на вън. Първо стягаш средните два болта от двете страни на капака. След това вървиш навън със следващите две двойки, но вече стягаш НА КРЪСТ. Последователността на затягане е същата както се стяга глава към блока на двигателя. Не прекаляваш със стягането, като след 10-на минути леко ги натягаш още веднъж в същата последователност. По възможност не карай колата един ден за да изсъхне добре силикона.На Бравата от подписа го правих едно време това упражнение като си сложих даже старата гарнитура и не беше капнало никъде за 40 000 км.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            При мен на Пунто Мк2 1.2 60 к.с. капака леко се е кривнал - как се процедира - нов капак, фрезоване на петите на капака или силикон на корем?

                            Коментар


                              #15
                              Колега,ще ти кажа едно със сигурност-това оцветяване в червеникаво кафяво става от използване на добавки към маслото или използване на масло с такива.Не искам да те плаша,но при мен стана така като налях една добавка-прословутия STOP на един форд.Като отворих капачката на маслото и вътре всичко беше се оцветило точно както при теб,все едно гледам моя стар стар форд с отворен капак на клапаните.Освен това се сещам и още нещо-на последното си типо сложих някакъв мотул,който се оказа менте,той пък беше оцветил всичко във винено червено вътре.Относно селенията и специално голд,никога не ми е оцветявала мотора,точно обратното-чисти го.Това от мен.
                              Fiat Brava 1.2,16в

                              Коментар

                              Working...
                              X