Маркучето на мап-а не е извадено,през процес на обучение минава вече 5 пъти за 2 дена но неможе да издържи.Днес видях нещо което не знам дали трябва да е така-маркучето което излиза от регулатора беше пълно с бензин.Ако трябва да е така по принцип ще ми олекне ще пробвам да замеря ламбдата,дано да разбера как.Ако някой го е правил моля споделете че докато открия топлата вода.. съмнявам се и аз да не е свършила курса ламбдата. nedialk00 на пушек май го докарва като тази брава и мотора се тресе баяВидях в аутодата-та стойности на ламбдата 4,3-4,7 Ома ,но те са 4 кабела.Трябва да извадя буксата с 4-те кабела и да меря на някои от кабелите или как точно трябва да замеря?Няма илюстрация
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на дюзи - Браво 1.6
Collapse
X
-
nedialk00
колега, тая кола някога работела ли е нормално на бензин откакто имаш газ ? моята работи 1-2 седмици с газовата уредба и от тогава на бензин е пълна мъка, кво ли не съм опитвал е няма и няма оправяне, само ламбда сонда не съм купувал нова, понеже моята уж работи, и само това ми е варианта или ламбда сонда или ЕКУ....
Коментар
-
nedialk00
същата работа е при мен, е повярвай ми проверил съм всичко по няколко пъти, по прехвалени майстори съм ходил и няма и няма оправяне, държа по 15 литра бензин да имам ако ми свърши газта да заредя и я карам така, ако намериш някакво решение кажи
Коментар
-
Разменихме регулаторите с мареа 2.0 20в и резултата беше,че може би имаше положителна промяна при мен с неговия регулатор,а при него не искаше и да запали колата с моя регулатор.Но след като си върна неговия регулатор нещо и стана на мареа-та и няма палене сега.Светеше дюзата,откачихме акумулатора за 10-15 мин. но не се оправи.А при мен с откачена и закачена букса на ламбдата няма никаква разлика,дори когато работеше двигателя я закачах и откачах и все същото няма промяна.Мерих с мултицет,но никакви съпротивления не даде на които и крачета да допирах.Сега какво да правя,да сменям ли регулатора и ламбдата ?Моля за съвети.Като сложих регулатора от мареата но без скобата дето го държи към рейката направо го изплю,така че налягане в рейката има.След всички промени които правехме колата всеки път пушеше черно,но с другия регулатор сякаш не беше чак толкова1.6 16v Abarth
Коментар
-
nedialk00
въобразяваш си, не е от регулатора... аз мисля да опитам да махна смесителната плочка да изнадя кабелите на ламбдата както трябва да са си и да опитам пак с една адаптация да видя ще се оправи ли на бенз
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
nedialk00
а така, и не махай плочката, нито симулацията на ламбда сондата... ти още не си правил адаптация
Коментар
-
Колега гледам доста време си загубил в ровене ама провери ли датчика за положение на дроселната клапа (ТПС-а)?Щом ти работи добре на газ а на бенз е зле това е един от вариантите, понеже на газ (ако си с обикновена уредба де) ТПС-а не играе.Друг вариант е наистина ламбдата но поне трябва да пали добре и след 10-15 секунди да започне с пушенето и прекъсването.При запалване и първите няколко секунди (при някой по стари мотори до минута та и повече) Ламбдата не играе!
Коментар
-
при мен веднага почва да пуши и да не работи добре,иначе пали много бързо няма грешка в паленето.Как мога да разбера дали тпс-а е повреден?За него не бях се сещал,мислех че ламбдата е виновна понеже при работата на газ,колата има симулатор на сондата и с откачена сонда дори си бачка перфектно на газ,а на бензин и с откачена и закачена букса на ламбдата все тая-все е зле1.6 16v Abarth
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар