Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на дюзи - Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Маркучето на мап-а не е извадено,през процес на обучение минава вече 5 пъти за 2 дена но неможе да издържи.Днес видях нещо което не знам дали трябва да е така-маркучето което излиза от регулатора беше пълно с бензин.Ако трябва да е така по принцип ще ми олекне ще пробвам да замеря ламбдата,дано да разбера как.Ако някой го е правил моля споделете че докато открия топлата вода.. съмнявам се и аз да не е свършила курса ламбдата. nedialk00 на пушек май го докарва като тази брава и мотора се тресе баяВидях в аутодата-та стойности на ламбдата 4,3-4,7 Ома ,но те са 4 кабела.Трябва да извадя буксата с 4-те кабела и да меря на някои от кабелите или как точно трябва да замеря?Няма илюстрация
    1.6 16v Abarth

    Коментар


      #17
      Отива по малко бензин в маркучето от регулатора, ама чак пък да е пълно не е нормално.Просто разкачи буксата на ламбдата и колата ще заработи равномерно, ако там е била причината.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        Забелязах че на 2.0 20в е същия регулатора,следмалко ще ги разменим да видим дали е от него,ще пробвам и с разкачане на ламбдата.Резултати след няколко часа
        1.6 16v Abarth

        Коментар


          #19
          колега, тая кола някога работела ли е нормално на бензин откакто имаш газ ? моята работи 1-2 седмици с газовата уредба и от тогава на бензин е пълна мъка, кво ли не съм опитвал е няма и няма оправяне, само ламбда сонда не съм купувал нова, понеже моята уж работи, и само това ми е варианта или ламбда сонда или ЕКУ....

          Коментар


            #20
            Колега,май не е работила нормално.Като я купих беше горе долу добре,държеше обороти,вървеше много,но във ниските на тласъци..сега се надявам да разбера от къде идва проблема
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #21
              същата работа е при мен, е повярвай ми проверил съм всичко по няколко пъти, по прехвалени майстори съм ходил и няма и няма оправяне, държа по 15 литра бензин да имам ако ми свърши газта да заредя и я карам така, ако намериш някакво решение кажи

              Коментар


                #22
                Разменихме регулаторите с мареа 2.0 20в и резултата беше,че може би имаше положителна промяна при мен с неговия регулатор,а при него не искаше и да запали колата с моя регулатор.Но след като си върна неговия регулатор нещо и стана на мареа-та и няма палене сега.Светеше дюзата,откачихме акумулатора за 10-15 мин. но не се оправи.А при мен с откачена и закачена букса на ламбдата няма никаква разлика,дори когато работеше двигателя я закачах и откачах и все същото няма промяна.Мерих с мултицет,но никакви съпротивления не даде на които и крачета да допирах.Сега какво да правя,да сменям ли регулатора и ламбдата ?Моля за съвети.Като сложих регулатора от мареата но без скобата дето го държи към рейката направо го изплю,така че налягане в рейката има.След всички промени които правехме колата всеки път пушеше черно,но с другия регулатор сякаш не беше чак толкова
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  #23
                  въобразяваш си, не е от регулатора... аз мисля да опитам да махна смесителната плочка да изнадя кабелите на ламбдата както трябва да са си и да опитам пак с една адаптация да видя ще се оправи ли на бенз

                  Коментар


                    #24
                    и аз си го помислих днес,но защо и плочката?сподели резултат ако го направиш
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #25
                      ще го направя ама към 8-9 юли чак, ти каква симулация имаш на ламбдата ? я снимай и качи тука

                      Коментар


                        #26
                        в темата ми за газови уредби съм сложил снимки на 1-ва страница,в момента съм на работа и няма как да ги кача тук.а иначе аз няма да дочакам маи и ще направя теста по-скоро
                        1.6 16v Abarth

                        Коментар


                          #27
                          а така, и не махай плочката, нито симулацията на ламбда сондата... ти още не си правил адаптация

                          Коментар


                            #28
                            А не е ли възможно ламбдата да е виновна?Никаква промяна в работата на двигателя като извадя буксата и,все едно я няма.Мерих я и с мултицет и нищо не излезе или просто не съм я премерил правилно
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #29
                              Колега гледам доста време си загубил в ровене ама провери ли датчика за положение на дроселната клапа (ТПС-а)?Щом ти работи добре на газ а на бенз е зле това е един от вариантите, понеже на газ (ако си с обикновена уредба де) ТПС-а не играе.Друг вариант е наистина ламбдата но поне трябва да пали добре и след 10-15 секунди да започне с пушенето и прекъсването.При запалване и първите няколко секунди (при някой по стари мотори до минута та и повече) Ламбдата не играе!

                              Коментар


                                #30
                                при мен веднага почва да пуши и да не работи добре,иначе пали много бързо няма грешка в паленето.Как мога да разбера дали тпс-а е повреден?За него не бях се сещал,мислех че ламбдата е виновна понеже при работата на газ,колата има симулатор на сондата и с откачена сонда дори си бачка перфектно на газ,а на бензин и с откачена и закачена букса на ламбдата все тая-все е зле
                                1.6 16v Abarth

                                Коментар

                                Working...
                                X