Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на дюзи - Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на дюзи - Браво 1.6

    Здравейте колеги,преди малко смених дюзите на бравото,сложих такива от кола която не е карана на газ.Моите са в окаяно съъстояние,но по-късно ще кача техни снимки.Проблема е,че не може да работи без да и се подава гас,отзад пуши черно,между 2000 и 3000 об/мин. като я форсирам не е равномерно форсирането,иначе отива до прекъсвача,със старите дюзи повече от 3000-4000 об/мин. неможеше да качи.Смених маркучето на регулатора на горивото с нов.Някой има ли идея от какво може да е този проблем?Дали може да е от регулатора,ламбда сонда?Имам един мултицет под ръка,ако трябва да меря нещо..
    1.6 16v Abarth

    #2
    ламбда сонда е мисля защото моита като изгоря зе да пуши черен пушак и да гаснее на ниските обороти.

    Коментар


      #3
      Да нама някоя "пикаеща" дюза
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Незнам колега,не съм ги чистил,но възможно ли е да е от това?Мога ли да проверя като извадя рейката с дюзите и дам на контакт да видя всяка една как пръска?Мен и друго ми прави впечатление-маркуча по който идва бензина и влиза в рейката много се надува видимо,а и помпата като почне да бръмчи,бръмчи така че сякаш е напълнила маркуча и рейката и се тормози и върти бензина в нея,няма на къде да го избута.Мисля си да не е запушен маркуча който връща обратно бензина?И по този начин да вкарва повече бензин??Това са само мои разсъждения де..Ще чакам да събера мнения и да почвам да действам
        1.6 16v Abarth

        Коментар


          #5
          Проверих маркуча за обратния бензин и през него си излиза бензин но малко,помпата продължава да бръмчи все едно се тормози..Мерих съпротивлението на дюзите които махнах и е 15.6 ,незнам на новите не съм мерил,но може ли по това да се разбере нещо за тях?И как мога да премеря новите както са на рейката?Има 5 крачета на буксата-кое е общото и то ли трябва да е - (минуса) ?
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #6
            xtry написа:
            Проверих маркуча за обратния бензин и през него си излиза бензин но малко,помпата продължава да бръмчи все едно се тормози..Мерих съпротивлението на дюзите които махнах и е 15.6 ,незнам на новите не съм мерил,но може ли по това да се разбере нещо за тях?И как мога да премеря новите както са на рейката?Има 5 крачета на буксата-кое е общото и то ли трябва да е - (минуса) ?
            Общото е средното и дават с 1-2 по-голямо съпротивление като са на рейката. Около 16-17 както са на рейката е нормалното съпротивление, което значи, че са здрави, а дали са мръсни е друг въпрос. Твоите свалените определено са здрави и аз бих ги почистил на ултра звук, че са слабо място на този двигател.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              а изчака ли да се обучи ала бала. при мен имаше подобен момент, трябваше малко време да мине /да загрее колата/ докато се научи, че е с нови.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                ще премеря както са на рейката,не изчаках колата да се обучи и мисля че и там е грешката до някъде.Ще проверя и регулатора,стига да намеря от кой да взема за пробата.Сега ще откача акумулатора и довечера след работа ще я пробвам да се адаптира.
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  #9
                  днес мерих съпротивленията както са на рейката и бяха на 4-те по 17,2.Тази вечер пробвах с адаптация,но неможеше да държи пак празния ход-т.е. проблема не е и от това.
                  1.6 16v Abarth

                  Коментар


                    #10
                    днес вадихме дюзите да видим дали няма някоя дето да е пикаеща.Всички пръскат на мъгла и еднакво.Чистих и ламбдата.След тези процедури колата отново не работи както трябва и не държи ниски обороти,пуши черно яко отзад.От свещи би ли могли да е?Колата на газ няма проблеми.Какво остана-регулатор,помпата да не прави голямо налягане,ламбдата ?
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #11
                      http://www.youtube.com/watch?v=AaHvkOh_PYI така ли прави

                      Коментар


                        #12
                        xtry написа:
                        днес вадихме дюзите да видим дали няма някоя дето да е пикаеща.Всички пръскат на мъгла и еднакво.Чистих и ламбдата.След тези процедури колата отново не работи както трябва и не държи ниски обороти,пуши черно яко отзад.От свещи би ли могли да е?Колата на газ няма проблеми.Какво остана-регулатор,помпата да не прави голямо налягане,ламбдата ?
                        Това, че пуши черно е от богата смес. Провери сигнала от ламбдата или си рестартирай ЕКУ-то и след това мини през процеса на обучение.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #13
                          аз казвам че ламбадата затова го има черниа пушак щото има бедна смес или богата

                          Коментар


                            #14
                            А ламбдата дори и да си я почистил може просто да е "свършила курса". Имаше в аутодатата как се проверява дали работи ламбда сонда, ако нямаш възможност да и направиш диагностика.
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #15
                              Провери маркучето на МАПА да неби да се е извадило.
                              Fiat Bravo 100 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X