Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

скасана резба на коляновия вал на 1.6 16 след 96 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    скасана резба на коляновия вал на 1.6 16 след 96 година

    имам следния проблем на бравото на жена ми е скасан коляновия вал кадето се навива гаиката която даржи шайбата на обслужваштите ремаци.така си го купих и до сега се дьржеше на 3-4 резби но сега като започнах да разглобявам мотора се отскубнаха и тези резби.някой имал ли е саштия проблем и как го е решил.имам и следното питане колко нормално трябва да е компресията на 1.6 16 аз я измерих 11.2.по принцип го разглобих мотора заштото харчеше масло и неможех да го наглася да работи на метан постоянно глахнеше и не варвеше мисля че имам проблем в главата или са изгорели клапани или пропускат или са изнисени разпределитените валове,незнам още несам го разцепил защото неможах да превартя коляновия за да блокирам разпределителните

    #2
    на никой не му се е случвало това

    Коментар


      #3
      m_zarev написа:
      на никой не му се е случвало това
      Кое? Да се скъса резба? Напротив - случва се. Моя съвет е да си намериш друг вал. Не знам доколко този ще издържи усилване на резбата. Най-добре потърси мнение от професионален стругар.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        kачи снимка

        Коментар


          #5
          ми компресия 11,2 е висока, или двигателя е адски запазен или е от маслото, което влиза и уплътнява. по-вероятно второто.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            колега, цилиндрите имат ли ръб, фабричния хонинг личи ли си.ако цилиндрите имат ръб изобщо не се занимавай да го правиш, като прибавиш това че трябва и нов кол.вал, мнго ще ти се оскъпи ремонта. по добре друг двигарел втора употреба, но запазен и изправен.иначе на вала може да нарежеш резба с подходяща плашка( трябва да е шлайфана, да ги няма вътре фаските), има място, малко е, но 2-3 витки ще станат, но ще ти трябва и стугар да ти направи нова гайка , да e освободена от вътре където ляга към шайбата. лепиш с осигурител Локтайт и това е. успех.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              рещение на проблема сас скасаната резба на коляновия вал

              днес ревих проблема са саксаната резба свалих двете шайби на външните ремъци и на ангренажния ремък избих лека със мек секач впонката отидох при един стругар и ми направи три втулки сас разли4ни размери от едната страна 9мм.12.5мм и 14мм от другата страна го накарах да напражи отжора които е на коляновия вал 30.. тези втулки са дълги около 50-70мм първатавтулка сас 9мм отвор я набих на кояновия вал и с видиева бургия направих отвор с дълбочина 35/45 мм като тази бургия е видиева и е заточена специално със голям ъгал така че да отнема много помалко матепял.избих тази втулка и набих втулката с диаметар 12.5 мм разпробих с обикновенна бургия.сложих третата втулка като преди това си купих мечик 14/1.5 мм първи и втори и със парвия направих резба избих втулката и със втория нарязах резбата.Стана като по учебник,и стругара ми сварши префекна работа.остава дилемата с колко да стегна болта да не се прецакат пак нештата защото разбрах от стругара че кояновия вал е от чугин и емного крехак.имамедна питане кояновия вал като се зацепва на 1 и 4 ти каде триябва да са в горна или в долна мартва точка.

              Коментар


                #8
                при зацепването биталото на 1 цилиндър трябжа да е в горна мъртва точка.дай моля те повече инфо за свредлото с което си пробивал.доколкото разбрах тези втулки са само за водачи на свредлото когато пробиваш, така ли.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #9
                  благодария за положението на буталото.така и го разцепих,като сложих петите на валовете,но ми се стори нормално петите да идват един път в гмт и един път в дмт но идват само в гмт.за втулката е втулка със жътрешен диаметар 30мм и три водача така че да започнев да пробиваш в центара и да не изкривиш отвора и да не счупиш бургията стугара ми я даде и да я ползвам и ми каза че струва 92лв.а бургията е видиева със 4 спирали за да изхварлиа матеряла и се заточва под много голям ъгал така че да отнема по малко матерял на цвят е тъмно синя към лилаво и тежи 150-200 грама 9 мм и е дълга около 70-90мм.и пробива без откат .

                  Коментар


                    #10
                    Явно става дума за свредло от волфрам-карбид.Изключително твърдо и износоустойчиво. Пробива закалена стомана също. Заточва се само на диамантена шайба. Струва да си е** мамата. Аз имам 13мм диаметър и струва над 400 кинта Ползват се на машини (пробива отвор с дълбочина 40мм за 3 секунди в стомана при 4000 оборота). Не се препоръчва използването на такива свредла с ръчни машини! Крехки са, скъпи са и се чупят лесно ако има вибрации.
                    Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                    Lancia Lybra SW 1,9JTD

                    Коментар

                    Working...
                    X