имам следния проблем на бравото на жена ми е скасан коляновия вал кадето се навива гаиката която даржи шайбата на обслужваштите ремаци.така си го купих и до сега се дьржеше на 3-4 резби но сега като започнах да разглобявам мотора се отскубнаха и тези резби.някой имал ли е саштия проблем и как го е решил.имам и следното питане колко нормално трябва да е компресията на 1.6 16 аз я измерих 11.2.по принцип го разглобих мотора заштото харчеше масло и неможех да го наглася да работи на метан постоянно глахнеше и не варвеше мисля че имам проблем в главата или са изгорели клапани или пропускат или са изнисени разпределитените валове,незнам още несам го разцепил защото неможах да превартя коляновия за да блокирам разпределителните
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
скасана резба на коляновия вал на 1.6 16 след 96 година
Collapse
X
-
u_bo
-
колега, цилиндрите имат ли ръб, фабричния хонинг личи ли си.ако цилиндрите имат ръб изобщо не се занимавай да го правиш, като прибавиш това че трябва и нов кол.вал, мнго ще ти се оскъпи ремонта. по добре друг двигарел втора употреба, но запазен и изправен.иначе на вала може да нарежеш резба с подходяща плашка( трябва да е шлайфана, да ги няма вътре фаските), има място, малко е, но 2-3 витки ще станат, но ще ти трябва и стугар да ти направи нова гайка , да e освободена от вътре където ляга към шайбата. лепиш с осигурител Локтайт и това е. успех.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
рещение на проблема сас скасаната резба на коляновия вал
днес ревих проблема са саксаната резба свалих двете шайби на външните ремъци и на ангренажния ремък избих лека със мек секач впонката отидох при един стругар и ми направи три втулки сас разли4ни размери от едната страна 9мм.12.5мм и 14мм от другата страна го накарах да напражи отжора които е на коляновия вал 30.. тези втулки са дълги около 50-70мм първатавтулка сас 9мм отвор я набих на кояновия вал и с видиева бургия направих отвор с дълбочина 35/45 мм като тази бургия е видиева и е заточена специално със голям ъгал така че да отнема много помалко матепял.избих тази втулка и набих втулката с диаметар 12.5 мм разпробих с обикновенна бургия.сложих третата втулка като преди това си купих мечик 14/1.5 мм първи и втори и със парвия направих резба избих втулката и със втория нарязах резбата.Стана като по учебник,и стругара ми сварши префекна работа.остава дилемата с колко да стегна болта да не се прецакат пак нештата защото разбрах от стругара че кояновия вал е от чугин и емного крехак.имамедна питане кояновия вал като се зацепва на 1 и 4 ти каде триябва да са в горна или в долна мартва точка.
Коментар
-
при зацепването биталото на 1 цилиндър трябжа да е в горна мъртва точка.дай моля те повече инфо за свредлото с което си пробивал.доколкото разбрах тези втулки са само за водачи на свредлото когато пробиваш, така ли.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
благодария за положението на буталото.така и го разцепих,като сложих петите на валовете,но ми се стори нормално петите да идват един път в гмт и един път в дмт но идват само в гмт.за втулката е втулка със жътрешен диаметар 30мм и три водача така че да започнев да пробиваш в центара и да не изкривиш отвора и да не счупиш бургията стугара ми я даде и да я ползвам и ми каза че струва 92лв.а бургията е видиева със 4 спирали за да изхварлиа матеряла и се заточва под много голям ъгал така че да отнема по малко матерял на цвят е тъмно синя към лилаво и тежи 150-200 грама 9 мм и е дълга около 70-90мм.и пробива без откат .
Коментар
-
Явно става дума за свредло от волфрам-карбид.Изключително твърдо и износоустойчиво. Пробива закалена стомана също. Заточва се само на диамантена шайба. Струва да си е** мамата. Аз имам 13мм диаметър и струва над 400 кинта Ползват се на машини (пробива отвор с дълбочина 40мм за 3 секунди в стомана при 4000 оборота). Не се препоръчва използването на такива свредла с ръчни машини! Крехки са, скъпи са и се чупят лесно ако има вибрации.Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар