Пак да си поплача,От няколко месеца забелязвам че антифтиза в казанчето ми намалява драстично, доливам около литър на няколко месеца! Видими течове няма, отначало капачката на разширителния съд не държеше налягане /на загрял двг като я отвия не се чуваше изпускане/ - смених я с Оригинална. Сега съска като я отвивам, но антифриза пак се губи. Маслото си ми е чисто и с постоянно ниво. От ауспуха не пуши, и като пипна няма сажди. Дайте акъл, през гарнитура ли го духа или е нещо друго. Майстор за двигател?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
PUNTO MK1 55кс - губи антифриз а не тече от никъде...
Collapse
X
-
При мен се е губел антифриза от радиаторчето на парното, но го разбрах чак след като наводни купето Помъчи се да опипаш около него...не знам къде е при теб защото аз съм с Мареа.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Радиаторчето е точно в средата на арматурното табло, на нивото на врътките за парното, горе-долу. Тъй като има защитни капаци по конзолата, може да си тече и никога да не забележиш. Свали коричката до педала на газта и опипай какво става зад нея. Трябва да е идеално сухо. Другия вариант е колата да ти яде антифриза, т.е. да го изхвърля през ауспуха заради заминала гарнитура. Виж дали прави конденз отзад.
Коментар
-
Ами ако тече в купето нали най-малкото ще мирише на натифриз? Знам как мирише и на предишни коли ми се е случвало да ми тече в купето, сега не е така. За съжаление последна вероятност остава да го духа през гарнитурата, но нали ви казвам - пипам ауспуха, нито цапа, нито има конденз. Да не забравяме, че колата се кара на газ все пак... От едно време си спомням, че имаше един уред, с който се анализира дали има газове в антифриза. Знаете ли къде в София има сервиз с такъв уред?
Коментар
-
Дано не е гарнитура на главата, че да влиза в цилиндрите и да го извърля през ауспуха.За да провериш това направи следното;1.Развии всички свещи след покой на двг поне 3-4 часа;2.Накарай някой да влезе в колата и да стартира ДВГ (завърти ключа);3.През това време гледай дали ще се изхвърля антифриз от отворите на коя да е свещ.Ако няма нищо всичко е ОК.УспехFiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар