ilko84 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло във въздушния филтър
Collapse
X
-
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
-
Смениха ми капака на клапаните.Минах вече над 300 км и не е препушвала.Не бързам да се радвам, но май това е последното старо нещо по тоя мотор :D Благодаря за съвета ще намеря някой да ми измери компресията.Оказа се,че са ми липсвали два литра масло след 500 км.Сигурно имаше един в маркуча към въздушния филтър.Сега последните над 300 км. с нов капак(стар,ама поне е без пари ) не е бутнала маслото.Надявам се да се задържи така п.п Майстори,майстори,ама останаха в шах,а като ги питах "Ще се справите ли" получих отговор "Тука някъде да пише хлебарница"Все си мисля,че цялата работа не е била от сегменти ама..Гушнаха 700 лв ....Живи и здрави да са,като има глупаци да им ги дават
Коментар
-
Тия твойте "майстори" нещо ме съмняват Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 няма никаква смислена логика капака на клапаните да повишава картерното налягане и да ти качва масло чак до филтъра.То само дето тоя капак е на двигателя,иначе със същият успех можеше да ти кажат,че трябва да си смениш едната от трите крушки на задният десен габарит,за да не влиза масло във филтъра.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
ilko84 написа:Май след последната операция се оправи.Вече 400 км не е препушвала.Маслото си седи на едно и също нивоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
ilko84 написа:Смениха ми капака на клапаните.Минах вече над 300 км и не е препушвала.Не бързам да се радвам, но май това е последното старо нещо по тоя мотор :D Благодаря за съвета ще намеря някой да ми измери компресията.Оказа се,че са ми липсвали два литра масло след 500 км.Сигурно имаше един в маркуча към въздушния филтър.Сега последните над 300 км. с нов капак(стар,ама поне е без пари ) не е бутнала маслото.Надявам се да се задържи така п.п Майстори,майстори,ама останаха в шах,а като ги питах "Ще се справите ли" получих отговор "Тука някъде да пише хлебарница"Все си мисля,че цялата работа не е била от сегменти ама..Гушнаха 700 лв ....Живи и здрави да са,като има глупаци да им ги даватhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И аз имам абсолютно същия проблем. За едно лято смених 3 възд. филтъра омазани с масло,но напоследък от около 7-8 месеца не го е правила. Забелязах че става когато е много горещо през лятото и на високи обороти над 4500Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар