Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло във въздушния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilko84 написа:
    Вала е супер мотора няма нагари, абе даже го похвалиха как изглежда и ми викат "Тази кола няма начин да е била италианска" Въздушния е сменен също. Компресия обаче не съм мерил Маслото от средата на щеката, за 400 км каране,стигна почти до минимума
    Е то маслото като изтича през филтъра ще намалява,долей си не я оставяй на минимума,знаеш тоя двигател какъв е проблемен с мазането.На мен с разпаднала се серпентина на старата глава на ми качваше масло там.Ходи измери някъде компресията за 5-10 лева и тогава ще знаеш,че двигателя е ОК и така :Dhttp://www.fiat-bg.org/index.php/models/bravo-brava/33-fiat-bravobrava9.9 трябва да ти е компресията.
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #17
      Смениха ми капака на клапаните.Минах вече над 300 км и не е препушвала.Не бързам да се радвам, но май това е последното старо нещо по тоя мотор :D Благодаря за съвета ще намеря някой да ми измери компресията.Оказа се,че са ми липсвали два литра масло след 500 км.Сигурно имаше един в маркуча към въздушния филтър.Сега последните над 300 км. с нов капак(стар,ама поне е без пари ) не е бутнала маслото.Надявам се да се задържи така п.п Майстори,майстори,ама останаха в шах,а като ги питах "Ще се справите ли" получих отговор "Тука някъде да пише хлебарница"Все си мисля,че цялата работа не е била от сегменти ама..Гушнаха 700 лв ....Живи и здрави да са,като има глупаци да им ги дават

      Коментар


        #18
        Не разбирам защо от капака на клапаните ще хвърля масло във филтъра!
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #19
          Ами не знам ?!?

          Коментар


            #20
            Тия твойте "майстори" нещо ме съмняват Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 няма никаква смислена логика капака на клапаните да повишава картерното налягане и да ти качва масло чак до филтъра.То само дето тоя капак е на двигателя,иначе със същият успех можеше да ти кажат,че трябва да си смениш едната от трите крушки на задният десен габарит,за да не влиза масло във филтъра.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #21
              Май след последната операция се оправи.Вече 400 км не е препушвала.Маслото си седи на едно и също ниво

              Коментар


                #22
                ilko84 написа:
                Май след последната операция се оправи.Вече 400 км не е препушвала.Маслото си седи на едно и също ниво
                То за 400 км и без сегменти да си пак ще си седи там според мен проблема ти въобще не е решен !
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #23
                  ilko84 написа:
                  Смениха ми капака на клапаните.Минах вече над 300 км и не е препушвала.Не бързам да се радвам, но май това е последното старо нещо по тоя мотор :D Благодаря за съвета ще намеря някой да ми измери компресията.Оказа се,че са ми липсвали два литра масло след 500 км.Сигурно имаше един в маркуча към въздушния филтър.Сега последните над 300 км. с нов капак(стар,ама поне е без пари ) не е бутнала маслото.Надявам се да се задържи така п.п Майстори,майстори,ама останаха в шах,а като ги питах "Ще се справите ли" получих отговор "Тука някъде да пише хлебарница"Все си мисля,че цялата работа не е била от сегменти ама..Гушнаха 700 лв ....Живи и здрави да са,като има глупаци да им ги дават
                  Е то за толкова пари можеше да намериш цяло браво с тоя мотор. Няма как да е било от капака. Освен ако не е бил счупен нещо.А може би сегментите са улегнали и затова е спряла да гори.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    И аз имам абсолютно същия проблем. За едно лято смених 3 възд. филтъра омазани с масло,но напоследък от около 7-8 месеца не го е правила. Забелязах че става когато е много горещо през лятото и на високи обороти над 4500
                    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                    Коментар


                      #25
                      ей, взимате им душицата на тея коли - после разхода бил висок, горяло масло, пушело от намкъдеси....
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар

                      Working...
                      X