Много кофти история.Маслото тръгва от маркуча за газовите изпарения минава през инжекцията и заминава към филтъра.От там го засмуква от време на време и зад мен става все едно карам автобус иначе все си мисля че не гори масло в другото време Ходене до София,Варна,Ямбол с връщанията до Търново 1,5л. масло Някой има ли идея от какво може да е и какви $ да си глася.БЛАГОДЯРЯп.п Колата е брава 1.4 12v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло във въздушния филтър
Collapse
X
-
А дали има вариант да се е запушило разклонението на маркуча, който отвежда маслото обратно в картера.Самия маркуч го свалях и чистих, но не беше запушен.Тръбичката която слиза надолу влиза в едно синичко (като дюза) с малък отвор. Дали е възможно някъде там да има запушване и ако да, дали ще е проблем да пробвам да бръкна с някаква тънка тел, да прокарам евентуалните замърсявания.Нямам представа какво е усройството след това синьото в което се набива разклонението на маркуча и ме е страх да не прецакам нещо. Благодаря на отзовалите се
Коментар
-
ilko84 написа:А дали има вариант да се е запушило разклонението на маркуча, който отвежда маслото обратно в картера.Самия маркуч го свалях и чистих, но не беше запушен.Тръбичката която слиза надолу влиза в едно синичко (като дюза) с малък отвор. Дали е възможно някъде там да има запушване и ако да, дали ще е проблем да пробвам да бръкна с някаква тънка тел, да прокарам евентуалните замърсявания.Нямам представа какво е усройството след това синьото в което се набива разклонението на маркуча и ме е страх да не прецакам нещо. Благодаря на отзовалите сеFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Точно така -цедка има и никак не си нагъл-просто си питаш за да знаеш.Тя седи вътре в тръбата на капака на главата и е една телена спирала.Само ,че аз не знам предназначението и.По скоро е там за да предотврати нахлуването на твърди частици към главата...ама то движението на въздушният поток е наобратно и не би станало така че...нека по-компетентните колеги се изкажат по въпроса.Може и да е там именно,за да спира маслото да не навлиза навътре,което лично мен много ме съмнява,но като се позамисля-вътре е мазало с масло,което пръска навсякъде(ако не е запушена маслената магистрала ) и това го спира да не се втурва към тръбата навътре.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Смениха ми сегменти,гумички,гарнитури,биелни лагери,свещи,пистов ремък,стартер,шлайфаха ми главата. = 700 лв и накрая пак същото някой да има идея ??? Да ходя ли да си убивам майсторите или има решение. Казаха че буталата и цилиндрите са перфектни.Сегментите ги видях и бяха много зле наистина.Забелязах,че пуши и някъде от самия мотор но беше тъмно и неможах да видя.От някъде тече по колекторите и май заради това пуши под капака, ноооо отзад ?!? Моля за всякакви идеи. Майсторите ми казаха "Сядаш и караш" Е мерси ама,Като видях днес как една жена избяга защото смърдеше ужасно много докато я запалих и стана навсякаде в бял дим Не искам да я изхвърлям,защото вече ми стъпа много, преди две едмици и нови гърнета и сложих
Коментар
-
Разпределителният вал как ти е макар,че при мен когато беше изяден не изхвърляше оттам,а през щеката маслото.Сменил ли си въздушният филтър?Мери ли компресия след ремонта-задължително я измери,ако не си го направил?Мисля,че трябва да беше около 9.8 на цилиндър. ,ама трябва да погледна аутодатата.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар