Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло във въздушния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло във въздушния филтър

    Много кофти история.Маслото тръгва от маркуча за газовите изпарения минава през инжекцията и заминава към филтъра.От там го засмуква от време на време и зад мен става все едно карам автобус иначе все си мисля че не гори масло в другото време Ходене до София,Варна,Ямбол с връщанията до Търново 1,5л. масло Някой има ли идея от какво може да е и какви $ да си глася.БЛАГОДЯРЯп.п Колата е брава 1.4 12v

    #2
    Имам някаква идея, ама хич няма да ти хареса, нарича се обърната компресия. Силно се надявам да не е това, разбира се. Това се получава и от счупен или спекъл сегмент, което е по вероятно при теб.Какво е нивото на маслото в момента? Ако можеш, докарай го на минимум и пак пробвай.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Първо си провери всичките отдушници дали са наред. Ако имаш отдушник само на капака на клапаните е напълно възможно ако духа много мотора да не дава на маслото да се връща към картера и да го изкарва през маркуча.

      Коментар


        #4
        А дали има вариант да се е запушило разклонението на маркуча, който отвежда маслото обратно в картера.Самия маркуч го свалях и чистих, но не беше запушен.Тръбичката която слиза надолу влиза в едно синичко (като дюза) с малък отвор. Дали е възможно някъде там да има запушване и ако да, дали ще е проблем да пробвам да бръкна с някаква тънка тел, да прокарам евентуалните замърсявания.Нямам представа какво е усройството след това синьото в което се набива разклонението на маркуча и ме е страх да не прецакам нещо. Благодаря на отзовалите се

        Коментар


          #5
          ilko84 написа:
          А дали има вариант да се е запушило разклонението на маркуча, който отвежда маслото обратно в картера.Самия маркуч го свалях и чистих, но не беше запушен.Тръбичката която слиза надолу влиза в едно синичко (като дюза) с малък отвор. Дали е възможно някъде там да има запушване и ако да, дали ще е проблем да пробвам да бръкна с някаква тънка тел, да прокарам евентуалните замърсявания.Нямам представа какво е усройството след това синьото в което се набива разклонението на маркуча и ме е страх да не прецакам нещо. Благодаря на отзовалите се
          В голяма грешка си-онова малкото синичкото е след инжектора непосредствено преди всмукателният колектор и оттам се получава компенсиране на всмукателното налягане спрямо това разклонение преди инжектора(дебелото).Никакво масло не се отвежда обратно в картера-това цялото чудо все пак не смуче масло,а маслени пари,има разлика.Иначе запушване там може да има не е зле да го свалиш и продухаш ама цялата тази тръба е много афиф и внимавай,че се чупи като Балкански кашкавал.
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #6
            Значи вярно бая съм се заблудил :D Благодаря

            Коментар


              #7
              Добре де сега пък се зачетох и видях че май трябва да има някаква цедка, която да улавя евентуално маслото и то да се връща ???п.п Знам че ставам нагъл ама....

              Коментар


                #8
                Точно така -цедка има и никак не си нагъл-просто си питаш за да знаеш.Тя седи вътре в тръбата на капака на главата и е една телена спирала.Само ,че аз не знам предназначението и.По скоро е там за да предотврати нахлуването на твърди частици към главата...ама то движението на въздушният поток е наобратно и не би станало така че...нека по-компетентните колеги се изкажат по въпроса.Може и да е там именно,за да спира маслото да не навлиза навътре,което лично мен много ме съмнява,но като се позамисля-вътре е мазало с масло,което пръска навсякъде(ако не е запушена маслената магистрала ) и това го спира да не се втурва към тръбата навътре.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  Не знам защо, но тази цедка или серпентина има техническото име "искроуловител". Кви искри лови, идея си нямам. Можеш да я разкараш с чиста съвест. Почисти хубаво маркуча от гадостите в него.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Смениха ми сегменти,гумички,гарнитури,биелни лагери,свещи,пистов ремък,стартер,шлайфаха ми главата. = 700 лв и накрая пак същото някой да има идея ??? Да ходя ли да си убивам майсторите или има решение. Казаха че буталата и цилиндрите са перфектни.Сегментите ги видях и бяха много зле наистина.Забелязах,че пуши и някъде от самия мотор но беше тъмно и неможах да видя.От някъде тече по колекторите и май заради това пуши под капака, ноооо отзад ?!? Моля за всякакви идеи. Майсторите ми казаха "Сядаш и караш" Е мерси ама,Като видях днес как една жена избяга защото смърдеше ужасно много докато я запалих и стана навсякаде в бял дим Не искам да я изхвърлям,защото вече ми стъпа много, преди две едмици и нови гърнета и сложих

                    Коментар


                      #11
                      Разпределителният вал как ти е макар,че при мен когато беше изяден не изхвърляше оттам,а през щеката маслото.Сменил ли си въздушният филтър?Мери ли компресия след ремонта-задължително я измери,ако не си го направил?Мисля,че трябва да беше около 9.8 на цилиндър. ,ама трябва да погледна аутодатата.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #12
                        Вала е супер мотора няма нагари, абе даже го похвалиха как изглежда и ми викат "Тази кола няма начин да е била италианска" Въздушния е сменен също. Компресия обаче не съм мерил Маслото от средата на щеката, за 400 км каране,стигна почти до минимума

                        Коментар


                          #13
                          Нещо не е направено както трябва, ала кое - при аутопсията...
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Икроуловителя е много важна част и на ме така ми цапаше филтъра и като търси какво е видях че се е скъсала серпентината аз е замених с едни телчета за съдове
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Добре де искаш да кажеш че пушенето може да се оправи със смяната на този маркуч (да го наречем) ?

                              Коментар

                              Working...
                              X