Много кофти история.Маслото тръгва от маркуча за газовите изпарения минава през инжекцията и заминава към филтъра.От там го засмуква от време на време и зад мен става все едно карам автобус иначе все си мисля че не гори масло в другото време Ходене до София,Варна,Ямбол с връщанията до Търново 1,5л. масло Някой има ли идея от какво може да е и какви $ да си глася.БЛАГОДЯРЯп.п Колата е брава 1.4 12v
Имам някаква идея, ама хич няма да ти хареса, нарича се обърната компресия. Силно се надявам да не е това, разбира се. Това се получава и от счупен или спекъл сегмент, което е по вероятно при теб.Какво е нивото на маслото в момента? Ако можеш, докарай го на минимум и пак пробвай.
Първо си провери всичките отдушници дали са наред. Ако имаш отдушник само на капака на клапаните е напълно възможно ако духа много мотора да не дава на маслото да се връща към картера и да го изкарва през маркуча.
А дали има вариант да се е запушило разклонението на маркуча, който отвежда маслото обратно в картера.Самия маркуч го свалях и чистих, но не беше запушен.Тръбичката която слиза надолу влиза в едно синичко (като дюза) с малък отвор. Дали е възможно някъде там да има запушване и ако да, дали ще е проблем да пробвам да бръкна с някаква тънка тел, да прокарам евентуалните замърсявания.Нямам представа какво е усройството след това синьото в което се набива разклонението на маркуча и ме е страх да не прецакам нещо. Благодаря на отзовалите се
А дали има вариант да се е запушило разклонението на маркуча, който отвежда маслото обратно в картера.Самия маркуч го свалях и чистих, но не беше запушен.Тръбичката която слиза надолу влиза в едно синичко (като дюза) с малък отвор. Дали е възможно някъде там да има запушване и ако да, дали ще е проблем да пробвам да бръкна с някаква тънка тел, да прокарам евентуалните замърсявания.Нямам представа какво е усройството след това синьото в което се набива разклонението на маркуча и ме е страх да не прецакам нещо. Благодаря на отзовалите се
В голяма грешка си-онова малкото синичкото е след инжектора непосредствено преди всмукателният колектор и оттам се получава компенсиране на всмукателното налягане спрямо това разклонение преди инжектора(дебелото).Никакво масло не се отвежда обратно в картера-това цялото чудо все пак не смуче масло,а маслени пари,има разлика.Иначе запушване там може да има не е зле да го свалиш и продухаш ама цялата тази тръба е много афиф и внимавай,че се чупи като Балкански кашкавал.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Добре де сега пък се зачетох и видях че май трябва да има някаква цедка, която да улавя евентуално маслото и то да се връща ???п.п Знам че ставам нагъл ама....
Точно така -цедка има и никак не си нагъл-просто си питаш за да знаеш.Тя седи вътре в тръбата на капака на главата и е една телена спирала.Само ,че аз не знам предназначението и.По скоро е там за да предотврати нахлуването на твърди частици към главата...ама то движението на въздушният поток е наобратно и не би станало така че...нека по-компетентните колеги се изкажат по въпроса.Може и да е там именно,за да спира маслото да не навлиза навътре,което лично мен много ме съмнява,но като се позамисля-вътре е мазало с масло,което пръска навсякъде(ако не е запушена маслената магистрала ) и това го спира да не се втурва към тръбата навътре.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Не знам защо, но тази цедка или серпентина има техническото име "искроуловител". Кви искри лови, идея си нямам. Можеш да я разкараш с чиста съвест. Почисти хубаво маркуча от гадостите в него.
Смениха ми сегменти,гумички,гарнитури,биелни лагери,свещи,пистов ремък,стартер,шлайфаха ми главата. = 700 лв и накрая пак същото някой да има идея ??? Да ходя ли да си убивам майсторите или има решение. Казаха че буталата и цилиндрите са перфектни.Сегментите ги видях и бяха много зле наистина.Забелязах,че пуши и някъде от самия мотор но беше тъмно и неможах да видя.От някъде тече по колекторите и май заради това пуши под капака, ноооо отзад ?!? Моля за всякакви идеи. Майсторите ми казаха "Сядаш и караш" Е мерси ама,Като видях днес как една жена избяга защото смърдеше ужасно много докато я запалих и стана навсякаде в бял дим Не искам да я изхвърлям,защото вече ми стъпа много, преди две едмици и нови гърнета и сложих
Разпределителният вал как ти е макар,че при мен когато беше изяден не изхвърляше оттам,а през щеката маслото.Сменил ли си въздушният филтър?Мери ли компресия след ремонта-задължително я измери,ако не си го направил?Мисля,че трябва да беше около 9.8 на цилиндър. ,ама трябва да погледна аутодатата.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Вала е супер мотора няма нагари, абе даже го похвалиха как изглежда и ми викат "Тази кола няма начин да е била италианска" Въздушния е сменен също. Компресия обаче не съм мерил Маслото от средата на щеката, за 400 км каране,стигна почти до минимума
Икроуловителя е много важна част и на ме така ми цапаше филтъра и като търси какво е видях че се е скъсала серпентината аз е замених с едни телчета за съдове
Коментар