Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По големи инжектори на Brava 1.6 16v.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По големи инжектори на Brava 1.6 16v.

    Здравейте, колеги !Искам да потпитам ако си купя инжектори с по голям дебит дали ще върви повече или ECU ще намали времето за отваряне. И ако може да сложа по големи инжектори, какви и от къде да си ги закупя понеже в bosch ми казаха, че за моята кола май няма по големи. Не знам кой е номера на инжекторите утре ще погледна в fiatAutoScan. Става въпрос за брава 1.6 16v 98 г. на пройзводсто с пластмасовия колектор.

    #2
    неможе да слагаш по-големи инжектори, почисти си твойте и си готов

    Коментар


      #3
      Можеш да сложиш по-големи, но трябва и да понамалиш налягането на горивото с регулеруем регулатор и да видиш да не е много бедна/богата, много играчка за глупости общо взето Иначе с мапване също става да се коригират времената на отваряне...
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #4
        Идеята беше да пуска повече бензин и да върви повече , май няма да стане както ви го представях, но ще експериментираме. Говорим в случая без ремап на ECU.

        Коментар


          #5
          То бензин ще пуска, но нали трябва и повече въздух? Него от къде ще го вземеш?
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            От бутилка с кислород
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              S.W.A.T. написа:
              От бутилка с кислород
              Изобщо не е здравословно да даваш такива идеи... ама никак
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Synthy написа:
                S.W.A.T. написа:
                От бутилка с кислород
                Изобщо не е здравословно да даваш такива идеи... ама никак
                ама аз разбрах, че кислорода е за шофьора бре...
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #9
                  Тц, не е
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Вие нещо ме взехте за мезе ... На шофьора не му трябва мноо кислород, че почва да го гони мания за скорост

                    Коментар


                      #11
                      Ти какво всъщност искаш - колата да върви повече ли?
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Да !!! при браво 1.6 16v i pri delta 1.8 прегъвахме мъркуча за обратния бензин за да покачим налягането в рейката с цел повече бензин. Получи се въпреки обежденията ми от колеги от форума, че ECU ще намали времето за отваряне на дюзата когато се впръска бензин. Това не се случи ! Или поне не се осети определенно имаше осезаема мощност и разход и 12 - 15 на 100 исках и на моята брава да направя така но ударих на камък в рейката влиза един маркуч. налягането се регулира перди рейката, регулатора е под десен калник и от него отива един маркуч към рейката. Купил съм си и универсален горивен регулатор. Ще сложа него като го регулирам на 3.5 + бара, но трябва да намеря още един щуцер за рейката за да го направя като при моделите преди 98 Другия проблем е въздух. Така върви супер ама харчи като за 2.0 20v turbo .. Ако има повече въздух сигорно ще върви още повече с доста по малко бензин визирам 12-15 на 100 Какво ще ме посъветваш ?

                        Коментар


                          #13
                          За повече въздух ти трябва по-широка дроселова клапа.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            мога ли да сложа от 1.8 или от 2.0 или ?

                            Коментар


                              #15
                              а ниските обороти ? Като е с повече въздух на ниски няма ли да пригасне .. ?

                              Коментар

                              Working...
                              X