Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вентилация на картера ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вентилация на картера ?

    Здравейте, колеги !Тревожи ме факта, че в смукателните ми колектори е доста замърсено, най-вероятно от проклетата картерна вентилация все едно умишлено си налял масло и прах .. ама много мръсно. Мога ли този проклет маркуч да го оставя да си тече някаде надолу а не да го дърпа през дроселовата клапа, там не съм отварял, но сигорно е страшна мизерия ...

    #2
    Можеш. Само запуши отвора от където дърпа. Най-добрия вариант е с коркова тапа! :D Лададжийско е ама върши работа!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      xctr написа:
      Можеш. ....
      Да, на Типо с моно може. И аз съм го правил. Там парите просто се вкарват във въздушния филтър. Не знам за каква кола говори колегата обаче. Напр. при двигател като моя - 1.8, изолирането на вентилацията може доведе до редица грешки. Върти ми се някакъв спомен за има система от датчик и клапан, които се управляват на строг принцип и на база входяща информация.
      xctr написа:
      ...Само запуши отвора от където дърпа. Най-добрия вариант е с коркова тапа!...
      Напротив - не се запушва в никакъв случай. Удължава се маркуча и се пуска под нивото на картера.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Колегата говореше за запушване на отвора който е към смукателния колектор.Маслото е ясно защо попада в колектора, но помисли за прахта. Ако имаш само масло то колектора ще е омаслен, но чист.

        Коментар


          #5
          Re: Вентилация на картера ?

          montinstall написа:
          Здравейте, колеги !Тревожи ме факта, че в смукателните ми колектори е доста замърсено, най-вероятно от проклетата картерна вентилация все едно умишлено си налял масло и прах .. ама много мръсно. Мога ли този проклет маркуч да го оставя да си тече някаде надолу а не да го дърпа през дроселовата клапа, там не съм отварял, но сигорно е страшна мизерия ...
          Колега,не го прави това с изваждането на маркуча.Един приятел беше извършил тази процедура и нямаш идея като си отвори прозорците,каква смрад влиза вътре.

          Коментар


            #6
            А защо просто не си оправиш масленият сепаратор за да не хвърля масло в колектора?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              А защо просто не си оправиш масленият сепаратор за да не хвърля масло в колектора?
              Ако обясниш каде защо какво иначе ми се вижда най-добре. Обмислям да разглобя областа на дроселовата клапа за да видя там какво е полoжението.Колата е карана в някакво село в италия и не е много поддържана. За това именно има и пепел в смукателните колектори. Когато я купих въздушния филтър беше като направен от кал !

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                Колегата говореше за запушване на отвора който е към смукателния колектор.Маслото е ясно защо попада в колектора, но помисли за прахта. Ако имаш само масло то колектора ще е омаслен, но чист.
                Явно, аз съм помислил, че става дума за маркуча Все още не е ясно за кой двигател иде реч..
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Brava 1.6 16v 98 пластмасовия колектор.

                  Коментар

                  Working...
                  X