Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем след изваждане на катализатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем след изваждане на катализатора

    здравейте значи проблемът ми е следния ходих да ми сменят гарнето вав елхово и маистори ми каза че трябва да изкара катализатора заштото е бил запушен и от когато ми го изкара колата започна да гори масло.та вапроса ми е следния може ли да е от това 4е без катализатор колата е фиат брава sx 1.4 12в благодаря ви предварително моляви
    fiat brava s.x. 1.4 12v .1997g.

    #2
    по какво разбра ,че точно след смяна на гърнето почна да гори масло.По принцип катализатора няма пряка връзка с горенето или не на масло щото то става доста преди него.А и кат. няма функция да прикрие горенето на масло.Или пуши или не пуши, със и без катализатор.На предната ми кола започна да пуши с кат. така ,че според мен няма връзка.
    Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
    Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

    Коментар


      #3
      Няма как да започне да гори масло след махане на катализатора. Може да се появят други проблеми, но при двигател в добро състояние, лапането на масло не е от това. Все пак силно ти препоръчвам, 1. Да си вземеш "запушения" катализатор. 2. Да монтираш резонаторно гърне на негово място, а не права тръба.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        ами тогава от какво може да е сигменти ,бутала нови,разпределитен вал , клапани нови .незнам от какво може да е
        fiat brava s.x. 1.4 12v .1997g.

        Коментар


          #5
          от това че е на гас мисля че няма да е ,но може да е и от гумичките на клапаните щото като сменяхме клапаните видяхме че гумичките са читаави и ги оставихме но явна сште е от това. Пишета ако имате мнения по проблема
          fiat brava s.x. 1.4 12v .1997g.

          Коментар


            #6
            iliq_cirala написа:
            ами тогава от какво може да е сигменти ,бутала нови,разпределитен вал , клапани нови .незнам от какво може да е
            улягането на сегментите може да е.може би ако сега отвориш ДВГ-то и без да пипаш друго САМО смениш пак сегментите - ще се оправи.

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              iliq_cirala написа:
              ами тогава от какво може да е сигменти ,бутала нови,разпределитен вал , клапани нови .незнам от какво може да е
              улягането на сегментите може да е.може би ако сега отвориш ДВГ-то и без да пипаш друго САМО смениш пак сегментите - ще се оправи.
              да но днес си измерих компресията и маистора които я мери ми каза 4е е добре и затова искчвам да е от сегменти
              fiat brava s.x. 1.4 12v .1997g.

              Коментар


                #8
                мисля че може да е от гумичките на клапаните защото като сменях клапаните ,гумичките не ги смених защотото уш бяха добри.парво ще пробвам от тях мисля че кам началото на другия понеделник ще почна
                fiat brava s.x. 1.4 12v .1997g.

                Коментар


                  #9
                  iliq_cirala написа:
                  u_bo написа:
                  iliq_cirala написа:
                  ами тогава от какво може да е сигменти ,бутала нови,разпределитен вал , клапани нови .незнам от какво може да е
                  улягането на сегментите може да е.може би ако сега отвориш ДВГ-то и без да пипаш друго САМО смениш пак сегментите - ще се оправи.
                  да но днес си измерих компресията и маистора които я мери ми каза 4е е добре и затова искчвам да е от сегменти
                  компресионни сегментимаслени сегменти

                  Коментар

                  Working...
                  X