Чесно да ви кажа неска какви дараци гледах в пловдив свят ми се зави едно поло цялото китосвано на 40 места и зело да гние отдолу и 1 голф с 2 различни прага и 3-4 удара(леки) направо страхотия гледах ги от просто любопитство защото цената им беше доста евтина а на снимката изглеждаха като нови така ,че извода е сносна кола под 1800 лв няма нов внос ( предпочитам да е нов внос а не карана в бг ) та последно реших корсата е 1.2 моно с газ има лека забележка по калника ,но това нищо нее повече клоня обаче към пунтото , защото е 98 година има севризна книжка нов внос от италия 4 врати никакви външни и вътрешни забележки двигателя е чист като нов е верно те ги мият ,но то ако има петна от масло туй - онуй въри го мий .. 1.1 пълна инж. незнам колекторите дали са му пластмасови ако са пластмасови може би по удачно ще е газ инж ,но това нее кой знае колко мощен мотор..боята на колата нее металик чисто зелена ,но много хубав наситен цвят и да нее металик изглежда много пресна боята Относно сервизната книжка много не ми се вярва всичко да е изрядно понеже нз дали ми вярвате или не повечето хора в българия карак коли на по половин и над половин милион километри ... лично съм се обедил в това 1 приятел има кола 2002 купена за 15 бона километража е 170 000 на комп показва 570 000 а колата върви като нова не могат да се осетят километрите ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat punto 1.1
Collapse
X
-
Вмимавай с регистрацията. Не се доверявай на сляпо от талона. Провери VIN-а задължително. Най-малкото извади пепелника и виж щампата от обратната му страна за година на производство, както и маркировката по стъклата.P.S. Мисля, че 1.1 няма пълна инжекция, или досега поне аз не съм виждал такова Пунто. Всичко е моно.
Коментар
-
1.2 Пунто
Кви са тея глупости за 1.2 мотора незнам . Имам 3 такива никое от тях не е качвало разхода над 7.5 градско дори през зимата. Ако колата се потдържа това е перфектния мотор. Ако искаш повече икономия (не си спортна натура) си вземи 1.2 60 коня пъргавко и е достатъчно за из града. Като я вземеш смянш квото ще сменяш , но смени и гумичките на клапаните - разхода на масло драстично пада...Ремонти на всичко и по всяко време
Коментар
-
Колега и при мен го имаше това потропване, даже и като карах по павирана улица се чуваше леко тропане. Проблема беше, че на едното каренце на кормилния прът беше леко хлабаво, там където шлиците от кормислиня прът влизат в карето. Просто го позатегнах болта който го стяга и от тогава няма проблеми, няма тропане. Предполагам и при теб е същия проблем, разглоби около волана пласмасите и гледай отдолу докато някой дърпа и бута волана и ще видиш откъде точно идва. Поздрави.П.П Млко в аванс, но честито за новата придобивка, желая ти много и безеаварийни километри.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
С колегата ми от 2006та година караме :Аз Корса 1.2, той Пунто 1.1 .Не се обиждайте, но списъка с повредите и сменените части на колегата ми е доста дълъг.На мойта Корса сменям само консумативи.Сложих и обикновена газова и пея.Колкото до разхода е химера ,че малките коли горели малко.Така ,че колега избора си е твой.За возията няма да казвам нищо -качи се на едната ,после на другата и ще ахнеш.
Коментар
-
realprofesora написа:С колегата ми от 2006та година караме :Аз Корса 1.2, той Пунто 1.1 .Не се обиждайте, но списъка с повредите и сменените части на колегата ми е доста дълъг.На мойта Корса сменям само консумативи.Сложих и обикновена газова и пея.Колкото до разхода е химера ,че малките коли горели малко.Така ,че колега избора си е твой.За возията няма да казвам нищо -качи се на едната ,после на другата и ще ахнеш.
Коментар
-
Неска си зех пунтото направи ми хубаво впечатление пъргава е ходовата част и окачването са и мн стегнали мотора мърка скоростите влизат много лесно(включително и задна) единствено забелязах ,че педала на съединителя ми е по-твърд от педала на съединителя на бравата иначе си превключва без проблем това от жилото може ли да се отпусне малко ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар