Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свещите ми се топят, на какво се дължи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Никъде не е споменато как всъщност върви този автомобил, че и на газ и на бензин, като за по-малко от 50км разтапя и окъсява свещите?Доколкото виждам от снимките свеща откровенно си е дала на късо и бобината за тези цилиндри вече е заминала.Това разстояние за мен е да отида до магазина и да се върна.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #32
      Бубините са 2 в един корпус!!!!!Колега погледи си вала и ако там няма проблем, вземи си едни нови свещи Денсо примерно, и една нова бубина!!! Проблема вероятно е в бубината...Незнам дали си я свалял да я огледаш, но ако не си я свали и погледни за външни повреди по нея - цепнатини издутини и др. такива...п.п. наистина при тази заварена свещ на снимката бубината дори и да е била здрава вече е в небитието...
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #33
        nikawr написа:
        Проблема вероятно е в бубината...
        И как точно една индукционна бобина ще скапе по такъв начин свеща?
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          При мен с 50 коня нитро свещите стават от керемидени бели като пуканки и то само от страната на инжекторите я кячи някоя снимка на мотора да се види как е хавата при теб .
          NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

          Коментар


            #35
            Danchojn написа:
            nikawr написа:
            Проблема вероятно е в бубината...
            И как точно една индукционна бобина ще скапе по такъв начин свеща?
            ти не четеш ли колега поста ми, що ли....писах че дори и бобината да е била здрава вече се е скапала след късото което се получило между елктродите на свеща от снимката...Сега и да се опитам да ти обясня как може да се стопи свеща от неизправна индукционна бубина:при пробив в част от намотката на бубината, съпротивлението на намотката намалява, от там се увеличава и тока през намотката а от там се индуцира по голямо напрежение и съответно ток.... Свеща получава по голмо напрежение и съответна искрата става по мощна заради големия ток който протича през електродите.Друг е въпроса, че принципно намотката на бубината би трябвало да изпуши и тя да прекъсне.А няма смисъл да ти обяснявам защо при късо между електродите бубината би трябвало да дефектира...
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #36
              Не съм съгласен нито с едното нито с другото! Ако стане късо в бобината, най-вероятно ще спре да работи вообще или ще изгори комутатор(ЕКУ). Никога при късо в бобината няма да се получи по-мощна искра. Най-вероятно никаква. Искрата идва от самоиндукция. Закъсена вторична пак не става, пак няма да има искра или ще е по-слаба. И вообще единственият начин да получиш по-мощна искра е по-мощна бобина а не повредена такава. Само с едно съм съгласен. Закъсена свещ може да повреди бобината, но не и бобина да прецака така свещ. И не се обиждай де, не искам да се заяждам, просто исках да чуя мнението ти.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #37
                ооо не се обиждам пич, ни най - малко!! в спора се ражда истината !!! ама колега ти пак не четеш какво съм писал: никъде не съм казал, че при късо на първичната ще има по голяма искра.... Според мен бубината си е просто един повишаващ трансформатор, нищо повече!Следователно ако се промени по някакъв начин дори и малко входното напрежение или ток на първичната намотка, на вторичната намотка излиза в пъти по високо напрежение, а от там и искрата става по мощна и топи свеща... Правя уговорка, че това е само теоретично, а не че се е получило така...При пробив на диелектрика в първичната намотка нейното съпротивление намалява а от там и тока който тече през нея се увеличава. Логичното е първичната намотка да изпуши, нооо съм виждал много нелогични неща и е възможно да си работи и да индуцира по голямо напрежение във вторичната.
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #38
                  най - добре думите ми се покзават с формулата за коефициента на трасформация к:U1/U2=I2/I1=N1/N2=kкъдето :U1 и U2 - напрежения на първична и вторична намоткаI1 и I2 - ток през първична и вторична намоткаN1 и N2 - брой навивки
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #39
                    nikawr написа:
                    най - добре думите ми се покзават с формулата за коефициента на трасформация к:U1/U2=I2/I1=N1/N2=kкъдето :U1 и U2 - напрежения на първична и вторична намоткаI1 и I2 - ток през първична и вторична намоткаN1 и N2 - брой навивки
                    Само с включването на тока в тази схема не съм съгласен. Не е точно така.

                    Коментар


                      #40
                      уф как бе колега.... Това е стандартната формула за коефициента на трансформация... Навивал съм няколко трафа като ученик по тази формула и винаги е точно!!!Какво те притеснява тока тук?
                      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                      Коментар


                        #41
                        Всичко си е наред с формулите. Те достатъчно ясно показват защо с повреден повишаващ трансформатор, не може да прехвърлиш повече енргия.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          аре сега малко математика:щом: U1/U2=N1/N2щом това е вярно,значи е вярно: U1/N1=U2/N2, а от там е вярно и: U2=U1.N2/N1сега след като по някаква причина първичната намотка остава с по малко навивки следователно и U2 се повишава!Както писах и по - ногоре: НЕ ТВЪРДЯ ЧЕ ТАКА СЕ Е ПОЛУЧИЛО, И ЛОГИЧНО Е ПРИ КЪСО НА ЧАСТ ОТ НАМОТКАТА ТЯ ДА ПРЕКЪСНЕ!... но може и да държи /случвало ми се е с обикновен траф..../, а при повишаващ траф това води до увеличаване в пъти напрежението на вторичната!!!!!!Според мен проблема е токов! По някаква причина идва много голямо напрежение на първичната а от там се индуцира свръх голямо във вторичната! Не съм запознат как се формира напрежението към първичната намотка, но най - вероштно този блок който формира това напрежение е пробил...аре колеги по едно от мен и без лоши чуства!!!!
                          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                          Коментар


                            #43
                            Напрежение на самоиндукция - U=-LdI/dt - няма много общо с коефициент на трансформация - големината на индуктираното напрежение зависи от индуктивността, големината на тока през нея и скоростта на изменението му :D Това е ефектът, който се ползва при запалителните бОбини. При съвременните полупроводникови прибори dt е малко, оттам при сравнително неголям ток и индуктивност се получават необходимите високи напрежения.
                            Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                            Коментар


                              #44
                              Колега, обясни ми моля те какво представлява бубината на автомобила.. аз наистина не знам и си я обяснявам като един повишаващ трансформатор, а ако знаеш какъв е вида на токът който протича и как и кой блок отговаря за формирането му и как - обясни моля те... Само не съм съгласен че намотките на бубината не влияят на изходното напрежение.. Абе я обясни по - подробно принципа на работа, ако имаш време...
                              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                              Коментар


                                #45
                                Бобината си е наистина повишаващ трансформатор. Принципа наистина е на самоиндукция. Формулите горе също са верни. Ако имаме закъсена първична намотка, всички закъсени са намотки на късо. В резултат загубите в трафа се увеличават драстично. Източника на напрежение в автомобила е близък до идеалният - акумулатор. В резултат тока нараства много. Още на първият фронт на електрониката или ще изгори предпазител или бобината ще се допредаде или ще замине управляващия блок. Това е. Но индукционната бобина да работи като електрожен и да скапе свещите, просто забравете.U=-LdI/dt - да не забравяме че при късо в бобината индуктивността и много намалява. Зависимостта е квадратична.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X