Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свещите ми се топят, на какво се дължи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега 1.4 няма дебитомер. Има само температурен датчик на инжектора. А Дебита на въздуха се определя от датчика за завъртане на дроселовата клапа (ТПС сензора). Както казаха колегите по горе виж гарнитурата или поне премерете компресията. Оги е прав че едната бобина подава на 2 и 3 цилиндър, другата на 1 и 4
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #17
      колега,Вземи от някъде за тест една бобина и виж дали ще е същото.
      Brava 1.6 EL, '98
      182A4

      Коментар


        #18
        asenov1984 написа:
        ogi28b написа:
        Не съм в час с бензинови, моля да ме извините ако пиша неверни неща, но доколкото съм чувал - ако е грешно зацепено - води до по-висока темп. в горивната камера, но пък така ще е за всички цилиндри; другото за което се сещам - буталата в тези два цилиндъра нали по едно и също време се движат и имат обща бобина? Да не би нещо токът от тази бобина да не е както трябва?
        Ако е грешно зацепено какво е то аз не съм запознат мн моля да ми обясниш къде трабва да погледна
        Ами ако някой от валовете се разминава с 1 зъб на ремъка, спрямо останалите, то не е достатъчно че да се ударят буталата и клапаните, но е достстъчно да се промени образуването на сместа, от там и изгарянето и, и по някакъв начин това води до повишаване на температурата в горивната камера. По принцип така колата загрява много, много бързо. Но пък засяга всички цилиндри, не само един/два. С подръчни средства не знам дали може да се провери това, трябва валовете да се застопорят по белезите и да се види дали всичко съвпада. А като цяло - би трябвало да има и записана грешка за липса на синхронизация между валовете. Дебело подертавам, че само си разсъждавам на глас, дано да не подведа някой с мнението си, ако е грешно. По принцип този проблем съвпада ли се нещо друго, или само и единствено със смяната на свещите?

        Коментар


          #19
          Hristian_Aleksiev написа:
          Колега 1.4 няма дебитомер. Има само температурен датчик на инжектора. А Дебита на въздуха се определя от датчика за завъртане на дроселовата клапа (ТПС сензора). Както казаха колегите по горе виж гарнитурата или поне премерете компресията. Оги е прав че едната бобина подава на 2 и 3 цилиндър, другата на 1 и 4
          Оппа 1,4 е с една бобина и кво правим сега?
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Да една е неправилно се изразих. Моля да ме извините
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #21
              Позната история.На жигулито преди време имах същият проблем.Перфектна центровка и двигател и стопени 3 свещи по различно време.Първо отказа едната,смених я на пътя със старата.На другият ден като развих новите свещи и се .Последва скандал в магазина,ресто на парите,хиляди извинения и свещи Шампион.Проблема си отиде със калпавите свещи.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #22
                asenov1984 написа:
                DirtySouth написа:
                Неправилни смеси , богата-бедна , виж си дебитомер , ламбда , диагностика .... Също и марката на свещите е доста важна ,вземи си хубави свещи за газ след като отстраниш проблема
                Може ли да е от ланда сонда тя не работи и малко да ми обясниш за смесите че не съм мн на ти благодаря предварително
                Значи ламбда сондата може да направи големи проблеми най -честите са завишен разход и не с малко , нестабилни обороти на празен ход , грешни смеси , като я караш на газ не играе голяма роля , но като е на бензин има значение , продават се ламбда симулатори и не са скъпи 20тина лева по спомен , но не е задължително от това да ти яде свещите , неправилно изгаряне и то на тея цилиндри , виж си вала и кобилиците ако не отварят като хората там клапаните при богата , бедна смес може да има и детонации от което се изяждат и свещи и генерация и бутала и тн ....

                Коментар


                  #23
                  Аз си мисля, че бобините при 1.4 са две, но в един корпус. Колкото до валовете от прескачане с един зъб не би трябвало да се стопят свещите, а да се качи разхода. Колега, ако може кажи каква марка са свещите. И дали първия и втория път свещите са били едни и същи?
                  Fiat Bravo 11'97
                  1.4 12V A/C

                  Коментар


                    #24
                    аз виждам че има и проблеми с късането на пистов ремък от другия му пост в този раздел.

                    Коментар


                      #25
                      искаш да кажеш че колата е или блъскана хубаво или е изтропал двигателя и после дефектите са замазани колкото да се продаде?
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #26
                        Колега 1-во вземи смъкни капака на клапаните и виж гърбиците на 2 и 3 цилиндър дали не са износени което е много вероятна причина за проблема ти ,ако разпределителния вал не е износен пробвай с друга бобина за запалването и разбира се нови качествени свещи и каране само на бензин докато разбереш къде е проблема,защото може да се окаже че проблема е и от газовото.

                        Коментар


                          #27
                          Причината може да е навлизане на антифриз в горивната камера, рязко повишаващ температурата на горене И доста други фактори
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #28
                            Гледам по сервизното описание че бобините на 1.4 са две. Като едната захранва точно 2 и 3 цилиндър. Като начало може да се сравни напрежението към свещите на 1-4 и 2-3 цилиндър. Най-добре на осцилоскоп защото може да се сравни и формата на сигнала. Същото сравнение може да направиш още веднъж като предварително размениш свещите на 1-4 със 2-3 цилиндър. Добре е ако може да провериш и компресията на 2-3 цилиндър дали се различава значително от 1-4. Дали случайно не е нагоряла гарнитурата между 2-3 цилиндър ( това във връзка с написаното от S.W.A.T. за антифриза ).
                            Bravo 1.6 / 16

                            Коментар


                              #29
                              Първо бих мернал компресията и после това, което МЕМО съветва 3 поста нагоре.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                #30
                                Не е от смесите проблема. Нито от валовете, нито от ремъците. Това са си чисти признаци на детонационно горене и мотора може скоро да приключи ако не се вземат мерки. Или е много калпаво гориво с неработещи добре маслени сегменти на тези цилиндри, или си гори много масло в тези цилиндри. Бих си проверил какво става с маслото и измерил компресията както посъветва по-горе друг колега.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X