Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 неможе да се изфорсира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 неможе да се изфорсира

    Колеги,не може да вдигне повече от 3000-4000 оборота,сменен е горивния филтър,нов бензин,помпа от колега от форума,изчистен резервоар..Възможно ли е да са дюзите за чистене?Какво друго може да е проблемно?Колата не е карана 2 години на бензин,но все пак искам да чуя други възможни причини.Поздрави
    1.6 16v Abarth

    #2
    Запушени гърнета/катализатор. Това на първо време.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Коя година е колата ако си с пластмасовите колектори и се на газ ще ти кажа от какво е
      "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

      Коментар


        #4
        щом не е карана на бензин толкова дълго време задължително дюзите са запушени...
        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

        Коментар


          #5
          най-вероятно е помпата. при дюзи предкъсва, сеца, вдига по-бавно обороти, ама в крайна сметка се изфорсира.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Нямам катализатор колеги,при работата на бензин си прекъсва най-добре и сеца както казва колегата.Помпата си хвърля бензин доволно поне по моя преценка..Колата е 97г. металните колектори.Като давам на контакт обаче помпата почва да се мъчи се едно е напълнила нещо и се тормози незнам как да го опиша по друг начин..
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #7
              Колега аз съм с 1.4 маторя и карам на газ, ама като ми се задрасти моното така си прави...Покарвам я на бензин малко и всичко си иде на мястото... Трябва и аз да чистя инжекцията ама не остава време.. Така, че почистване на дюзите няма да навреди, а после ако не се оправи /което ме съмнява/ ще търсиш проблема другаде...
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #8
                А нормално ли е това да се чува все едно е запушен маркуча отпред и се мъчи да хвърля още бензин (така се чува от помпата)
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  #9
                  щом помпата ти вие мъчително, звучи като все едно затяга на моменти, готви се за помпа. Отделно, че мнгоо често горят заради задръстена цедка, често от разложил се тампон и направо залепва на цедката и край с помпата. Препоръчвам почистване на тази цедка и проба с друга помпа преди да се занимаеш с дюзите, които, че са за чистене са, ама според мен не е от тях това нефорсиране над 4 000
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Колега,когато маркуча не е вкаран към рейката го няма това мъчене на помпата,все едно това което пълни тя (каквото и да е) се е напълнило и неможе да побере повече.Цедката съм я чистил и нея..Не съм откачал акумулатора,незнам дали може за това да не работи както трябва на бенза.Може ли да е станало нещо с рейката или някое от маркучетата на регулатора или мап сензора ?Или самия регулатор да не е наред вече ?
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #11
                      аз когато закъсам за бензин става така :Д


                      https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

                      Коментар

                      Working...
                      X