Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката за охлаждане!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Здравей колега!!!

    HLX написа:
    Колата ми е с двулитров, бензинов, петцилиндров двигател, както се вижда в подписа ми. 1996 набор е, следователно малко се различава от твоята схема (съдя по описанието ти, че твоята е по-нова). Резистора ми е същия като твоя, поне на външен вид и се намира на същото място. Моят беше изгорял и реших да го шунтирам. Точно поради тази причина ми се развали термодатчика на радиатора, който включва двете степени.
    Това е още един проблем от побългаряването. Ще е добре ако е само това. В двг има много топлинни загуби, но твърде доброто охлаждане не е най-доброто за него. Едно е да свалиш температурата от триене с качествени лубриканти, съвсем друго е да прецакаш охладителната система. Инжинерите се стремят все по-добре да термостатиран двг, а вие така го разваляте......
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Здравей Danchojn.

      Здрасти колега, съгласен съм до някъде с теб че е по добре да е орегинална системата но в случая втората степен на перката се включва САМО КОГАТО климатика е пуснат, такива неща като това, че ако първата степен не охлади се пуска втората няма! По принцип знам какво правя относно електротехниката но все пак за да си "вържа попа и да е мирно селото" специално отидох да си съгласувам решението и да ми измерят температурата на двигателя с лазерен термометър, за да ми каже и човек който се занимава съвсем основно с електрическата част на колите за да не стават недоразумения. Съгласен съм също, че когато се пуска перката на максимум има по бързо сваляне на температурата, но все пак тези 2, 3 градуса не са чак толкова голям проблем за двигателя! Поздрави колеги !!! Аз лично съм доволен много от както си укасих резистора! РАзлика има но е малка от порядъка на 2 3 максимум 4 градуса, разбира се измерени са с лазерният термометър на абсолютно едно и също място! РАзбира се всеки си има виждане по въпроса и го оважавам напълно, който както прецени за най-добре!!!

      Коментар


        #18
        Не се заблуждавай, че втората степен се използва само когато климатика работи. Това от една страна, от друга е правилно да са изправни и двете степени, освен по причините, цитирани от Danchojn, също така и заради удължаване живота на самия вентилатор. Вентилатор с байпас дава фира доста по-бързо отколкото при нормално реализирана схема. Ти си знаеш, но разхода за нов резистор в случая е напълно оправдан.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар

        Working...
        X