Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 МК2 харчи много масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 МК2 харчи много масло

    Колеги, колата е пунто 1.2 МК2 1999г. След смяна на всички гарнитури, свещи, термостат, нов антифриз, установявам, че на дълъг път (300-500км) с постоянна скорост 80-100кмЧ колата хапва масълце и то доста. МАСЛОТО Е 10-40 селения голд. Моля за съвети.Грешен раздел -> Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    живеи на ръба, иначе заемаш много място

    #2
    Какво разбираш под доста, колко е ’хапнала’ и за колко км точно преход?Много е важно и качеството на маслото. Посоченият от теб преход за мен въобще не е голям.Мога да ти дам пример с моята от подписа, която на практика не пипа маслото, освен точно на дълги преходи и то пак зависи от маслото.Предната смяна беше с ИНСА 10w40 полусинтетика, евтино масло по 6лв./еднолитрова бутилка. Карам я на дълги преходи по 1500 до 2000 км в посока, защото я ползвам предимно да си идвам за отпуск с колата. С това евтино масло се наложи за 9000 км да долея 2 пъти по 300-400 мл. Сега съм с Маннол 10w40 Classic и при първият преход не го е пипнала, да чукна на дърво...
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      прав си, под дълъг път имам предвит Пловдив- Черно море. Преди да тръгна е на макс , а след проверка на студен двигател -- на минимума.
      живеи на ръба, иначе заемаш много място

      Коментар


        #4
        Това е страшно много колега за толкова късо разстояние... Долей до максимума да видиш колко ще събере. Да не те плаша, но разликата между минимума и максимума често е 1л и ако няма теч сигурно пуши много. Виж за течове и погледни мазен ли е аспуха. Свали свещите, снимай ги и качи да видим как са.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          А при отварянето на двигателя да не би да сте сменили и гумичките на клапаните?
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            просто причините заради които гори масло не са премахнати колега - ако всичко което е сменяно е това което си написал

            Коментар


              #7
              ДА, забравих да кажа че и гумичките са сменени, свещи-нови и идеални. Колата няма теч, интересното е, че никога не е вървяла по-добре, а тази загуба на масло се наблюдава само на дълъг път по магистрала. И СЪЩО САМ ГЛЕДАЛ ауспуха - няма следа от масло и не пуши. На стария пасат преди смяна на гумички кадеше яко. БЛАГОДАРЯ
              живеи на ръба, иначе заемаш много място

              Коментар


                #8
                Ако си сигурен, че няма теч се насочвай директно към гумичките на клапаните, рядко се уцелват качествени гумички! Предполагам, че си сменил и маслото, чистото хуабаво масло почти не променя цвета на газовете, може да се усети само по миризмата, ако ти работи и катализатора няма да има разлика почти.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Ако е от гумичките(много вероятно новите да са смотани) ще се види на свещите. Пак ти казвам - свали ги, снимай и качи тук да ги видим.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар

                  Working...
                  X