Здравейте колеги!!! Имам следният "ПРОБЛЕМ". Налягането на маслото при "тихи" обороти е почти 0 атм., когато Форсирам на 4000 Об. отива близо 6 атм. (Меря с манометър за налягане който закачам на мястото на Датчика над Масления Филтър). При палене Стрелката за нялягане залепва на 3 атм., когато температурата на маслото стане 90 градуса, пада почти на нула (Без да ми Свети лампата за маслото и никакъв шум на двигателя). 3 пъти съм сменял маслото, 10в 40, досега не сам имал проблем, Стана изведнъж. МОЛЯ За Мнение И Съвет !!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с налягането на маслото на Фиат Купе 2.0 16в
Collapse
X
-
Toй ако беше блокирал клапана нямаше да прави 6 бара в обороти но ако си сигурен в манометъра трябва наистина да свалиш картера и огледаш помпата ,корпуса и, гарнитурата,и цедката и на първо време.Най лесно завий един нов обикновен датчик на о,8бара и ако свети тогава разглобявай. Не каза и какво показва оригиналния манометър и защо реши да мериш с друг който най вероятно не може да покаже нищо под 1 бар.И вземи се замисли как така студена прави 3 а загряла 0 ,смени маслото и филтъра сложи нещо на 50 но такава разлика на студено и топло най вероятно е от кофти масло или охлабена/развита помпа или гарнитурата и.
Коментар
-
Моята като беше зле с лагерите и имаше балансвалове, студена показваше 5 бара а като стопляше - 0.5 и на 100-на градуса даже почваше да примигва (масло 10/40). Така че това е нормално поведение и за изтропал мотор. м/у другото и моя не хлопаше. А клапана ако блокира в някакво полуотворено положение се получава точно това - при малък дебит на помпата (ниски обороти) маслото бяга през клапана а като се увеличи и не е блокирал в напълно отворено положение се покачва налягането до нормални стойности, защото той при високи обороти и без това се отваря. Дано да не са лагери, че и при тях е възможно да се случи това изведнъж. Но ако сваляш картер, задължително си направи ревизия на лагерите. А клапана е в една дупка до основата на всмукателя - има пружинка и буталце вътре, затиснати с нещо като скоба. Между, както казва колегата по горе, възможно е да са се лашнали едни кръстати болтове по помпата. Случвало се е и това. Но за достъпа до тях е голяма хамалогия - сваляне на цялата помпа т.е шайби, ангренажни ремъци...
Коментар
-
Манометрите с които Меря са напълно Изправни (Разбира се че пробвах с Два различни), Одговарят ТОЧНО на Манометъра На Таблото. Искам да Спомена Няколко Неща които забелязах. 1.Когато Купих колата нивото на Манометъра Заставаше на 2 бара. След първата Смяна на масло (10в40 Мобил), Веднага Стрелката застана 1.5бара, при загрят двигател, Така горе долу 8 000 Км, и При 3-тата Смяна на маслото 0 бара. И наистина Как Така При Студен Двигател Ми Показва 3 и над 3бара налягане. Споменавам само че масло не доливам, и никакви шумове не долавям. Сега Събирам Смелост да Отворя Картера и Се чудя дали с смяна на маслото няма да има промяна.220hp!!!
Коментар
-
Ами както Гледам на къде отиват нещата, бая Мента ще се изпие!!! Ами се чудя дали да не пробам с някаква добавка да закрепя нещата поне както си бяха преди около 1.5бара на тихи обороти. Искам да попитам колеги при "читав" и добре Загрял Двигател Колко Трябва да е налягането на маслото при 800 об. и при 4000 об.??? Колата е 2.0 16в220hp!!!
Коментар
-
kaci написа:Препоръчително е приемането на мента,глог и валериан преди свалянето на картераKaraboev написа:Колко Трябва да е налягането на маслото при 800 об. и при 4000 об.??? Колата е 2.0 16в
Коментар
-
Изтеглих Си "Сервис мануала и Репеъра" (Които иска да му я Пратя само да си напише е-мейла), и интересно там пише, че при тихи обороти налягането е 0.8 бара а при 4000 е 5.0 бара, при Налчие на Турбо е 1.1 и 5.5 бара При 100 Градуса Температура на Маслото (10в 40), а да Ви кажа Сега ПАК мерих (с Професионален Манометър BOSH), Държи точно 0.8 (та вероятно затова не ми светва лампата, Нито ми Премигва), при 4000 показва 5.5 бара. Чудя се ако мина на 20в 50 масло дали ще има ефект, И Каква ще е разликата??? Или да Използвам Присадка за маслото???, И мога Ли да Разчитам на Колата, Например до Виена????220hp!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар