Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с налягането на маслото на Фиат Купе 2.0 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с налягането на маслото на Фиат Купе 2.0 16в

    Здравейте колеги!!! Имам следният "ПРОБЛЕМ". Налягането на маслото при "тихи" обороти е почти 0 атм., когато Форсирам на 4000 Об. отива близо 6 атм. (Меря с манометър за налягане който закачам на мястото на Датчика над Масления Филтър). При палене Стрелката за нялягане залепва на 3 атм., когато температурата на маслото стане 90 градуса, пада почти на нула (Без да ми Свети лампата за маслото и никакъв шум на двигателя). 3 пъти съм сменял маслото, 10в 40, досега не сам имал проблем, Стана изведнъж. МОЛЯ За Мнение И Съвет !!!!
    220hp!!!

    #2
    Може да ти е блокирал предпазният клапан за свръхналягане. След като е станало изведнъж - много вероятно да е той. Но трябва да свалиш картера за да имаш достъп до него.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Добре Колега. Съгласен съм!!! Като махна картера какво точно на Маслената Помпа да Гледам?
      220hp!!!

      Коментар


        #4
        Toй ако беше блокирал клапана нямаше да прави 6 бара в обороти но ако си сигурен в манометъра трябва наистина да свалиш картера и огледаш помпата ,корпуса и, гарнитурата,и цедката и на първо време.Най лесно завий един нов обикновен датчик на о,8бара и ако свети тогава разглобявай. Не каза и какво показва оригиналния манометър и защо реши да мериш с друг който най вероятно не може да покаже нищо под 1 бар.И вземи се замисли как така студена прави 3 а загряла 0 ,смени маслото и филтъра сложи нещо на 50 но такава разлика на студено и топло най вероятно е от кофти масло или охлабена/развита помпа или гарнитурата и.

        Коментар


          #5
          Моята като беше зле с лагерите и имаше балансвалове, студена показваше 5 бара а като стопляше - 0.5 и на 100-на градуса даже почваше да примигва (масло 10/40). Така че това е нормално поведение и за изтропал мотор. м/у другото и моя не хлопаше. А клапана ако блокира в някакво полуотворено положение се получава точно това - при малък дебит на помпата (ниски обороти) маслото бяга през клапана а като се увеличи и не е блокирал в напълно отворено положение се покачва налягането до нормални стойности, защото той при високи обороти и без това се отваря. Дано да не са лагери, че и при тях е възможно да се случи това изведнъж. Но ако сваляш картер, задължително си направи ревизия на лагерите. А клапана е в една дупка до основата на всмукателя - има пружинка и буталце вътре, затиснати с нещо като скоба. Между, както казва колегата по горе, възможно е да са се лашнали едни кръстати болтове по помпата. Случвало се е и това. Но за достъпа до тях е голяма хамалогия - сваляне на цялата помпа т.е шайби, ангренажни ремъци...
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Манометрите с които Меря са напълно Изправни (Разбира се че пробвах с Два различни), Одговарят ТОЧНО на Манометъра На Таблото. Искам да Спомена Няколко Неща които забелязах. 1.Когато Купих колата нивото на Манометъра Заставаше на 2 бара. След първата Смяна на масло (10в40 Мобил), Веднага Стрелката застана 1.5бара, при загрят двигател, Така горе долу 8 000 Км, и При 3-тата Смяна на маслото 0 бара. И наистина Как Така При Студен Двигател Ми Показва 3 и над 3бара налягане. Споменавам само че масло не доливам, и никакви шумове не долавям. Сега Събирам Смелост да Отворя Картера и Се чудя дали с смяна на маслото няма да има промяна.
            220hp!!!

            Коментар


              #7
              Karaboev написа:
              ...След първата Смяна на масло (10в40 Мобил), Веднага Стрелката застана 1.5бара, при загрят двигател, ...
              Може ли да е имало някаква присадка
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Може ли да е имало някаква присадка [/quote]За съжаление започвам да се съмнявам в Двигателя и че е имало някаква Присадка наистина, но засега Мисля да Отворя Картера и да видя там какво ще излезе!!!
                220hp!!!

                Коментар


                  #9
                  Гледам си писал 220HP, мотора да не е 5так? И те нямаха ли някакви ядове точно с помпите ?
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #10
                    S.W.A.T. написа:
                    Гледам си писал 220HP, мотора да не е 5так? И те нямаха ли някакви ядове точно с помпите ?
                    То вече всеки си пише каквато мощност си иска :DПрепоръчително е приемането на мента,глог и валериан преди свалянето на картера

                    Коментар


                      #11
                      Ами както Гледам на къде отиват нещата, бая Мента ще се изпие!!! Ами се чудя дали да не пробам с някаква добавка да закрепя нещата поне както си бяха преди около 1.5бара на тихи обороти. Искам да попитам колеги при "читав" и добре Загрял Двигател Колко Трябва да е налягането на маслото при 800 об. и при 4000 об.??? Колата е 2.0 16в
                      220hp!!!

                      Коментар


                        #12
                        kaci написа:
                        Препоръчително е приемането на мента,глог и валериан преди свалянето на картера
                        Направо ме уби с тая препоръка ама си до болка прав...
                        Karaboev написа:
                        Колко Трябва да е налягането на маслото при 800 об. и при 4000 об.??? Колата е 2.0 16в
                        Около 1 бар (при мен е 2 бара ама нямам балансвалове) При 4000 с баланс валовете отиваше до 4-4.5 макс. Маслото и в двата случая 10/40
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Изтеглих Си "Сервис мануала и Репеъра" (Които иска да му я Пратя само да си напише е-мейла), и интересно там пише, че при тихи обороти налягането е 0.8 бара а при 4000 е 5.0 бара, при Налчие на Турбо е 1.1 и 5.5 бара При 100 Градуса Температура на Маслото (10в 40), а да Ви кажа Сега ПАК мерих (с Професионален Манометър BOSH), Държи точно 0.8 (та вероятно затова не ми светва лампата, Нито ми Премигва), при 4000 показва 5.5 бара. Чудя се ако мина на 20в 50 масло дали ще има ефект, И Каква ще е разликата??? Или да Използвам Присадка за маслото???, И мога Ли да Разчитам на Колата, Например до Виена????
                          220hp!!!

                          Коментар


                            #14
                            Без да съм сигурен мисля, че проблема ти е в маслото и то за твоята кола би трябвало да е 10W60
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              wwalker написа:
                              Без да съм сигурен мисля, че проблема ти е в маслото и то за твоята кола би трябвало да е 10W60
                              Въобще не е вярно колега,поразгледай спецификациите
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар

                              Working...
                              X