Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.0 20в не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    фазовия май е здрав,мериха го с осцилоскоп.ебахти....вече незнам какво може да е
    KingPin

    Коментар


      #17
      (май е здрав) то всеки така може да каже , за това ти казах ако имаш време да прочетеш темата там пиша че съм ходил 3-4пъти на диагностика и не показа никакъв проблем но колата не искаше да запали. единствено когато вкарах колата във високи температурни стойности на последната диагностика показа проблема, а и вече бях сменил датчика на кол. вал и го бях изключил като възможност да е той. така че , моето мнение е да не бързаш да отписваш фазовият сензор като възможен виновник за проблема.ако не е фазовият сензор проверете датчика на коляновият вал . В темата 1 колега е описал подробно как да се провери с мултицет но според мен това е работа на диагностик :
      nicko написа:
      Датчика за положението на коляновия вал е индуктивен (намотка върху магнит), и много лесно може да се провери дали работи или не. Най-често прекъсва намотката и при мерене с мултицет показва безкрайност. Ако съпротивлението е в нормална (зависи от марка - няколкостотин ома ), както завъртиш стартера, стойността трябва да започне да "играе" при изправен сензор. Освен това, ако превключиш мултицета на напрежение, при въртене на стартера, датчика трябва да генерира напрежение от подаръка на няколко миливолта.А провери ли си бобината ? Виж какви са съпротивленията на високата и ниската страна. Може да се опиташ да премериш дали идват импулси към нея, НО ВНИМАВАЙ ДА НЕ УКАСИШ ИЗВОДИТЕ и да изгориш някой краен транзистор... то и тях може да ги провериш мерейки там, но чак толкова...Всичко това когато проблема го има, на загрял двигател. Успех.
      Само да вметна че колегата не беше видял че колата ми е 2.0 и го е описал за 1 бобина но мисля че принципът е същият и за 5-те бобиниУспех с главоблъсканицата колега
      weekend hlx 2.0 20v

      Коментар


        #18
        Колеги кажете на кой да закарам колата да смени сензора след тва да зацепи ремъка и т.н. свестен майстор демек...... че накрая като ги сменя и пак не запали с кеф да се самозапаля до нея...
        KingPin

        Коментар


          #19
          Аз не разбрах има ли искра в крайна сметка или не и проверихте ли ако няма комутатора и общата маса на бобините.

          Коментар


            #20
            MEMO написа:
            Аз не разбрах има ли искра в крайна сметка или не и проверихте ли ако няма комутатора и общата маса на бобините.
            няма искра,но на диагностика излиза фазов сензор.....и така.няма палене.
            KingPin

            Коментар


              #21
              мога да попитам за 1 човек ако не се лъжа живее в панчарево ии кокаляне но гаража му е в горубляне при него си смених фазовия сензор и всички консумативи масла филтри ремъци ролки и тн. закарах му колата в 10 сутринта и в 22.00 беше готова като висях там от страх да не оплескат нещо . ако ти върши работа ще проверя
              weekend hlx 2.0 20v

              Коментар

              Working...
              X