Здравейте колеги! Отскоро се появи следния проблем: Стрелката на уреда за измерване на температурата на двигателя започна да се движи хаотично нагоре-надолу. Когато е студен мотора, докато стрелката отлепи от дъното не го прави, но като загрее започва да пада с 3-4 деления, след няколко секунди пак се вдигне, след това пак пада и т.н. Направи ми впечатление, че когато дам газ, заедно с оборотомера, и стрелката на температурата се качва малко, постоява и пак слиза на долу, въпреки че задържам на 2200 оборота. Вентилатора си включва обичайно както преди да се появи проблема. Много ви моля, ако имате идеи да ги споделите. Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с уреда за температурата Bravo 1.6 16v 103
Collapse
X
-
интересен проблем колега...погледни разширителният съд, отгортгоре дето влиза маркуча. Там трябва да си тече течноста добре в съда, и накарай някой да даде газ да видиш има ли разлика в дебита. Не съм специалист в тази област ама така поне ако циркулацията на антифриза е нормала ще изключиш проблем във водната помпа или въздух в системата.Не ми се вярва датчика да се е предал. Другата вероятност е да имаш ел. проблем. Тука съм силен вече... Ако имаш някакъв пробив в ел. контура на датчика /или ти се губи маса/, когато дадеш газ динамото дига волтажа и съответно и датчика реагира на различният волтаж! Най - вероятно. - Не добра връзка или не добра маса!Затова вземи един контактен спрей и почисти буксите на датчика за температурата....Дано съм помогнал!Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
-
nikawr написа:интересен проблем колега...погледни разширителният съд, отгортгоре дето влиза маркуча. Там трябва да си тече течноста добре в съда, и накарай някой да даде газ да видиш има ли разлика в дебита. Не съм специалист в тази област ама така поне ако циркулацията на антифриза е нормала ще изключиш проблем във водната помпа или въздух в системата.Не ми се вярва датчика да се е предал. Другата вероятност е да имаш ел. проблем. Тука съм силен вече... Ако имаш някакъв пробив в ел. контура на датчика /или ти се губи маса/, когато дадеш газ динамото дига волтажа и съответно и датчика реагира на различният волтаж! Най - вероятно. - Не добра връзка или не добра маса!Затова вземи един контактен спрей и почисти буксите на датчика за температурата....Дано съм помогнал!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Здравейте колеги! Проблемът е решен благодарение на вас. Даже още не съм използвал контактен спрей. Просто побутнах и наместих буксата, посочена от вас с пръсти и уреда започна да си работи нормално. А пък по-нататък като го направя с контактен спрей ще стане бетон. Според мен това е станало от вибрациите на мотора след като не бяха зацепили ангренажния ремък както да трябва - не бяха използвали фиксатор. Спезиални благодарности на колегите nikawr и pakumba. Едно голямо БЛАГОДАРЯ от мен. Златни сте! Радвам се, че го има този форум и най-вече че има вас, колеги! Пожелавам ви безаварийно каране на италианските машинарийки :DВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар