Колата харчи като змей, че съм нов шофьор съм, ама както и да я карам при 1.4 двигател все си мисля, четрябва да харчи макс 10 с мойто каране.Ако някой има адекватно обяснение да сподели, ще съм му задължен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BRAVO 1.4 12V разход 15л./100км. ЗАЩО?
Collapse
X
-
преди диагностика
siluro написа:И аз съм за сондата. Преди да е сменя разхода ми беше стигнал до 20лв(8л) за 40км. Но все пак не е зле да минеш и една диагностика преди това.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Re: преди диагностика
syfer написа:siluro написа:И аз съм за сондата. Преди да е сменя разхода ми беше стигнал до 20лв(8л) за 40км. Но все пак не е зле да минеш и една диагностика преди това.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Колеги мерси за насоките, скоро бях на компютърна диагностика, пича ми вика за смяна на стъпково моторче си и ми изкочи със 220лв. ново! викам не мерси сам ще си търся и си тръгнах, преди тва го чух да вика, че ми дава 5 грешки ама аз като не разбирам и викам и кво правим? Той ми разправя оправи моторчето и ще минеш пак да я преметнем на компютъра.В край на сметка ми прибра 30лв за 3 мин. работа и 5 натискания на клавиатурата и ме прати по живо, по здрав да си ходя.Въпроса ми е следния ако е ламбда сонда както казвате и я сменя до колко ще падне разхода на бензин?
Коментар
-
Ако е ламбда-та ще ти падне разхода много. Компютъра ако не получава данни от сондата прави богата сместта за да се избегнат детонацийте на нискообогатената. Но тъй като сондата е скъпо нещо все пак е по-добре диагностика да се направи преди това, отиди до някой читав сервиз от препоръчваните и вижте за какво става въпрос.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Ако ми позволите, като собственик на Брава 1.4 от 3 години и аз да се изкажа... :D Този двигател си е капризен, иска си добри свещи и кабели. Взех си свещи двуполюсни Денсо! разхода падна с 1,5 литра..... Преди това бях с NGK пак двуполусни ама не питайте на колко хиляди бяха... Карам на газ! При това положение според повечето мнения свещи се сменят на max 20000kmДругото което ми направи силно впечетление е, че много звиси какъв бензин сипваш...Обеснение: Тъй като карам на газ, колата пали първо на бензин и след това автоматично обръща на газ. С завъртането на ключа, компютърът се нулира за да изчисти грешките от карането на газта и започва самуобучени и според мен когато му сложа високооктанов бензин той си се нагажда по него, а газта е с високо октаново число. По този начин есента от 15 на 100 газ в града ми падна на 13,5 зимата, без нищо да барам и само сипвам ОМВ супер 100 !!!!! /не работя в ОМВ ... /Сега пролетта като смених и свещите ми падна на 12/100 в града газ...Според мен първо си смени свещите, смени си въздушния филтър и иди на една читава диагностика, а там каквото сабя покаже!!!!! п.п. незнам колега когато си копувал колата дали си гледал разпределителният вал в какво състояние е.... мотора страда от задръстване на маслената магистрала и ако се задръсти, вала се износва и почва да качва и разхода на гориво..., така че може да погледнеш и вала, ако не си го гледал.Да не се задръства маслената магистрала аз намерих друго, побългарено решение, ама това е друга тема...Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Ами да работи на 4-ри защото скоро смених разпределителен вал и кобилици иначе работеше на 3.Мощност има колкото за 86 коня.Когато е студена оборотите са някъде към 1500 което ми казаха, че е нормално после като загрее падат на 700-800,имах проблеми преди да сменя стъпковото моторче, тогава ми падаха мн и гаснеше. Сега ми се случва от време на време сутрин като я запаля да се изфорсира сама до 2000 оборота някъде само веднъж и после си е ок, ма го отдавам на моторчето щото и тва дето го смених не е ново.Aми колата се кара само на бензин А95 просто е най-адекватния вариант с тия цени в момента. Колата я взех относително скоро беше помляна от към поддръжка много зле, предишния собственик явно никво желание за грижи към тая кола не е имал и смених не малко неща, ама май има още бая а не евтино ...
Коментар
-
при газ не играе...ако си с обикновенна газова всичко опира до центровка на газовата, свещи и филтър!Ако и тогава не се оправи - лошо!!!Щом губи мощност ме навежда на мисълта за запушен филтир на изпарителят.... Ако не си правил скоро профилактика на изпарителят почни от него н и смени филтъра на газта....успех!Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Ще запише грешка ламбда сонда и ще си продължи да работи без нея, като ще обогати малко сместа, съответно ще ти се увеличи разхода.За 1.4 двигателя мога да кажа, че компютъра не гледа показанията на ламбда сондата до към 50 градуса температура на мотора. Едва след това я включва в смесообразуването. Това съм го проверил с Виза гледайки едновременно температура на мотора и напрежение от ламбдата. Това ти го казвам за да те насоча и евентуално към останал отворен термостат и съответно по-бавно загряване на мотора. Този мотор ако всичко му е наред в най-големият студ зимата загрява до 90 градуса за 3-4 км. каране. Бравата от подписа я имах почти 4 години и съм я наблюдавал многократно.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар